Moi! Oon 09/12v tyttö ja täytän tos ens kuussa 13. Ja haluisin keksii jotain kivaa tekemistä kaverisynttäreille!! Kutsun kavereita jonku kuusi ja ajatus oli tyhjä koti ja tilataan pizzaa. Mut haluisin keksii jotain aktiviteettejä, ettei tuijotettais vaan puhelimia. Haluisin kyl tyttömäiset (esim meikkaamista) mut ku saattaa tulla yks poikapuolinen joka ei oo yhtään tyttömäinen henkilö. Oisko mitään kivaa pienellä budjetilla? Apua🤚❤
Mitä tehdä 13v synttäreillä!?
Anonyymi
3
263
Vastaukset
- Anonyymi
olen 09/ myös ja mutta vanha. syntymäpäiväni 4.3. ihan yksin. Lapsen lapseni ei onnittele.Ovat 13.-21v-23v. Johtuko sitä en ole some? Muistan kyllä aina heitä. Itse asiaissa minulla ei syntymäpäivä ollut?Kavereita sinulla on.Kuule puhu heidän kanssa mitä voisitte tehdä? Kesitte yhdessä jotain ja vanhempasi järjestää sen. Siloin kun yhdessä keksitte kivan,kukaan ei pety.
- Anonyymi
Kiitos ehdotuksesta ja hyvää myöhäistä syntymäpäivää<3 Ei sun tarvitse olla somessa vain, että lapsenlapsesi onnittelisi sinua!
- Anonyymi
Niin oot nollaysi vai? 1909?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949