No moikkelis! :) Olen 59v. ja aattelin raapustaa tähän aatoksiani.
Olen jo nuorena uskoon tullut nainen ja jossain vaiheessa kohtasin uskovan
elämäni miehen, mutta niin vain kävi, että rakas puolisoni otettiin yllättäen
pois rinnaltani useampi vuosi sitten........
Luotan edelleen Jumalan hyvyyteen, vaikka paljon on ollut muitakin menetyksiä,
mutta parempaa turvapaikkaa en tiedä, kuin mitä voi olla kun koko sydämestään
saan turvata Herraan Jeesukseen.
Raamatun Sanan lukeminen rauhoittaa ja antaa toivoa, uskoa ja luottamusta.
Vaikka sydämeni on haavoittunut, niin Jeesuksen rakkaus parantaa pikkuhiljaa
sisimpäni.
Juu, ajatuksia saa kirjoitella ja ystävällisesti pyydän asiallisia ja aitoja mielipiteitä,
tai jos sinulla on sydämessä murheita, niitäkin saat tähän kertoa.
Koetetaan yhdessä pähkäillä tätä elämää. :)
Ajatuksiani elämästä
3
103
Vastaukset
- Anonyymi
Niin aloittaja tässä vielä kirjoittelee, en yleensä tänne kirjoittele, mutta
tuli vaan tällainen "idis", että kirjoitan tänne aatoksiani.....
Kaikkea hyvää sinulle päivääsi, joka tätä luet!! :)
Muistetaan, että mitä suurempi on pimeys ympärillämme, sitä kirkkaammin
loistaa yöllä tähdet. - Anonyymi
Hei. Olen nelikymppinen nainen ja tullut uskoon vuodenvaihteessa .Se on parasta mitä ikinä mulle on tapahtunut ja muutos itsessäni jo nyt on ollut niin vauhdikasta että hyvä kun itse oon perässä pysynyt.Olisi kiva jutella enemmänkin. .
- Anonyymi
(jatkoa edelliseltä...Suurin ihme jonka oon käsittänyt totuudeksi,sen voisin kiteyttää Jean Dr La Bruyeren mietelauseeseen; Vuorenvarmat väitteet nousevat syvältä tietämättömyydestä.
Niin moni asia kääntynyt ympäri ämpäri. Elämään tullut oikeaa Toivoa,toivoa ystävän tai kumppanin löytymisestä,uskoa omiin mahdollisuuksiin,sellaisiin kun joita ei ennen edes kyennyt miettimään. Jumala tekee ihmeitä. Ja ajatelkaa että Hänelle ei edes mikään ole mahdotonta. Kommentteja,mielipiteitä....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019