Haluaisin kotona käyttää miedompia kemikaaleja. Olen kokeillut etikkaa, ruokasoodaa ja universal stonea, ei mitään vaikutusta. Vaikutusaikana 30min ja olen toistanut käsittelyn. Saunan ovi, suihkun lasinen seinä ja tummat kaakelit masentavan läikikkäät.
Kalkinpoisto
3
224
Vastaukset
- Anonyymi
sitruunahappo. sitä saa ihan kaupoista, sieltä missä on esimerkiksi atamon ja kurkkusäilöte esillä...
Sekoitat sitä esimerkiksi tiskiaineeseen plus vähän vettä. Levität seoksen pinnalle(ei muoville) Hankaat jonkin ajan kuluttua, huuhtelu.
Ja ihan sitruunankuorillakin jotka jää sitruunan käytöstä ruuanlaitossa, voit putsata kalkit maljakoista, ja vessanpytystä. Kiehauta sitruunankuoret vedessä teräskattilassa. Siivilöi vesi vaikka lasikannuun.
Käytä minne tarvitaan. Vessanpyttyyn yöksi lorautat, tai maljakon pohjalle tms minne on saostumaa kertynyt. Huuhtaiset aamulla kunnolla. Valmis.- Anonyymi
Olisi pitänytkin ostaa sitruunahappoa kun eilen näin kaupassa. Toivottavasti sillä lähtisi niin saisi mielenrauhan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi pitänytkin ostaa sitruunahappoa kun eilen näin kaupassa. Toivottavasti sillä lähtisi niin saisi mielenrauhan.
Jos se sillä ei lähde, se ei ole saostumaa. Itse käytän sitruunaa ja sitruunahappoa, kotioloissa plus jopa töissäkin tiettyihin.
Muista: ei akryylimuoviin tai muihin muoveihin. Teräs, laattalattia, seinä, teräshanat plus altaat. Vessanpytty. Siinä ne kohteet joihin voi käyttää. Ja ihan hiukan ikkunanpesuveteen, niin johan kirkastuvat lasit, mutta määrä on sitruunahappokiteinä siihen noin neljäsosa tlk per 5 l vettä jossa on hiukka fairya tms käsitiskiainetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275303
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34657- 1481616
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211074viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206977En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829