Vl-puhuja toistaa käärmeen valhetta!

1.Moos. 3:4 Niin käärme sanoi vaimolle: "Ette suinkaan kuole;

Toisesta aloituksesta kopioitu vl-valhe

""""""""""""Ihminen on iankaikkinen olento, niin syntinen ihminen kuin armahdettukin ihminen. Jumala on sen iankaikkisuuden ihmiselle antanut.

Raamattua lukemalla asiat selviäisivät, miten ne ovat.

Raamatusta selviää mm. se, että jokainen ihminen nousee kerran yös kuolleista, siis ylös fyysisestä kuolemasta ja saa ylösnousemusruumiin. Toiset nousevat tuomion ylösnousemukseen ja joutuvat kadotetuiksi iankaikkisesti, toiset nousevat vanhurskaitten ylösnousemukseen, ollen iankaikkisesti pelastettuja ja Jumalan luona."""""""""

Ilman tuota kuolemattomuusvalhetta, vl-liike hajoaisi. Ei olisi sitä pöyristyttävää ikuisen piinan valhetta, millä pelotella ihmiset kuuliaisiksi.

Päinvastoin kuin käärme lupasi, ihmiset joutuivat kuolevaisiksi tottelemattomuutensa tähden, kun heiltä evättiin pääsy elämän puulle.

1Moos. 3:24 Ja hän karkoitti ihmisen ja asetti Eedenin paratiisin itäpuolelle kerubit ynnä välkkyvän, leimuavan miekan vartioitsemaan elämän puun tietä.

Ikuinen elämä on luvattu vain niille jotka ovat nukkuneet Uskossa Jeesukseen Kristukseen, luvattuun Messiaaseen. Toisille iankaikkisuus merkitsee toista kuolemaa, kadotusta, tyhjiin raukeamista. Ei ikuista piinaa, kun heitä ei enää ole,

Ei uskossa syntiin , vl-uskontunnustus kun on:"Uskon syntini anteeksi". Ristinkuolemallaan Jeesus on jo sovittanut syntisi. Uskolla Jeesukseen ja siihen että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, suullasi tunnustamalla pääset siitä armosta osalliseksi.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos aiot pelastua niin pitää toimia kuten Jeesus opetti. Uskokaa evankeliumi, tehkää parannus ja ottakaa vastaan Pyhän Hengen kaste.

      • Evankeliumi on ilosanoma ylösnousseesta Jeesuksesta. Kuolemalla Hän kuoleman voitti.

        Usko Jeesukseen, synnin voittajaan.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Evankeliumi on ilosanoma ylösnousseesta Jeesuksesta. Kuolemalla Hän kuoleman voitti.

        Usko Jeesukseen, synnin voittajaan.

        Valehtelet varttumassa oleva.
        Ilm. 6:8
        Siinä samassa näin tuhkanharmaan hevosen. Se, joka istui hevosen selässä, oli nimeltään Kuolema, ja sen jäljessä tuli Tuonela. Ratsastajille annettiin valta neljänteen osaan maata, ne saivat tappaa miekalla, nälällä ja rutolla ja jättää loput villipetojen kynsiin. [Hes. 14:21]


      • Missä Jeesus opetti, että uskokaa evankeliumi????


      • Miksi Pyhän Hengen kaste, eihän Jeesuskaan sitä ottanut?


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Miksi Pyhän Hengen kaste, eihän Jeesuskaan sitä ottanut?

        Mark. 1:10

        Vedestä noustessaan Jeesus näki, kuinka taivaat aukenivat ja Henki laskeutui häneen kyyhkysen tavoin. [Hes. 1:1; Ap. t. 7:56]
        Luuk. 3:22

        ja Pyhä Henki laskeutui hänen ylleen näkyvässä muodossa, kyyhkysen kaltaisena. Ja taivaasta kuului ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani, sinuun minä olen mieltynyt." [Matt. 3:17 ]


      • Jeesus ei koskaan puhut Hyvästä sanomasta, vaan; Joh. 14:1 "Älköön sydämenne olko levoton. Uskokaa Jumalaan ja uskokaa minuun.
        Hän ei myöskään sanonut, ottakaa Pyhän Hengen kaste, vaan normaali upotuskaste, jossa saa Pyhän Hengen, samanhan Hän itsekin otti.

        Tuli taas VL "totuutta"?


      • SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Evankeliumi on ilosanoma ylösnousseesta Jeesuksesta. Kuolemalla Hän kuoleman voitti.

        Usko Jeesukseen, synnin voittajaan.

        Hän on enemmän, kun synnin voittaja, jokainen meistä on joskus sellainen, Hän on kaikkivaltias Herra.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mark. 1:10

        Vedestä noustessaan Jeesus näki, kuinka taivaat aukenivat ja Henki laskeutui häneen kyyhkysen tavoin. [Hes. 1:1; Ap. t. 7:56]
        Luuk. 3:22

        ja Pyhä Henki laskeutui hänen ylleen näkyvässä muodossa, kyyhkysen kaltaisena. Ja taivaasta kuului ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani, sinuun minä olen mieltynyt." [Matt. 3:17 ]

        On aivan eri asia.


      • Anonyymi

        Hupaisaa, että kun jokainen kirjoittaa tuon evankeliumin oikein niin lausuttaessa se menee aina evanKELJUMIKSI, joka on tympeätä kuultavaa. Saarnan aikana saa kuulla varmasti ainakin sata kertaa tuon evanKELJUMI kliseen. Ärsyttävää. Harjoitelkaapa puhujat, ei se niin vaikeaa ole lausua oikean kuuloisesti; evanKELIUMI!


      • Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

        Missä Jeesus opetti, että uskokaa evankeliumi????

        Missä missä no Raamatussa tietenkin.
        Mikä se sinun hengellinen koti on, onko se Kempeleen Martat.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe