oisko ihmisillä kokemuksia eri whippet kasvattajista.
Enkä nyt halua vastauksia et kato sieltä ja sieltä, vaan kokemuksia ja tietoa mikä kasvattaja on hyvä ja mitä ette suosittele.
Kiitos jo etukäteen tai tassuun ;)
Whippet
4
1473
Vastaukset
- luu
Kennel hitline´sin kasvattaja Lampisen Sari on ainakin ihan loistava.. kunnon kasvattaja joka myy koiriaan vain harrastaviin koteihin, ei mikään puoskari
- deli
Oisko sulla tietoa ns huonoista
kun olen ostamassa koiraa, mutta nyt olen saanut kahdenlaista infoa kasvattajasta, enkä oikein tiedä mitä uskoisin...
Nimeä en nyt ymmärrettävästi voi tähän laittaa. - luu
deli kirjoitti:
Oisko sulla tietoa ns huonoista
kun olen ostamassa koiraa, mutta nyt olen saanut kahdenlaista infoa kasvattajasta, enkä oikein tiedä mitä uskoisin...
Nimeä en nyt ymmärrettävästi voi tähän laittaa.Ratalinjaisten kasvattajat ovat ainakin oman kokemukseni perusteella ihan asiallista väkeä. Näyttelylinjaisista en niin tiedä, mutta sieltä yleensä rotuun katsomatta löytyy aina myös kyseenalaisia kasvattajia.. enkä nyt tod. puhu vain whippeteistä. Yleensä kasvattajat joilla koirat ovat ns. perheenjäseniä ja pentuja ei tule kovin tiheään tahtiin ovat kunnollisia.
- Whipu
luu kirjoitti:
Ratalinjaisten kasvattajat ovat ainakin oman kokemukseni perusteella ihan asiallista väkeä. Näyttelylinjaisista en niin tiedä, mutta sieltä yleensä rotuun katsomatta löytyy aina myös kyseenalaisia kasvattajia.. enkä nyt tod. puhu vain whippeteistä. Yleensä kasvattajat joilla koirat ovat ns. perheenjäseniä ja pentuja ei tule kovin tiheään tahtiin ovat kunnollisia.
Olen sitä mieltä, että tällä hetkellä kaikki kasvattajat, jotka löytyvät Whippet Harrastajat ry:n listalta (nettisivuilta) ovat ihan riittävän kunnollisia. Joitakin kasvatajia tiedän, jotka eivät mielestäni täytä kunnollisen kriteerejä, mutta heitä ei listalla näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262544
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772366Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv662323Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232030- 841769
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71559Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍301378Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä161261- 41113
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna32947