Tämä "vitsi" on tälläketaa tosi!
Montako Tampereelaista tarvitaan muutossa viemään tavarat sisään kämppäänsä? 4-5 kpl näköjään ainakin? Kun se meni kai jopa kolomanteen(4. alukerroksen lisäksI9 kerrokseen?!
Montako Suomussalmelaista tarvitaan viemään tavarat ensimmäiseen( aulakerros) kerrokseen?
Yksi. Se(tässätapauksessa MINÄ!) oli niin köyhä että pyysi muuttoautoilijoita jättämään tavarat aluksi vain pihalle(aikaveloitus), ja koska ei Suomussalmelainen yleensä ole niin ruikku, vaikka olisi 20 cm lyhempikin kuin Tamperelainen ettei saisi itsekin muutamia huonekaluja viemään edes 1-kerrokseen.
Tasapeli ehkä silti, en ole varma. En silti pistäisi Supsia vielä I divariin jääkiekossa...
Montako tarvitaan?
Anonyymi
0
162
Luetuimmat keskustelut
- 591260
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571188Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331132Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,71010- 1011004
- 49817
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5815Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27771Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192706- 71669