Halla-Aho oli parempi tarjoilijana kuin..

Halla-Aho oli parempi tarjoilijana kuin ulkoasiain valiokunnan puheenjohtajana. Hän ei tiedä sitä, että NATO on puolustusliitto joko puolustaa jäseniään. Mutta kaiken huippu on, että hän haluaisi aloittaa kolmannen maailmansodan, joka seuraisi hänen ideastaan.

Eikö teillä persuissa ole ketään parempia kuin Niikko tai Halla-Aho?

25

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarjoilijapoika ja sivari luulee olevansa joku maailmanpolitiikan asiantuntija.

      • Kassatyttö luulee olevansa joku johtaja vaikka ei johtanut edes kauppaa
        🪙 🪙 =


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Kassatyttö luulee olevansa joku johtaja vaikka ei johtanut edes kauppaa
        🪙 🪙 =

        Halla-Aho osaa mitä vaan!


    • Anonyymi

      Eikö vihervasurihinaajat osaa muuta kuin nillittää joutavaa paskaa?

    • Teillä sossuilla ei ole ketään, joka olisi puoliksikaan niin älykäs kuin Halla-aho.

      • Anonyymi

        Tarkistapa kantasi hullunpalvoja, oli täpärällä ettei kehumasi "nero" joutunut takariviin takaisin.
        Oikea valinta olisi Putinin marionetille ollut niska-perseotteella uav:n ovesta ulos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistapa kantasi hullunpalvoja, oli täpärällä ettei kehumasi "nero" joutunut takariviin takaisin.
        Oikea valinta olisi Putinin marionetille ollut niska-perseotteella uav:n ovesta ulos.

        Tervehtikää Putinia ja hänen Mariniansa!

        Heittäkää tuo Marin sitten uav:n ovesta ulos!


      • Anonyymi
        Verum_an_falsum kirjoitti:

        Tervehtikää Putinia ja hänen Mariniansa!

        Heittäkää tuo Marin sitten uav:n ovesta ulos!

        Totaalisesti pihalla. Eihän Sanna edes ole uav:ssa, hän on pääministerimme, tajuutsä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totaalisesti pihalla. Eihän Sanna edes ole uav:ssa, hän on pääministerimme, tajuutsä?

        Hän kyllä on totaalisesti pihalla, sen myönnän.
        Kun Putinmarionetista puhuit, niin oletin sinun tietysti tarkoittavan
        "Putinia ja hänen Mariniansa".


    • Anonyymi

      Suomalaisten yhteen laskettu ÄO on 3.

      • Anonyymi

        Eihän suomalaisia ole niin montaa!!


    • Anonyymi

      Nato on kylläkin sotajärjestö paljon enemmän kuin puolustusliitto.
      Naton avulla jenkit pitävät muuta maailmaa otteessaan ja järjestävät omalle valtavalle aseteollisuudelleen toimintaa ja myyntiä.

      • Anonyymi

        Jenkit on sentään demokratia. Putinlandia on pimeyden diktatuuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jenkit on sentään demokratia. Putinlandia on pimeyden diktatuuri.

        Ja sdp, sossuja molemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sdp, sossuja molemmat.

        sossustahan sinäkin luuseri avustuksesi haet.


    • Anonyymi

      kunhan hja ei vaan kävele puistoissa ja mieti ketä ampuis päähän

    • Niin, Halla-Aho onkin nuorempana ollut tarjoilijana, kun ei onnistunut perustamaan pitkään haaveilemaansa pornokauppaa.

      Papiksi tai saarnamieheksi hän voisi sopia, siinä kun ei koskaan tarvitse tehdä oikeata työtä ja viikonlopuisin saa ilmaiset ruuat ja juomat kuolinpesien piikkiin.

      • Anonyymi

        Papilta Jussi ei näytä, mutta haudankaivajalta kylläkin. Kansanvallan haudankaivajalta.


    • Anonyymi

      Ei persuilla ole yhtään järkevää Halla-ahon tilalle. Järki ja persuus ei kuulu yhteen. Halla-ahon kirjoitukset ovat kuin keskenkasvuisen kouluampujan kirjoituksia. Väkivalta ensin!
      Ja räkänokat ihailee, niin kuin silloin kun Halla-aho esitteli pyssyjään netissä.

    • Anonyymi

      Ei hallasta voi enempää odottaakaan, äitinsä oli prostituoitu vaikkakin väitti antaneensa vai kahdelle, varuskunnalle ja seurakunnalle, sitten tuli kirkiisi ja porasi niin perkele esti että majavan pesä räjähti, äiti sitten selitteli, ei siinä mikään hyvä hajonnut ja onpahan pojalle piilopaikka kun niin venäläistä pelkää,

    • Anonyymi

      Jussi on hyvä missä vaan!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe