Moi! Oon 13 vuotias tyttö ja mulla on ollut jo muutaman päivän ajan keuhkokipuja vasemmalla puolella ja selässäkin vasemmalla. Olen altistunut asbestille, ja olen polttanut tupakkaa muutaman kerran. Koulussani on vähän päälle 1200 oppilasta, niin siellä kyllä korona kulkee. Voiko kivut olla koronasta vai jostain muusta vakavammasta 😰 olen huolissani ja olisi niin kivaa jos joku tähän joku vastaisi. Ps. Minulla on astma
Koronaa vai vakavampaa?
10
145
Vastaukset
- Anonyymi
no tee koronatesti.Pyydä vanhemman ostaa jos et itse halua ostaa.Maksaa muutaman euron kaupassa.
- Anonyymi
No meillä on niitä, mutta vanhemmat eivät tiedä tästä mitään. Niin jos teen koronatestin, niin sitten ne ihmettelee että mihkä yksi on kadonnut. En uskalla puhua vanhemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meillä on niitä, mutta vanhemmat eivät tiedä tästä mitään. Niin jos teen koronatestin, niin sitten ne ihmettelee että mihkä yksi on kadonnut. En uskalla puhua vanhemmille.
Jos sulla on korona niin sä tartutat sun vanhemmat.Ja sit ne joutuu olee pois töistä koska sairaana ei mennä töihin.Sitäkö haluut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on korona niin sä tartutat sun vanhemmat.Ja sit ne joutuu olee pois töistä koska sairaana ei mennä töihin.Sitäkö haluut.
No en :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en :(
No jos sun vanhemmat sairastuu niin se on sitten koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sun vanhemmat sairastuu niin se on sitten koronaa.
Hyvä tietää :)
- Anonyymi
Koronaksi nimitetään kaikkea nykyään, tilastoja ei ole edes influenssasta tehty.
Paras tapa välttyä taudeilta on olla ottamatta mRNA-injektiota. Siitä tulee tauteja, vammoja ja kuolemia. Meillä suurin osa ottaneista sairastuneita, jopa kuolleita joukossa useita jo.
Juuri piikin ottaneen seurassa ei saisi viettää pitkiä aikoja, heistä tarttuu tauteja - se on hyvin tunnettu juttu ja tutuista jo vuosi sitten tuo nähtiin.
2 viikkoa vähintään kannattaa vältellä, kuukausi mielellään, koskeivat monet lääkäritkään huolineet vastaanotollensa kuukauden sisällä piikitettyjä.
Kysymys ei ole tavanomaisesta rokotteesta vaan äärimmäisen vaarallisesta sekoituksesta, josta löytyy jopa eloperäistä.- Anonyymi
Niin siis olenko hengenvaarassa vai mitä siis 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis olenko hengenvaarassa vai mitä siis 😳
Olisi kiva tietää ja jos joku vastaisi tähänn😩
- Anonyymi
Kuinka monennen kerran teit jo saman aloituksen pienin muutoksin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826