Pian tulevien vaikeuksien voittaminen

Anonyymi

Tiedän tien ulos vaikeuksistamme. Jos tietty määrä ihmisiä, noin neljännes, mutta mieluiten puolet, planeettamme väestöstä alkaisi rukoilla. En ole ollenkaan tärkeää , millaista uskoa he noudattavat. Apu tulee kuitenkin vain silloin, kun ihminen todella pyytää Jumalalta apua. Mieluummin, että kaikki rukoilisivat samaan aikaan ja kukin oman uskontonsa mukaan. Tämän olisi kuitenkin oltava vilpitön pyyntö. Silloin Jumala tulisi pelastamaan ilman epäilyksiä, ilman mitään epäilyksiä. Myös maapallon ilmasto muuttuisi. Mutta puolet maailman väestöstä ei ala rukoilla samaan aikaan. Eihän? Riippumatta siitä, mitä (hyväksyttyä) uskontokuntaa he seuraisivat.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uskonsodat ja erimielisyydet pitäisi unohtaa. Koko planeettamme on vaarassa.

      • Anonyymi

        Nykymaailmassamme on enemmän pahoja voimia kuin hyviä voimia. Tähän uskontojen väliseen rukoustapahtumaan olisi siis panostettava kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykymaailmassamme on enemmän pahoja voimia kuin hyviä voimia. Tähän uskontojen väliseen rukoustapahtumaan olisi siis panostettava kunnolla.

        Kyllä, pieni joukko ihmisiä (jos heitä voi edes kutsua sellaisiksi) yrittää vallata koko planeettamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, pieni joukko ihmisiä (jos heitä voi edes kutsua sellaisiksi) yrittää vallata koko planeettamme.

        Rikkaimmista rikkaimmat - meidän elämämme eivät merkitse heille mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaimmista rikkaimmat - meidän elämämme eivät merkitse heille mitään.

        He ovat todella susia lampaan vaatteissa. He puhuvat lempeästi ja sanovat kauniita sanoja.
        Heidän puheistaan saa sen vaikutelman, että he todella rakastavat koko ihmiskuntaa.
        Mutta se on suuri valhe. Mutta Jumala tuntee heidän sisimmät ajatuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rikkaimmista rikkaimmat - meidän elämämme eivät merkitse heille mitään.

        Valta turmelee. Absoluuttinen valta turmelee täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valta turmelee. Absoluuttinen valta turmelee täysin.

        Miten tällainen tapahtuma voidaan järjestää? Koska ajat tulevat olemaan todella vaikeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tällainen tapahtuma voidaan järjestää? Koska ajat tulevat olemaan todella vaikeat.

        Onko ylipäätään ihmisiä, jotka ovat halukkaita osallistumaan tällaiseen tapahtumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ylipäätään ihmisiä, jotka ovat halukkaita osallistumaan tällaiseen tapahtumaan?

        Tämä tapahtuma olisi järjestettävä maailmanlaajuisesti ja samanaikaisesti.


    • Anonyymi

      Hartaan kristityn uskovan rukouksessa on valtava voima. Tämän olen itse kokenut monta kertaa. Mutta miten on muiden uskontojen? Budhalainen kehittää vain itseään jumalaksi, samoin Intian, Tiibetin ja Kiinan valta uskonnot. Islam on Raamatusta väännelty poliittinen oppi. Samaanit kumartavat puupökkelöitä järjettömästi. Ainoa elävä Jumala on Raamatun kolmiyhteinen Jumala. En kehoita rukoilemaan epäjumalaa, koska eloton jumala ei kuule. Onko milloinkaan havaittu epäjumalan vastausta rukouksiin?.

      • Anonyymi

        Buddhalaisuus ei ole lainkaan uskonto, vaikka ulkopuolelta saattaakin saada sellaisen vaikutelman. Buddhalainen ei usko Jumalaan tai sieluun. Lyhyesti sanottuna buddhalaisuuden viesti on: Sinua ei ole olemassa, minua ei ole olemassa. On vain tyhjyyttä. Buddhalaisuus on itse asiassa yksi ateismin muoto.


      • Anonyymi

        Kyllä, ihmeitä esiintyy kaikissa yleisissä uskonnoissa.
        Tärkeintä on, että ihminen on vilpitön. Jokaisella on oma tasonsa, ja Jumala tietää sen. Tärkeintä on sydämemme huuto Jumalaa kohti.


      • Anonyymi

        Buddhalainen ei usko Jumalaa, koska hän ei usko Jumalan olemassaoloon ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Buddhalainen ei usko Jumalaa, koska hän ei usko Jumalan olemassaoloon ollenkaan.

        Maailma on menossa huonompaan suuntaan. Tilanne on muuttumassa pahemmaksi kuin voimme edes kuvitella. Olisiko siis halukkaita osallistumaan tällaiseen maailmanlaajuiseen kaikkien uskontojen samanaikaiseen rukoustapahtumaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailma on menossa huonompaan suuntaan. Tilanne on muuttumassa pahemmaksi kuin voimme edes kuvitella. Olisiko siis halukkaita osallistumaan tällaiseen maailmanlaajuiseen kaikkien uskontojen samanaikaiseen rukoustapahtumaan?

        Niin, ja miten saisitte lähes puolet maailman väestöstä osallistumaan? Se on täysin mahdoton tehtävä, jota ei varmasti voida ratkaista inhimillisin keinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ja miten saisitte lähes puolet maailman väestöstä osallistumaan? Se on täysin mahdoton tehtävä, jota ei varmasti voida ratkaista inhimillisin keinoin.

        Kerran, monta vuotta sitten, olin kristillisessä kirkossa. Sinne kokoontui ihmisiä eri kansallisuuksista. He kaikki lauloivat samaa kristillistä laulua omalla kielellään. Minulle jäi tuosta tapahtumasta hyvin hieno vaikutelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran, monta vuotta sitten, olin kristillisessä kirkossa. Sinne kokoontui ihmisiä eri kansallisuuksista. He kaikki lauloivat samaa kristillistä laulua omalla kielellään. Minulle jäi tuosta tapahtumasta hyvin hieno vaikutelma.

        Hyvä ehdotus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ehdotus

        Tuumasta toimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuumasta toimeen.

        Hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä

        Tehdään silleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehdään silleen.

        Ketään ei kiinnosta.


      • Anonyymi

        "Onko milloinkaan havaittu epäjumalan vastausta rukouksiin?"

        Kannattaa varmaan kysyä ihmisiltä, jotka rukoilevat muuta kuin kristinuskon jumal'olentoa. Eiköhän sieltä kertomuksia irtoaisi. Jokainen selittää suotuisat asiat oman jumalansa toiminnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onko milloinkaan havaittu epäjumalan vastausta rukouksiin?"

        Kannattaa varmaan kysyä ihmisiltä, jotka rukoilevat muuta kuin kristinuskon jumal'olentoa. Eiköhän sieltä kertomuksia irtoaisi. Jokainen selittää suotuisat asiat oman jumalansa toiminnalla.

        Aivan oikein.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe