Toimiiko protonmail sähköposti sovellus hyvin

Anonyymi

iPhone puhelimessa?

7

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lue app storen kommentit.
      Kaikki toimii aina Android sovelluksia paremmin, se on todistettu ammattilaistenkin testaamana.

• Anonyymi

Ei toimi ja koko sähköposti on muutenkin surkea..

• Anonyymi

Sovelluksen toiminnasta en tiedä, mutta Protonmail on yksi vahvimmin salatuista sähköpostipalveluista. Kannattaa kokeilla. Vapunen taas trollaa asioista mistä ei mitään tajua, eli iPhonesta ja Protonmailista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sovelluksen toiminnasta en tiedä, mutta Protonmail on yksi vahvimmin salatuista sähköpostipalveluista. Kannattaa kokeilla. Vapunen taas trollaa asioista mistä ei mitään tajua, eli iPhonesta ja Protonmailista.

entajana hän toimi ensimmäisen kerran vuosina 2008–2013, jolloin Suomi voitti jääkiekon maailmanmestaruuskisoista kultaa (vuonna 2011) ja pronssia Vancouverin talviolympialaisissa vuonna 2010. Ennen päävalmentajapestinsä alkua Jalonen saavutti Suomen apuvalmentajana pronssia vuoden 2008 Kanadan MM-kilpailuista. Jalonen on ensimmäinen suomalainen päävalmentaja, joka on johtanut maansa maailmanmestaruuteen. Jalonen on myös toinen niistä kahdesta valmentajasta maailmassa, jotka ovat voittaneet maailmanmestaruuden sekä nuorten että aikuisten joukkueiden valmentajana. Ensimmäinen oli kanadalainen Mike Babcock.[3]

Vuosina 2016–2018 Jalonen

• Anonyymi

Ei sitä sovelluksen ielipidettä kysytty, etkö sinä oikeasti osaa lukea?

• Anonyymi

Minulla toimii sähköposti. Olen skäyttänyt jo 3 kuukautta. Merkkiä en tiiä.

• Anonyymi

Ei toimi ainakaan nyt. Ei avaudu ollenkaan.

• Anonyymi

Hyvin toimii kun muistaa aina lisätä sen tunnuksen 11.

• Anonyymi

Toinen varmistusluku on 17. Mitä niillä yhteistä? Molemmat ovat alkulukuja joten muitakin varmennuksia on.

• Anonyymi

Katso kaupasta; mulla on iPad:lle, Androdille, kun taas linukselle se saattaa olla vain maksaville asiakkaille, mutta siihen on kolmannen osapuolen ilmainen sovellus. Jos ei halua käyttää spostia selaimella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      4004
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      42
      2699
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2687
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2425
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2413
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      313
      2239
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1969
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1643
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      48
      1622
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1497
    Aihe