Jo tiistaina alus lähtee ensi kertaa tämän jälkeen pysyvälle vakioreitilleen Helsinki–Tukholma. Ensimmäinen matka tehdään kutsuvieraslastissa.
Aallotar aloitti neitsytpurjehduksensa Nantesista, Ranskasta. Siellä on aluksen valmistustelakka. Maanantaina ehti Helsingin matkustajalaituriin ankkuroituun, vielä viimeistä silausta vailla olevaan alukseen tutustua noin 13 000 henkeä.
Aallotar ajaa Helsingin Tukholman välin kolmasti viikossa. Kesällä reitille saadaan päivittäinen yhteys, kun mukaan tulee sisarlaiva Svea Regina.
Silja Linen uusi suurlautta poikkeaa jonkin verran tähän asti totutusta tyylistä. Laivalla ei mm. lainkaan ole matkustajien jaottelua ykkös- ja kakkosluokan maksajiin.
Aallotar on nopea alus. Tämän ansiosta on reittivuoron lähtöaika Helsingistä saatu lykättyä tavallista myöhemmäksi, työajan jälkeen. Perille saapuminen ei kuitenkaan myöhästy, vaan aika otetaan kiinni matkalla.
Uusi Aallotar ensi kertaa kotisatamaan
Anonyymi
1
139
Vastaukset
- Anonyymi
Noin 50 vuotta sitten.
Uuvatti ja uuvatin aikakäsitys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2504526Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1252965Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412732Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051553Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn171437- 521295
- 921216
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2021067- 471055