Ei enää kelvannut ammattiliiton kortti byä- :(
t. työväenpersu
Teboilin kylttejä viedään romutukseen
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaista näkyy Teboilin asemilla olevan. Ei istu enää edes ukot kahvilla juoruamassa. Piha autoista tyhjä.
- Anonyymi
Tietysti ne yrittäjät itse on syyttömiä koko tilanteeseen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0185008e-cc9e-4243-ab6e-e04085d1ed90 Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä mene kenenkään suomalaisen työpaikka.
Työpaikat vaan siirtyvät ei-venäläisille huoltamoille.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työtehtävien myötä jouduin syömään koko syksyn vuosi taapäin juuri tällä Tebarilla. Ruoka ei ollut maukasta vaan huolimattomasti laitettua, pöydät siivottomia ja henkilökunta töykeää.
Selkesi että venäläisiä siellä oli töissä..
- Anonyymi
Meidän Tebikalla oli tänään jono pensapumpuille.
Menin lähempää katsomaan mikä meininki, mutta ei ollut menovesi alennuksessa.
Mutta jokaisessa vanhassa autossa oli klanipääkuski.... - Anonyymi
Persut ainakin joskus olivat yrittäjämyönteinen puolue...
https://yle.fi/uutiset/3-12337053
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592