En ole kuullut kenelläkään muulla tätä ongelmaa vaikka olen koittanut googlettaakin pitkän aikaa , mutta haluaisin silti kysyä onko kellään muulla vastaavaa kokemusta, että muuten kävelette normaalisti mutta ihan yhtäkkiä polvi pettää, taittuu vähän taaksepäin ja kaadut kovassa kivussa. Sen jälkeen polvi tulee olemaan kipeä jonkun aikaa ja sama voi käydä lähipäivänä uudestaan ja sitten taas joidenkin kuukausien päästä. Lääkärit eivät löydä syytä. Käynyt tätä noin 8 vuoden ajan, välillä enemmän, välillä vähemmän.
Polvi pettää yllättäen/ kokemuksia?
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla oli pitkään nilkassa samanlainen, saattaa pettää yllättäen alta, nyt se sitten poksahti lopullisesti, arvasin että niin jossain vaiheessa tulee käymään, sitten ambiaisella paareilla sairaalaan ja siellä muutama päivä ja kipsi jalkaan kuukaudeksi jotta paranee.
Oli hieno uusi sairaala ja asuin yläkerroksessa, oma huome ja hieno näköala, ruoka tuli aina petiin, muuten olisi ollut kuin viiden tähden hotelli jos vain olisi pystynyt liikkumaan.
Nyt sitten kotona kipsi jalassa ja rollaattorin avulla pitää liikkua huoneesta toiseen, 2 viikkoa ehkä jotta pystyn liikkumaan ilman rollaattoria arvioisin. - Anonyymi
Sairaanhoitajat juoksevat katsomassa vähän väliä vointia ja tuovat ruokia ja mitä verenpaine-mittauksia, verikokeita ja mitä tahansa milloinkin, tylsäksi kyllä käy jos ei ole hyvää näköalaa ja pääse ikkunan ääreen tuijottelemaan tapahtumia, jos on korkealla ja hyvä näköala näkee miten autot etenevät.
Josta ehdotinkin sairaanhoitajille että kun on tuollainen pöytä suuren ikkunan edessä mistä näkee ulos hyvän näköalan: että pitäisi olla kaukoputki, pöydän ääressä millä näkisi paremmin...
Aluksi en pystynyt ollenkaan liikkumaan sängystä pois, mutta sitten kun kipsi tuli niin pystyin jo ja pääsinkin kotiin jo seuraavana päivänä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518194KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4257234Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693713Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463382Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092884Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään452408- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv301620Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821487