Hei, minulle määrättiin ahdistukseen ja pakkoajatuksiin Risperidone 0,5mg.
Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia tästä kyseisestä lääkkeestä tai muista psykoosilääkkeistä, kun niitä on määrätty muuhun kuin psykoosisairauteen.
Kokemuksia psykoosilääkkeistä muihin kuin psykoosisairauksiin?
1
133
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ollut 14 vuotta ketipinor ja peratsin unettomuuteen,vaikka ovat psykoosilääkkeitä.Tosin ne kyllä vie tajun multa.Ikinä ei ole ollut harhoja,mutta unettomuuslääkkeet esim imovane ja tenox ei tehonneet. Sivuoireita ei ole tullut muuta kuin toi tajunnan heikkeneminen.
Valvoin tossa jokunen aika sitten 1,5 vuorokautta ja nukuin tuona aikana hurjat puoli tuntia.Valvominen aiheutti heikotusta ja silmien verestämistä. Eli mielummin nukun yöllä kun valvon ja mietin miksi en tunne väsymystä.Aika menee yöllä muuten tosi hitaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014