Mies.Omistatko seksileluja, jos omistat,millaisia? Käytätkö niitä itsetyydytyksen aikana.
seksilelut
64
4966
Vastaukset
- Anonyymi
Sauvoja, fleshukka. Minulla on ollut myös puhallettavia seksinukkeja, jotka kestivät aikansa. Kolmea aukkoa oli kiva painella suonikkaalla kyrvälläni. En tykkää posliinivituista, joten leikkasin nukkien hiuksista pienet karvatupot ja liimasin vitulle. Sitten puin nuket sukkanauhaliiveihin ja sukkiin. Voitelin aukot ja purkauduin joko kasvoille, vitulle tai pakaroille.
Felshukka on edelleen käytössä. Olen nussinut sitä yksin ja kaverini kanssa. Minulla on kuvamateriaalia näistä sessioista.- Anonyymi
Kaverin kanssa on kiva nussia flesua,näyttää mukavalta kun kaverin suonikas kalu uppoaa sinne.Välillä vaihdetaan,samalla voi imaista kaveria.
Kun toinen on lauennut sinne on kiihottavaa työntää spermaiseen flesuun,tulee aika äkkiä. - Anonyymi
mulla kans kaverin kans flesh kiva ottaa enimmät paineet pois jaksaa sitten nussia mun peppua kauan
- Anonyymi
Olen 55v. mies ja harrastan itsetyydytystä säännöllisesti. Minulla on muutamia kumikulleja, halkaisijaltaan n.6cm pituus 25 cm, Tuntuu kunnolla ja saa perseen venumaan äärimmilleen. Toinen on kaksipäinen ohuempi joka on pituudeltaan n.35cm ja menee todella syvälle...Myös sellainen suuremmaksi pumpattava anustappi joka myös kasvaa suuremmaksi kuin nyrkki, tuntuu kyllä mahtavalta punnata se ulos perseestä..usein lentää kusi samalla kun sen kanssa touhuan.
- Anonyymi
tuuppas mun luo käymään täällä olis tukeva 49v kiuruvesi olisin kiinnostunut sut tapaamaan mulla olis pvc lakana hieronta öljyä asun yksin kiuruvesi kiinostaisi seksilelut asun yksin tuu mun luo viikonloppuna nii tehdään hyvää toisille ja oon kova imee kyrpää palleja suudella hyväily oon hyvä suutelee saunotaan otetaan juomaa nautitaan toisistamme 0449840190 ota yhteyttä vaikka heti
- Anonyymi
mulla kans 2päinen jos vaimo ei mukana käytän suurempaa päätä yksin mukavaa
- Anonyymi
En omista, mutta lainaan vaimon sauvoja välillä
- Anonyymi
suurta vibraa anaalissa istun päällä vaikka vartti tunnin tulen useasti
- Anonyymi
Emännltä lainaan joskus.Panuhuoneessa on puinen jota käytän runkatessa usein viikossa.Autotalliissa jotain mikä hyvin sopii pyllyyn,samoin kesällä pihalla jotain sopivaa.
- Anonyymi
20 senttinen tekokyrpä löytyy. Jos on oikein kiimainen olo, niin sillä saa pahimman kiiman pois. Paras on kuitenkin aito tuon kokoinen ja paljon spermaa roiskiva.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti käsittänyt väärin termin kaappihomo. Hän avoimesti kertoi nauttivansa isosta kyrvästä, siinä ei mitään kaappia ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilmeisesti käsittänyt väärin termin kaappihomo. Hän avoimesti kertoi nauttivansa isosta kyrvästä, siinä ei mitään kaappia ole.
Kenelle vastasit?
Mulla on suriseva lelu anuksessa kun seikkailen netissä tyydytän itsenäni.
- Anonyymi
- Kaksi masturbaattoria (ei Fleslight mutta siis sen tyylisiä)
-Pieni masturbaatio pallo (kuin Tenga egg mutta joku Mr Member muistaakseni)
- Tekopenis (keskikokoa)
- Anustappi (pieni)
- Anuslelu, jossa penisrengas toisessa päässä
- Penisrenkaita (ohuita pyöreitä ja parempia leveämpiä litteitä.
- Lihashuoltovasara (ei seksilelu mutta voi käyttää)
Onhan noita tullut hankittua 😅Seuraavaksi ajattelin vielä penispumppua.- Anonyymi
Tuollainen anustappi jossa on penis rengas on kiihottava, anustappi liikkuu pepussa samalla kun runkkaa.
- Anonyymi
Monet sähköiset suristimet eivät vain kestä kovassa käytössä.
Minulta on mennyt kaksi epäkuntoon jo 20-min. käytön jälkeen. Lämpenevät liikaa ja lopettavat toimintansa. Eivätkä ole sen jälkeen toimineet vaikka antanut jäähtyä ja vaihtanut pattereita.- Anonyymi
vaiimon surisevat geisha-kuulat pepussani kestänyt monta vuotta käyttöä usasta tilattu kauko säätö jota vaimo käyttää kauppa-reissuilla tulee kiire kotia oon niin herkkä peppu
- Anonyymi
Nussin vaimoa dildoilka ja omalla kyrvällä
- Anonyymi
Onko kellän kokemusta vibraattoreista joka laitetaan terskan juureen?
- Anonyymi
Mulla on kokemusta vibraattorista,sidon sen terskan alapinnalle kun imen toisen kalua.
Usein kun kävelen ulkona,kirpparilla tai julkisella paikalla mulla on liivien alla vibra sidottuna kaluun.Välillä kun surauttelee seisokki kestää aina vaan.
Parhaat sattumukset on olleet kirpparilla ja liiviliikkeessä,täytyy yrittää näyttää normaalilta vaikka orgasmin aallot saattavat kehon nytkähtelemään.
Vaikeinta on puhua normaalisti vaikka kirpparin myyjän kanssa liivistä kun samalla tulee orgasmi liivien alle.Siinä puhe ehkä katkeaa hetkeksi,muuten ääni ehkä värähtelee kummasti.
Kyllähän se ehkä näkyy,ainakin yksi kysyi että tuntuiko hyvältä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kokemusta vibraattorista,sidon sen terskan alapinnalle kun imen toisen kalua.
Usein kun kävelen ulkona,kirpparilla tai julkisella paikalla mulla on liivien alla vibra sidottuna kaluun.Välillä kun surauttelee seisokki kestää aina vaan.
Parhaat sattumukset on olleet kirpparilla ja liiviliikkeessä,täytyy yrittää näyttää normaalilta vaikka orgasmin aallot saattavat kehon nytkähtelemään.
Vaikeinta on puhua normaalisti vaikka kirpparin myyjän kanssa liivistä kun samalla tulee orgasmi liivien alle.Siinä puhe ehkä katkeaa hetkeksi,muuten ääni ehkä värähtelee kummasti.
Kyllähän se ehkä näkyy,ainakin yksi kysyi että tuntuiko hyvältä.mulla vibra pepussa kaupassa kaukosäädin vaimolla saan sätkyjä kun vaihtelee välillä suuremmalle mutta ihanaa
- Anonyymi
Kyllä on,tuolla keltaisessa ruusussa on tullut käveltyä niin että on ollut vibra surisemassa.
Myös tuolla porvoon motarin levarilla oli kesällä kiva olla viltin päällä kalliolla,kalu pystyssä ja vibra siinä kiinni.Siinä oli käteenvetäjillä ihmettelemistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla vibra pepussa kaupassa kaukosäädin vaimolla saan sätkyjä kun vaihtelee välillä suuremmalle mutta ihanaa
Taitaa kauppa olla kadun toisella puolella, kun kaukosäätimellä pystyy säätelemään kotoa.
- Anonyymi
vibra pepussa tai iso strapon tuoliin kiinnitettynä tulee lujaa
- Anonyymi
Vaimo tykkää lasidildosta, jolla lämmitän ennen varsinaista panoa. Tykkään dildottaa ja katsella pillua samalla josta kiihotuin kunnolla.
- Anonyymi
Usein iso anaalitappi anaalissa kun runkkaan , tuntuu todella hyvältä .
M 62 CD 💖💃 - Anonyymi
joo suonikas 30cm vibra sauva 2vibralla pepussani aukaisu golden boylla ensin värinät täysille kun pohjassa ei paljon tartte runkata kun tulee
- Anonyymi
Kunnon seksinukkea panen kun olen pukenut sinne koulutyttöasun. Tennarit ja polvisukat pitäisi vielä hommata.
Olen sille laittanut pikkuhousut ja topin jossa tissit ei meinaa pysyä. Pikkuhousuja vähän raotan ja täytän pimpin spermallani.
Lempiasento edestäpäin nukke selällään jalat koukussa polvet yhdessä nilkat kaukana toisistaan. Se asento lennättää lastin nopeasti - Anonyymi
Sauvoja ja anustappeja useampia. Panokonekin on mutta aika vähän tulee käytettyä. Erilaisia hameita, mekkoja, liivejä, sukkia, sukkahousuja, pikkareita jne. useita.
t: M44 - Anonyymi
Omistan erillaisia fantasia aiheisia seksileluja, flesuja jotka mallintaa lohikäärmeen pimpsaa ja isoja dildoja jotka mallintaa lohiksen kikkeliä ja yhden lohis kuonon jos tekee mieli saada suihin ottoa lohikselta. Löytyy myös lonkeroa mallintava dildo ja isompi Ionkero masturbaattori joten voin leikitellä ajatuksella että tulen lonkeroiden raiskatuksi. Tuohon masturbaattori lonkeroon on aivan ihana yhdistää "lypsävä" Venus 2000 panokone joka saa lonkeron oikeasti lypsämään musta mehut pihalle. Ihanaa liikuttaa flesua hitaasti edes takaisin kaluni päällä samalla kun panokone saa flesun supistelemaan sisään päin ja imemään kaluani. Sama tunne tulee myös kun yhdistän lohikäärmeen kuonon tohon panokoneeseen.
Leluja olen hankkinut ulkomailta jenkeistä ,Bad Dragon.com ja briteistä ,weredog.uk- Anonyymi
Kiinnostais kokeilat Venusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais kokeilat Venusta
Oon sen itse rakentanut, ei ollut vaikeaa sillä netistä ja rauta kaupasta saa hyvin osat haalittua kasaan. Omani maksoi noin 200€, ei oikein tee mieli maksaa tonnia seksikoneesta :D Tuo on toiminut hyvin ja imua on enemmän kuin tarpeeksi ja tuo kone kyllä lypsää mehut pihalle. Unohdin mainita edellisen viestin lopussa niin mainitsen nytten M28
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon sen itse rakentanut, ei ollut vaikeaa sillä netistä ja rauta kaupasta saa hyvin osat haalittua kasaan. Omani maksoi noin 200€, ei oikein tee mieli maksaa tonnia seksikoneesta :D Tuo on toiminut hyvin ja imua on enemmän kuin tarpeeksi ja tuo kone kyllä lypsää mehut pihalle. Unohdin mainita edellisen viestin lopussa niin mainitsen nytten M28
Pääsiskös siihen koeajolle. Misspäin oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais testata
- Anonyymi
Minulla on anaalitappeja , iso imukuppidildo ,penispumppuja, penisrenkaita ja naisten seksikkäitä alusvaatteita mitkä käytän kun tyydytän itseänl . Iso tappi tai dildo tuntuu kyllä hyvältä anaalissa samalla kun pumppaa kullia .
M 64 CD 💃 - Anonyymi
Varastosta löytyy 150cm real doll. Ja koska mulla on muija niin käyttö on harvassa. Se on jemmassa jääkiekkokassissa josta en viitsi joka päivä kaivaa esiin. Joten irrotin pään joka on helpompi jemmata ja suuta tuleekin useammin käytettyä. Kun muija on pitempään poissa niin sitten leikittelen nuken pimpalla ja pyllyllä, toki laukean sisään, melko nopeasti harmi kyllä.
Tämmöistä kivaa jännitystä elämään..- Anonyymi
Minulla oli vuosia sitten seksinukkeja, niitä halvemmasta päästä. Leikkasin niiden hiuksista karvoitusta pimppiin, puin sukat ja sukkanauhaliivit, voitelin pimpin ja anukset sekä naiskentelin hartaasti. Kuvasin sessioita videolle ja yleensä ruiskautin spermani nuken vatsalle tai pyllylle. Haluatko nähdä otoksiani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla oli vuosia sitten seksinukkeja, niitä halvemmasta päästä. Leikkasin niiden hiuksista karvoitusta pimppiin, puin sukat ja sukkanauhaliivit, voitelin pimpin ja anukset sekä naiskentelin hartaasti. Kuvasin sessioita videolle ja yleensä ruiskautin spermani nuken vatsalle tai pyllylle. Haluatko nähdä otoksiani?
Haluan
- Anonyymi
iso vibra aina runkatessa pepussa volyymi täysillä ihanaa
- Anonyymi
Penispumppu, kivespumppu, kivesten venytykseen renkaita, kolme erkokoista dildoa joista suurin 35cm ja halkaisija 8cm
- Anonyymi
useita erilaisia kauppa-reissulla geisha kuulat pepussa kotiin olen valmis liukas isolle 32cm vibralle kovana niin että tärisen eka lasti nopeesti vibra suuremmalle pohjaan liuttuaen johan kovenee aloitan hitaasti runkun vibra pohjaan ja täysille laukean uudelleen mukava päivän aloitus
- Anonyymi
Mandy sexinukke aidon näkoinen kaunis ihanat rinnat ottaa suuhun pepaan ja pimsaan halvalla jos kiinnostaa myyn pois vaimo näki sanoi jompi kumpi lähtee päätin näin
- Anonyymi
Jättäkää numero niin otan yhteyttä vain nouto TKU
- Anonyymi
Nyt pääasiassa käytän suihinottokonetta. Kalliinpuoleinen, mutta hintansa arvoinen!
Imee, vatkaa ja täristää kullia mahtavasti ja vielä lämmittää sisuksen oikean pillun lämpöön!
Masturbointitunnneli on myös.
Penispumpulla voi ottaa miehestä mittaa. Kun merkkaa kohdan, johon terskan pää ulottuu, voi vertailla eri kerroilla saavutuksia.
Penisrengas löytyy ja sarja eturauhaskiihottimia eli anustappeja.
Ensimmäinen oli tekopillu ilman värinöitä.
Kaikkia äytän enemmän tai vähemmän.- Anonyymi
Uusimmat hankinnat (tänään hain paketin) ovat Mr Member Amber original Ass masturbaattori. Kiva pepunreikä hyväilee kullia hienosti.
Toinen on Come Hither eturauhasvibraattori. Hienolta tuntui pyllyssä, kun vibraattori värisee eri tavoin ja sen pään saa liikkumaan kuin sormenpää. Höpöä teki sekin!
- Anonyymi
kokoelma erikokoisia sauvoja ja vibroja anus tappeja nykyisin iso 32cm musta 2 vibraa syvällä katselen gay-videoita tappi paikoillaan kauppa-reissuilla
- Anonyymi
Eilen illalla masturboin Blue Thrilling Tunnel-nimiseen vehkeeseen. Se om noin 9 cm pituinen molemmista päistä avoin tunneli, jonka nystyräisen sisuksen saa värähtelemään eri tavoilla. Sinne kun kullinsa työntää ja laittaa värinät päälle, niin gutaa tekee!
Liikuttelen tunnelia kullin juuresta päähän asti ja pian orgasmi tulee. Om kunnon väline! - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://amisagroup.net/H/Y4o6E9
- Anonyymi
Joks stondaa, kerro millai
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://ameliachau.com/H/G8y3R4
- Anonyymi
Eka kerran kun uskalsin kokeilla runkatessa anus tappia, niin paluuta ei enää ollut. Orgasmi potenssiin sata. Tuntuu vaan niin paljon ihanammalta. Dildoja myös käyttössä, flesu. Nyttemmin ajatuksissa miltä tuntuisi aito kalu.....
- Anonyymi
Tein itse sellasen satula mallisen seksityynyn missä on paikka wand vibraattorille "wand saddle" joka näyttää ihan viralliselta tuotteelta. Tyynyssä saa juuri oikeanlaisen asennon niin että vibraattori hieroo kiihottavasti kullia. Lasti lentää alta aikayksikön. Kokeilin myös niin että kiinnitin siihen tyynyyn Bad Dragon dildon kiinni ja laitoin sauvan vibraamaan. Tuntui fantastiselta saada suomuista kaarevaa lohikäärme kullia pyllyyn samalla kun vibraattori hieroi vehkeitäni.
- Anonyymi
vaimon strapon tuoliin kiinnitettynä istun just päälle melko iso kestää hetken ennen kuin pohjassa sitten alan liikkua mahtavaa
- Anonyymi
Mulla oli kauan aikaa sitten naiselta saatuja juttuja, mutta ne meni roskiin, kun kaikki ei napannut sillee kun olin ajatellut.
- Anonyymi
En ole mies, mutta käytän
- Anonyymi
Dildo ja emännän sukkahousut riittävät....
- Anonyymi
Tää ei oo seksilelu, tää on wappu pimiä seksinukke.. ennen omistin sanna-nuken, mutta se lähti ulkomaille duuniin!
- Anonyymi
Mulla on iso naisten hiusklemmari jonka piikit olen teroittanut. Kuminauhoilla saan klemmarin puristamaan tiukasti. Klemmariin olen ripustanut 1/2 kilon käsipainon ja kiinnittänyt pienen vibraattorin. Tämän kun levittää ja laittaa nipistämään kivespusseja vibra käynnissä, niin a vot, kun tekee hyvää. Paino lisää ihanaa kipua ja nipistystä ja vibra hoitaa loput.
- Anonyymi
18cm dildo
5kpl anustappeja (setti)
3kpl penisrenkaita (setti)
Satisfyer men vibration
FPPR Tekoanus
Näistä oma suosikki ehdottomasti dildo ja ehkä tuo tekoanus. Nyt ostin moottoroidun eturauhaskiihottimen, joka pitäisi hakea postista. Odotan innolla ekaa pepussa värisevää laitetta - Anonyymi
Eipä ole itselle moisia tullu hankittua naisen iloksi oli joskus kun en virallisesti poikamies ollu
- Anonyymi
Eturauhaskiihotin on, samoin kuin pari flesua. Kun muijalla on hullut päivät/kiukkuiset punaiset sellaiset, niin otan nuo käyttöön. Joskus maksan seksipalveluista suosilla naapurin opiskelijatytölle, joka ei miellä omaa paikkaansa salen kassalla.
- Anonyymi
Minulla on monenlaisia kumisia ja metallisia renkaita ja palleihini myös monenlaisia ja pidän Kontio kumisaappaita runkatessa ja peilin edessä tai voin olla runkattavanakin
yhteys Kik = pussihousu - Anonyymi
pari pienempää dildoo joilla aloittelen lopuks 27cm vibra syvälle edestakas peppuun kyllä laukeen ihanasti
Ketjusta on poistettu 145 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586