Volvo on kiinalainen, joka tukee venäjää tääsä sodassa.
Paras jättää volvot kauppaan
8
150
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä jätät kaikki autot kauppaan. Pers@ukisella. Ei ole mitään asiaa autokauppaan, no ehkä ilmaiset kahvit ja makkarat kiinnostaa 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ihanaa on hekumoida vakavalla asialla silloin, kunhan se ei vaan kohdistu omaan itseensä tällä hetkellä. Mutta ehkä sitten lähitulevaisuudessa kuitenkin, kunhan sinäkin saat kutsun sinne armeijan leipiin ihan kohta puoliin....
- Anonyymi
Anteeksi, mun tilillä on 120 000 euroa auton ostoa varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, mun tilillä on 120 000 euroa auton ostoa varten.
Hähähähähähähähäää. Mulla on risat kalsarit, edestä keltaiset ja takaa ruskeat. Hähähähähähähähähähö
- Anonyymi
Volvo tukee sotaa tarpeen tullen jos setä samuli hyökkää!😭😭😭
- Anonyymi
Et sä sekaisin ole?...
- Anonyymi
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/e3a1ec74-38d7-4e53-9f8d-2d128de67389?ref=ampparit:a638
tesla tukee ukrainaa satelliiteilla - Anonyymi
aloittajan pitää jättää myös honda monkey talliin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431279Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551058- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62727Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39708Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637