Rupesin lukemaan "vanhoja" juttuja Airasta. Löytyi mm tällaista:
"turhasyyllistääAiraa
26.9.2018 14:57
Birgitte: Ajatellaampa hetki Pirjo-rukan varhaislapsuutta.
- Isä pilaa lapsen ja mummun välisen suhteen, mummu hylkää lapsen.
- Isä vaatii laittaa esikoisensa lastenkotiin, äiti suostuu järjestelyyn.
- Lapsen isä on alkoholisti ja väkivaltainen, muu perhe joutuu usein pakenemaan lapsineen kodista pois.
- Vanhemmat urakeskeisiä ja kiireisiä, siis usein poissa kotoa. Lapsi annetaan milloin mihinkin hoitoon tuttavaperheiden luokse tai mielisairaan mummun hoiviin.
Airan toinen lapsi Jari säilyi terveenä, vaikka 3-kymppisenä kohtasi suuria kriisejä.
Jari toimii nykyään vapaaehtoisena mielenterveystyössä."
Aira Samulin 95 v
20
1341
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi en voi edes kuvitella että Airan suusta tulisi jotain lapselle lohdullista ja lempeää 🤔
- Anonyymi
Airalle on tärkeintä yrittää roikkua julkisuudessa, naama on nyt kiristetty aivan överiksi, silmiä ei näytä saavan kunnolla kiinni, iho kiristetty aivan luonnottomaksi, varmaankin Viron "kauneuskirurgiaa."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Airalle on tärkeintä yrittää roikkua julkisuudessa, naama on nyt kiristetty aivan överiksi, silmiä ei näytä saavan kunnolla kiinni, iho kiristetty aivan luonnottomaksi, varmaankin Viron "kauneuskirurgiaa."
Täällä on paljon ammattimaisia paskantonkijoita!!!
- Anonyymi
Airalta ei heru lapsille myötätuntoa, rahaa laittoi hankkimaan jo suhteellisen nuorena.
Airan ykkösprioriteetti läpi elämän on ollut raha ja ainoastaan raha. Vielä vanhoilla päivilläkin raha on ensimmäisenä mielessä ja käytöstapoja hänellä ei todellakaan ole. Ei osaa tervehtiä edes naapureita. Kouluja käymätön moukka. - Anonyymi
Juuri näin itse kuullut muutaman kerran !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Airalta ei heru lapsille myötätuntoa, rahaa laittoi hankkimaan jo suhteellisen nuorena.
Airan ykkösprioriteetti läpi elämän on ollut raha ja ainoastaan raha. Vielä vanhoilla päivilläkin raha on ensimmäisenä mielessä ja käytöstapoja hänellä ei todellakaan ole. Ei osaa tervehtiä edes naapureita. Kouluja käymätön moukka.Turhan ylpeä vanha aikansa jo ohittanu mummo.
- Anonyymi
Noh en katsellu ohjelmaa Aira 95v. Ei kiinosta. Vaikka arvostettava ikä. Mut hänkin niinkuin meillä muillakin omat puolenssa.😉.
- Anonyymi
Kamala, ilkeä ihminen. Pitää paikkansa, vittumaiset ihmiset elää kauan.
- Anonyymi
Uskoo ken tahtoo, minä en !
- Anonyymi
Siis Airan satuiluja, täyttä tyhjyyttä on koko ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Airan satuiluja, täyttä tyhjyyttä on koko ihminen.
Vanhan ihmisen irvikuva niin ulkoa kuin sisältä.
- Anonyymi
Jokainen on nimennyt Airan veemäiseksi joiden kanssa olen asiasta keskustellut.
- Anonyymi
Mun mummu isän äiti siis ..oli todella ilkeä ihminen ja mitä vanhemmaksi tuli sen ilkeämmäksi muuttui ...eli melkein 90 vuotiaaks ..ja se kiltimpi mummu kuoli jo alle 60 vuotiaana.Tasan ei mene nallekarkit ..
- Anonyymi
Todella tympeä ja ilkeä ihminen. Hyrsylän mutkassa käyneet ovat kertoneet.
- Anonyymi
Naurettava vanha nainen, kasvot kuin muumiolla ,niin siinä käy, kun joka vuosi kasvoja kiristetään, ilme jää naamioksi. Samanlaisia muumioita näkee jenkkilässä paljon.
Älyä ei hänelle ole suotu, joten puheensa ovat mitä ovat.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä miten ihmiset hehkuttaa tuota Airaa niin kauheasti. Toivottelee sille hyvää syntymäpäivää ja onnea. Eikö ne näe tuon hirviön maskin taakse, minkälainen se oikeasti on.
- Anonyymi
Aina on näitä heikkolahjaisia idiootteja, jotka uskovat jonkun vanhan pierun satuilua.
Vanha nainen ja käytöstavoiltaan ainoastaan moukka, ei mitään muuta.
- Anonyymi
Yhdyn täysin näihin kommentteihin.
- Anonyymi
Karjalaisuus on muutakin kuin Aira Samulinin suuri suu.
- Anonyymi
Aira muistelmissaan kertoi miten aviomies haki Pirjo-tyttärensä ja kiersivät matkustajakodeissa aika epämääräisen kuuloisesti. Minulle tuli lukiessa mielikuva pedofiliasta, mikä satoi murtaa hauraan tytön mielen lopullisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195204- 472869
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332812Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312561Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231939En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111687- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231425- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101388