iPhone puhelimessa?
Toimiiko protonmail sähköposti sovellus hyvin
7
292
Vastaukset
- Anonyymi
Lue app storen kommentit.
Kaikki toimii aina Android sovelluksia paremmin, se on todistettu ammattilaistenkin testaamana. - Anonyymi
Ei toimi ja koko sähköposti on muutenkin surkea..
- Anonyymi
Sovelluksen toiminnasta en tiedä, mutta Protonmail on yksi vahvimmin salatuista sähköpostipalveluista. Kannattaa kokeilla. Vapunen taas trollaa asioista mistä ei mitään tajua, eli iPhonesta ja Protonmailista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sovelluksen toiminnasta en tiedä, mutta Protonmail on yksi vahvimmin salatuista sähköpostipalveluista. Kannattaa kokeilla. Vapunen taas trollaa asioista mistä ei mitään tajua, eli iPhonesta ja Protonmailista.
entajana hän toimi ensimmäisen kerran vuosina 2008–2013, jolloin Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuskisoista kultaa (vuonna 2011) ja pronssia Vancouverin talviolympialaisissa vuonna 2010. Ennen päävalmentajapestinsä alkua Jalonen saavutti Suomen apuvalmentajana pronssia vuoden 2008 Kanadan MM-kilpailuista. Jalonen on ensimmäinen suomalainen päävalmentaja, joka on johtanut maansa maailmanmestaruuteen. Jalonen on myös toinen niistä kahdesta valmentajasta maailmassa, jotka ovat voittaneet maailmanmestaruuden sekä nuorten että aikuisten joukkueiden valmentajana. Ensimmäinen oli kanadalainen Mike Babcock.[3]
Vuosina 2016–2018 Jalonen - Anonyymi
Ei sitä sovelluksen ielipidettä kysytty, etkö sinä oikeasti osaa lukea?
- Anonyymi
Minulla toimii sähköposti. Olen skäyttänyt jo 3 kuukautta. Merkkiä en tiiä.
- Anonyymi
Ei toimi ainakaan nyt. Ei avaudu ollenkaan.
- Anonyymi
Hyvin toimii kun muistaa aina lisätä sen tunnuksen 11.
- Anonyymi
Toinen varmistusluku on 17. Mitä niillä yhteistä? Molemmat ovat alkulukuja joten muitakin varmennuksia on.
- Anonyymi
Katso kaupasta; mulla on iPad:lle, Androdille, kun taas linukselle se saattaa olla vain maksaville asiakkaille, mutta siihen on kolmannen osapuolen ilmainen sovellus. Jos ei halua käyttää spostia selaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892