Kukko kiekuu ja kukko kiekuu, kiekuu ja kiekuu!!!! Ottaa muuten pirusti päähän, kun ei saa olla juuri koskaan rauhassa omalla pihallaan! Pois ei muuteta kuitenkaan. Täytynee kärsiä!!! Huh, huh ja kääk!
kukko kiekuu
9
1383
Vastaukset
- Pentinheimo
Mikä pihalla sitten mättää? Kukkoko siellä saundaa? Vai oliko se vitsi?
- Nimetön
Ei oo satua! Naapurissa on viime kesästä huutanut kilpaa kolme kukkoa. Ne alottaa aamulla ja, kun tullaan väsyneinä töistä, ne jatkaa. Ei mitään kivaa, ihan tosi! Talvella ne onneksi olivat sisällä tallissa ja ääni oli vain vaimea muistutus tulevasta kesästä... Korvatulpat ei auta. Niin, että huh, huh!
- totta on
Taidat asua naapurissani, mulla oli viime kesänä sama ongelma! Hullut kukot aloitti aamulla ja jatkoivat kiekumistaan koko päivän iltaan asti. Kyllä otti pattiin, saa nähdä jatkuuko sama tänäkin kesänä.
- siitä kieunnasta
Ymmärrän äkäisyytesi, jos talot ovat kovin lähekkäin. Meillä itsellä oli joku vuosi yksi kukko, ja totta on että se aloitti kiekumisen kesäaikaan jo neljältä ja hyvin kuului sisälle makuuhuoneeseenkin. Se on kantava ääni! Itseäkin joskus ärsytti, ja joskus aikoinaanhan ne on todella toimineet herätyskellona.
Meillä tosin naapurit oli niin kaukana, ettei varmaan häiriintyneet.
Voisitteko käydä ihan ystävällisesti keskustelemassa kukonomistajan kanssa ongelmasta. Jos hän edes vähentäisi kukkoja, eivät ne kiekuisi hullun lailla kilpaa. - Nimetön
siitä kieunnasta kirjoitti:
Ymmärrän äkäisyytesi, jos talot ovat kovin lähekkäin. Meillä itsellä oli joku vuosi yksi kukko, ja totta on että se aloitti kiekumisen kesäaikaan jo neljältä ja hyvin kuului sisälle makuuhuoneeseenkin. Se on kantava ääni! Itseäkin joskus ärsytti, ja joskus aikoinaanhan ne on todella toimineet herätyskellona.
Meillä tosin naapurit oli niin kaukana, ettei varmaan häiriintyneet.
Voisitteko käydä ihan ystävällisesti keskustelemassa kukonomistajan kanssa ongelmasta. Jos hän edes vähentäisi kukkoja, eivät ne kiekuisi hullun lailla kilpaa.Olen keskustellut naapureiden kanssa kukoista ja jopa vitsiäkin on heitelty. Sinänsä tullaan ihan mukavasti toimeen ja lapset leikkivät yhdessä. Kukkoja on kaksi liikaa. Kolme taistelee kukkoina tunkiolla ja yrittää kuulostaa joltain kahden kanan korvissa...ja minun! Kaupungin järjestyssäännöissä ei kuulemma sanota kukoista mitään ja joku oli lopetetuksi tuomitun haukkuvan koiran tilalle hommannutkin sellaisen paskanokkakiekujan. Kärsin, kärsin...kirkkaamman kruunun saan! Hih!
- Nimetön
Ootko Keski-Pohjanmaalta? Vai huutaako ne kukot ympäri Suomen...?!
- erkkijuhani
muailmaa nähneenä voin kertoa; siellä vasta kiekuukin. Etenkin vielä 10-15 vuotta sitten ihan Pariisin keskustan lähelläkin. Ja Madridissa, Torinossa, Sorrentossa, Tunisissa, Nitsassa... voevoe tokkinsa. Mutta siellä kaupunki ja maaseutu sekoittuivatkin aika villisti kaupungistunisen alkutaipaleella. Meillä ollaan joko landella tai jakomäesssä....
- Eleanoora2
Olimme kerran vuosia sitten Mallorkalla lomalla.
Hotellin takana oli kanala ja ne halavatun kukot alkoivat kiekumaan
jo 4 aikaan aamulla.
Mietin miltähän kukkopaisti mahtais maistua.
Oli tosi murhanhimoinen olo koko 2 viikkoa.
Onneksi emme paljon päivisin huoneessa ollet.
Uimarannalla ja vesiliukumäessä sekä retkiä piisas.
Muuten mukava muistot jäivät lomasta.
Lukuunottamatta kukkoja! - Anonyymi00009
Kukko kiekuu herätys oma iltapala ajatus ajatua sänkyyn menessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602