Kutsutaan Putin kylään Varkauteen ns leppymislomalle. Tarjotaan savon muikkuja ja kotitekoista pottumuussia, savukinkkua ja vaniljajäätelöä lakkahillolla. Majoitetaan herra Kuntorantaan luksussviittiin ja kierrätetään pirssillä ympäri pitäjää. Juotetaan vodkaa. Puhutaan miehelle järkeä päähän.
Uskon että Putin leppyy.
Ehdotus: Kutsutaan Putin Varkauteen!
48
649
Vastaukset
- Anonyymi
Juu Varkaus persut isännöi ja erärepun masstotakki Venäjän logolla päälle
- Anonyymi
Persujen äärikansallismielisyys puree myös Putiniin. Lopulta otetaan Varkaus-vierailulla valokuvia missä Putin poseeraa paidatta maastokuviohousuissa kivääri kädessä persupaikallisten kanssa kaadetun hirven vieressä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persujen äärikansallismielisyys puree myös Putiniin. Lopulta otetaan Varkaus-vierailulla valokuvia missä Putin poseeraa paidatta maastokuviohousuissa kivääri kädessä persupaikallisten kanssa kaadetun hirven vieressä.
Tuleppa sama vasukki paska sanoo kasvotusten katsotaan miten käy alkaa riittämään en kuulu mihinkään puolueeseen että jos ei mee perille kohta menee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleppa sama vasukki paska sanoo kasvotusten katsotaan miten käy alkaa riittämään en kuulu mihinkään puolueeseen että jos ei mee perille kohta menee
Pääset putkaan vitsailee ja sitten mielisairaalaan ole vaikka mikä kekkuli rajansa se on vittuilullakin
- Anonyymi
Nyt meni raja rikki kusipää elä näytä naamassa nun edessä
- Anonyymi
Se on turha jonkun selän takana nimettömänä aukoa edes vitsillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on turha jonkun selän takana nimettömänä aukoa edes vitsillä
Kasvotusten eio kanttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasvotusten eio kanttia
En pelkää mitään
- Anonyymi
Sinä et tätä leikkiä voita vaikka kuinka räkytät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tätä leikkiä voita vaikka kuinka räkytät
Käy niinku Putinille noutaja tulee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy niinku Putinille noutaja tulee
Kyllä siitä joku hermostuu mutta se en ole minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siitä joku hermostuu mutta se en ole minä
Löytyy sitä täältäkin kovempaa tekstiä mutta en tuhlaa aikkaa nobodyihin
- Anonyymi
Miä maksan veroja tuo eio mitään se on sun mielipiteet,aivan sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miä maksan veroja tuo eio mitään se on sun mielipiteet,aivan sama
Elä mulle selitä mitään mistään piä paska citys 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elä mulle selitä mitään mistään piä paska citys 🤣
En ole katkera enkä kateellinen en edes enään välitä 🤣ja sen osaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole katkera enkä kateellinen en edes enään välitä 🤣ja sen osaan
Että kekkuloi ihan rauhassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että kekkuloi ihan rauhassa
Nordean verkkopalvelut nurin 🤣olis vaa koko viikon 🤣samoin opn nekin vois mennä nurin 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nordean verkkopalvelut nurin 🤣olis vaa koko viikon 🤣samoin opn nekin vois mennä nurin 🤣
Niin voisi,mulla ei kummassakaan tili😂😂💪💪
- Anonyymi
Kremlin pokkumies on jo kutsuttu kylään,Haagiin.
- Anonyymi
mutta eine siellä haakissa tarjoa muikkuja ja viinaa vaan pelkkää velliä ja kuivaa leivänkänttyä
- Anonyymi
ja sinut kutsuttu homoleirille kontilleen
- Anonyymi
Olisi mahtava teko. Putinille tehdaskierross storaensossa ja laskettelua vattuvuorella. Sitten taksilla seuraavana päivänä Kuopioon torille syömään kalakukkoa ja pubiin juomaan viinaa.
- Anonyymi
Lomalta Putin lähtee tyytyväisenä Varkauden luovutusasiakirja taskussaan.
- Anonyymi
Ei vaan poistattaisi hyväntuulisena joukkonsa Ukrainasta ja noukkisi menomatkalla Mikkelistä nätin vosun mukaan Kremliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan poistattaisi hyväntuulisena joukkonsa Ukrainasta ja noukkisi menomatkalla Mikkelistä nätin vosun mukaan Kremliin.
Jos pysähtyy Mikkeliin saattaa siellä käydä hänen kannaltaan yhtä hyvin kuin Varkaudessa, jolloin saakin kaksi kaupunkia hallintaansa. tuliaisina kotiin vietäväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikkelin suurin vosu on Arja Saijonmaa, mutta sekään ei ole kaunis, vaan suuri Suomisyöjä.
- Anonyymi
Eiköhän ole aloittajalla syytä mennä Venäjälle Putinia tapaamaan ja tutustumaan mukavaan päämieheen, yllätyt.
- Anonyymi
JA VODKAA!!
- Anonyymi
Luulen että Putinilla ei eläessään ole asiaa muualle ulkomaille kuin Kiinaan ja Pohjoiskoreaan.
Molemmista paikoista hänelle annetaan urhoollisuusmitali ja Arja Saijonmaa. - Anonyymi
Kutsutaan se pohjanmaalle ja ongelma on ohi.
- Anonyymi
Luuletko että kukaan muu ei ongelmaa hoida kun Pohjanmaan rehvastelijat, Savolainen tekee ja pohjalainen vain kehuu.
Sen huomasin kun aikoinaan menin Pohjanmaalle töihin. Työhönotossa pomo sanoi että täällä sitten tehdään töitä eikä meinata. Hah..laiskoja olivat, tupakkataukoja koko ajan ja muutenkin kädet taskussa ringissä keskustelivat puuta heinää, minä savolaispoika se painoin hommia ja olin vähiten poissa töistä.
- Anonyymi
Kaivan juuri ruuvarilla hampaistani irti amalgaami paikkoja, niissä kuulemma voi olla ainesosia Venäjältä.
- Anonyymi
On, hampaan paikoissa on Gagarin-nimiset salakuuntelulaitteet ja mikrosiru jolla Venäjä ottaa ihmisen tahdottomaksi robotikseen.
- Anonyymi
Puttiinille ku juottas tarpeeks hyvää viinaa niin saatas ukko lauhtumaan ja vihakin häviäis. Kututaan vaaan se varkauteen niin tehdään huippu teko!
- Anonyymi
Puuttinille tönkkösuolatttu muikku pärsseeseen ja maitojunalla Kremliin.
- Anonyymi
Tsuparilla ja viljakaisella on varmaan lämpimät suhteet Putinin porukkaan?
- Anonyymi
Viljakainen, oligarkkien ystävä, on varmaan Putinin kaveri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viljakainen, oligarkkien ystävä, on varmaan Putinin kaveri.
Onkohan hän hengissä vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan hän hengissä vielä?
Terminator 2sub ja turpa kiinni 1992tuli intissä katsottuna ja nyt myös että haistapaska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terminator 2sub ja turpa kiinni 1992tuli intissä katsottuna ja nyt myös että haistapaska
Sielläkin jätkä aukoi ja sanoin anna tulla ei tullut vaikka osasi jujutsua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sielläkin jätkä aukoi ja sanoin anna tulla ei tullut vaikka osasi jujutsua
Voitte lopettaa nämä paskaaukomiset ja turpaan uhot on isompiakin ongelmia kuin tein vikinät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitte lopettaa nämä paskaaukomiset ja turpaan uhot on isompiakin ongelmia kuin tein vikinät
Ukkis oli putinin kaveri kun isääs teki
- Anonyymi
Koko sdp;llä ja varksudessa eritoten. Rajamäki, navitas.... kommentoikaa
- Anonyymi
Vesukallakin puntit tutisi,kun sota tulee. Ei ois puolustamaan.
- Anonyymi
Varmasti ois eikä tutise puntit en pelkää mitään , mitä hullu pelkäis ei mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti ois eikä tutise puntit en pelkää mitään , mitä hullu pelkäis ei mitään
Uskallat taatusti mennä Äiti Venäjän sotajoukkoihin!
- Anonyymi
peppo
- Anonyymi
Jospa Varkaudessa olevat putinilaiset menisivät sinne Putinin tykö, niin ei olisi mitään estettä ainakaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651463Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia111923- 58771
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48754- 57730
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39717Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71691Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026679Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41667Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli68662