Mikä on voima joka ajaa miehet haluamaan

Anonyymi

Mikä mahti mahtaa olla joka ajaa miehet hakemaan vieraita miehiä panemaan omaa vaimoa?
Voisiko joku selventää tämän minulle?
Annanko miehille seksiä vai en?

37

2178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies joka haluua vaimonsa kimppaan haluaa, että vaimo saaluvalla vierasta ja touhua ei tarvitse tehdä salassa.

      • Anonyymi

        Oomme pari jolla vuosien kokemus kolmansista. Molempia kiihottaa kun tiedämme vieraan miehen fantasioivan pitkään hyvän panon jälkeen. Pari 50


      • Miksi sitä ei voi sitten vain erota jos kerran muitakin pitää nussia?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oomme pari jolla vuosien kokemus kolmansista. Molempia kiihottaa kun tiedämme vieraan miehen fantasioivan pitkään hyvän panon jälkeen. Pari 50

        Voi helvetin sairaat. Menkää hoitoon. Noin vanhojen ei kuulu edes mitään seksiä enää harrastella. Mahtaa olla kuvottavan näköistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oomme pari jolla vuosien kokemus kolmansista. Molempia kiihottaa kun tiedämme vieraan miehen fantasioivan pitkään hyvän panon jälkeen. Pari 50

        50 kuka mies fantasioi viiskymppisistä kantturoista?? Ei niin kukaan🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oomme pari jolla vuosien kokemus kolmansista. Molempia kiihottaa kun tiedämme vieraan miehen fantasioivan pitkään hyvän panon jälkeen. Pari 50

        Parasta seksiä saa 50v naisilta ja parien kanssa. Ja sen ikäisillä kyllä kropat kunnossa! Ainakin itse nautin! M50


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Miksi sitä ei voi sitten vain erota jos kerran muitakin pitää nussia?

        nussiminen nautinto ja rakastaminen on eri asioita jos et tiedä ammu ittes


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Voi helvetin sairaat. Menkää hoitoon. Noin vanhojen ei kuulu edes mitään seksiä enää harrastella. Mahtaa olla kuvottavan näköistä.

        50v nyt vasta oppinut kunnolla mistä itse tykkää ja puoliso tykkää kaikki keinot sallittu esim. mahtavaa katsoo kun nuori uros panee vaimoo kauan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parasta seksiä saa 50v naisilta ja parien kanssa. Ja sen ikäisillä kyllä kropat kunnossa! Ainakin itse nautin! M50

        tuon ikäisenä on nuoruuden kiima ja kokeilun halu herännyt uudestaan mahtavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        50v nyt vasta oppinut kunnolla mistä itse tykkää ja puoliso tykkää kaikki keinot sallittu esim. mahtavaa katsoo kun nuori uros panee vaimoo kauan

        mulkku-sepolta sais ala ja ylä pään vehkeet leikata pois jos niitä on


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Miksi sitä ei voi sitten vain erota jos kerran muitakin pitää nussia?

        Rakastamme kunnioitamme ja luotamme toisiimme siksi emme eroa.
        Toisten kanssa on pelkkää kiimaa eikä meidän tarvitse pettää toisiamme kun saamme luvallisesti vierasta.
        Suurin osa on pettänyt puolisoaan 10.-15v avioliiton aikana ja me emme.


      • Anonyymi
        Mulkku-Seppo kirjoitti:

        Voi helvetin sairaat. Menkää hoitoon. Noin vanhojen ei kuulu edes mitään seksiä enää harrastella. Mahtaa olla kuvottavan näköistä.

        Olemme N24v ja M26v meillä on usein parinvaihtoa 30-60-vuotiaiden parien kanssa.


    • Anonyymi

      ehkä annat vaimolle ja vaimo suo myös sinun saada kullia peppuun

    • Anonyymi

      Hyvä vartaloinen kaunis ja kiimainen aviovaimo on mielekästä antaa myös toisten pantavaksi.

      • Anonyymi

        Totta! Miksi en antaisi toistenkin nauttia vaimostani. Vielä kun vaimokin tykkää kun miehet kiimaisia.


      • Anonyymi

        oo ny runkkari hiljaa kun et oo kertaakaan saanut kateus käy ilmi kirjoituksissa sua ei huolita ees mukaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        oo ny runkkari hiljaa kun et oo kertaakaan saanut kateus käy ilmi kirjoituksissa sua ei huolita ees mukaan

        No ei todellakaa kateus🤣🤣🤮 silkka ihmettely. Ja ei, en moiseen edes lähtisi ikipäivänä


    • Anonyymi

      Omaa vaimoa pannaan kimpassa sen takia että saadaan yhteinen kokemus ja meillä vielä kun vaimo nauttii kun useampi mies panee häntä.
      Ja vaimoni limpparia on kaksi kullia pilluun yhtäaikaa ja dildo ei ole sama asia.

      • Saatko itekkin sitten vierasta vittua? No ettepä tietenkään. Säälittäviä ukkoja olette. Vaimo kun tuommosta ehottas nii pandakarhuna kulkis pari viikkoa.


    • Anna vaan. Meilä on aina annettu vieraille. Ihan eka kerrasta alkaen. En tiedä miksi mies ajattelee niin mutta hyvältä se tuntuu minusta.

      • Ja sä jaksat vastailla. Hyvin meillä menee yhteen...


    • Anonyymi

      Minulla on kiima minkä takia halusin vaimoni kimppanaiseksi.
      Kaikkein parasta on kun näkee vieraan kyrvän uppoavan oman vaimon kiimaiseen vittuun.

    • Anonyymi

      Kylläpä vaimon pitää saada välillä nauttia vieraasta kysyvästä

    • Anonyymi

      Anna vaan jos miehesi niin haluaa. Valkkaa tosin sitten miehet että antasit muutenkin. Voimasta en tiedä mutta seksuaalisuuden kirjo on laaja.

    • Anonyymi

      On mieletöntä katsoa kun kiimaista vaimoa pannaan yhdessä muiden kanssa.
      Vaimoni nauttii täysin kimppanaisena olosta.
      Itse tykkään myös katsoa kun vaimon pilluun työnnetään vierasta aikaa.

    • Anonyymi

      Jos itseäsi kiihoittaa olla kahden tai useamman miehen kanssa yhtä aikaa niin anna silloin.
      Miehesi on näyttänyt haluavansa sinulle muitakin miehiä.
      Joten nauti halusi mukaan.

    • Anonyymi

      Olen aina ollut halukas kimppaseksiin.
      Nuorena miehenä (17v) olin muutamia kertoja 30 avioparin kanssa ja jäin koukkuun siihen.
      Halusin kimppaa enkä halunnut pettää vaimoani niinpä kimppanaisen pitää olla oma vaimo.
      Kun sain vaimoni suostumaan niin saamme yhteisiä kokemuksia.

    • Anonyymi

      Kumpikin saa yhteisiä kokemuksia ja on kiihoittavaa kun vieraat miehet himoitsee minun vaimoani.

    Ketjusta on poistettu 93 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe