Sadat tuhannet sotapakolaiset levittäytyvät ympäri Eurooppa mutta kukaan ei puhu koronasta
Ihan ovat hiljaa kuin korona olisi hävinnyt jälkiä jättämättä taivaan tuuliin.
Minne katosivat pakolaisille esteiksi rakennetut piikkilanka aidat Euroopan maiden rajoilta?
Minne korona katosi ja.. ?
23
1868
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Iisalmen kaupunki valmiina pakolaisten tuloon?
Olisiko syytä kartoittaa vapaita asuntoja.
Iisalmessakin on paljon hunsvotti vuokralaisia jotka vain sotkevat paikat ja jättävät vuokrat maksamatta.
Varmasti moni asunnon omistaja mielellään vuokraisi asunnon pakolais äidille lapsineen.
Onko Iisalmen kaupunki tai Suomen valtio harkinnut, että vuokraa yksityisasuntoja pakolaisille?- Anonyymi
Syytä olisi viedä poroaitaa itä rajalle ja muuta kivihidastetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytä olisi viedä poroaitaa itä rajalle ja muuta kivihidastetta.
Mene heiluttamaan poroaidalle sitä Ukrainan lippua ja heiluttele muutakin jos auttaisi.
- Anonyymi
Korona on maailman ainut tappava infektio jota ei voi TODETA POTILAASTA ainoastaan kiinalainen raskaustesti toimii.. Näitä on nyt kouluisamme pakokauhun listsomiseksi.
- Anonyymi
Kiinalaiset testeissään totesivat varmimmaksi koronavirustestiksi anaalitestin.
Kiinaan saapuvan matkailijan persreikään työnnetään sentin syvyyteen vanupuikko.
Puikon päähän pyöräytettävästä kökkänästä saadaan sitten tarkka testitulos.
Kiinalaisten mukaan persreijässä lymyävä virus saadaan paremmin satimeen kuin nenästä tai nielusta tonkaistu.
Kuulema korona virus myös tykkää lymytä pitempiä aikoja persreijässä kuin esim. nenässä.
Tietenkin paska tikun nokassa on helpommin aistein havaittavissa.
Tuo uutinen oli vuosi sitten Iltalehden nettisivuilla ja on vieläkin.
Jutussa ei kerrottu, joutuivatko matkustajat lopulta pyllistelemään lentoasemilla. - Anonyymi
No mutta niihän se taitaa sitten ollakkin että aiheuttajasta helpompi todeta.
- Anonyymi
Eihän korona olo minnekään hävinnyt vaan puheet ovat siirtyneet nyt sotaan ja sen spekulointiin.
- Anonyymi
Sehän on siitä kiinni mistä saa rahaa kun myy uutisia kuvia lehtiä tarvikkeita.
- Anonyymi
Minne Iisalmi katosi...?! Ei ole Iisalmea uutisissa ollut..
- Anonyymi
No pitäisikö keksiä nyt äkkiä jotain että päästäisiin otsikoihin?
- Anonyymi
Pieremälle ne sopii. Nehän on natseja jotka tulee :D:d. Putin itse sanoi niin :D:d
- Anonyymi
Minä majoitan heti yhden ukrainalaisen naisen.
- Anonyymi
Näitä ukrainalaisia huijarinaisia on netissä tarjottu vuosikausia.
Huijareita ovat muutkin useat kun ovat jo 8 vuotta ammuskelleet sieltä.
Olikin aika jo siistiä tilanne.
- Anonyymi
On vissiin tilanne siinä mallissa että uutiset täyttää sota joka on aka akuutissa tilanteessa ja korona taas menossa toiseen suuntaa. Kyllä koronasta puhutaan ja lukuja kerrotaan, mutta ei ole se ensimmäinen uutinen. Tämä ilmeisesti aiheuttaa vaikean asian tajuta kun joutuu itse hakemaan uutisia kun ne ei hyppää suoraan silmille kun ATK:n avaa.
- Anonyymi
Sotilailla pitäisi olla maskit kasvoilla tartuntojen estämiseksi! Samoin heiltä voisi pyytää nähtäväksi rokotepassin, ennen hyökkäystä 🤔 ja turvavälit tulisi säilyttää myös niin omien, kuin vastapuolenkin kanssa!!
- Anonyymi
Tärkeintä on nyt että Putin on hyvin koronasuojattu.
- Anonyymi
Olisko korona mennyt sotaan
- Anonyymi
ehkä se korona oli jokin tekosyy
- Anonyymi
Ilta-Sanomien sivulta löytyy Iisalmen koronalukuja. Lähes 500 virallisesti testattua kahdessa viikossa. Ei korona ole vielä poissa pitkään aikaan
- Anonyymi
Koronaa on enemmän kuin koskaan ja siihen myös kuolee ihmisiä enemmän kuin koskaan.
Vain pieni osa päätyy tilastoihin, kun enää ei testata kuin vakavista oireista kärsivät hoitoon hakeutuneet ja muita ohjeistetaan sairastamaan kotona.
Omikron tappaa pääsääntöisesti vain immuunipuutteisia. Siihen ei kuitenkaan pidä tuudittautua, koska ainakin minun läheisistäni on kaksi perustervettä työikäistä sairaalassa koronan takia.- Anonyymi
Toivottavasti henkivakuutusyhtiöiden agentit ajavat perästä tekijäryhmiä innokkaasti..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448