Koronaa vai vakavampaa?

Anonyymi

Moi! Oon 13 vuotias tyttö ja mulla on ollut jo muutaman päivän ajan keuhkokipuja vasemmalla puolella ja selässäkin vasemmalla. Olen altistunut asbestille, ja olen polttanut tupakkaa muutaman kerran. Koulussani on vähän päälle 1200 oppilasta, niin siellä kyllä korona kulkee. Voiko kivut olla koronasta vai jostain muusta vakavammasta 😰 olen huolissani ja olisi niin kivaa jos joku tähän joku vastaisi. Ps. Minulla on astma

10

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

no tee koronatesti.Pyydä vanhemman ostaa jos et itse halua ostaa.Maksaa muutaman euron kaupassa.

• Anonyymi

No meillä on niitä, mutta vanhemmat eivät tiedä tästä mitään. Niin jos teen koronatestin, niin sitten ne ihmettelee että mihkä yksi on kadonnut. En uskalla puhua vanhemmille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No meillä on niitä, mutta vanhemmat eivät tiedä tästä mitään. Niin jos teen koronatestin, niin sitten ne ihmettelee että mihkä yksi on kadonnut. En uskalla puhua vanhemmille.

Jos sulla on korona niin sä tartutat sun vanhemmat.Ja sit ne joutuu olee pois töistä koska sairaana ei mennä töihin.Sitäkö haluut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sulla on korona niin sä tartutat sun vanhemmat.Ja sit ne joutuu olee pois töistä koska sairaana ei mennä töihin.Sitäkö haluut.

No en :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en :(

No jos sun vanhemmat sairastuu niin se on sitten koronaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jos sun vanhemmat sairastuu niin se on sitten koronaa.

Hyvä tietää :)

• Anonyymi

Koronaksi nimitetään kaikkea nykyään, tilastoja ei ole edes influenssasta tehty.

Paras tapa välttyä taudeilta on olla ottamatta mRNA-injektiota. Siitä tulee tauteja, vammoja ja kuolemia. Meillä suurin osa ottaneista sairastuneita, jopa kuolleita joukossa useita jo.

Juuri piikin ottaneen seurassa ei saisi viettää pitkiä aikoja, heistä tarttuu tauteja - se on hyvin tunnettu juttu ja tutuista jo vuosi sitten tuo nähtiin.
      2 viikkoa vähintään kannattaa vältellä, kuukausi mielellään, koskeivat monet lääkäritkään huolineet vastaanotollensa kuukauden sisällä piikitettyjä.

Kysymys ei ole tavanomaisesta rokotteesta vaan äärimmäisen vaarallisesta sekoituksesta, josta löytyy jopa eloperäistä.

• Anonyymi

Niin siis olenko hengenvaarassa vai mitä siis 😳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin siis olenko hengenvaarassa vai mitä siis 😳

Olisi kiva tietää ja jos joku vastaisi tähänn😩

• Anonyymi

Kuinka monennen kerran teit jo saman aloituksen pienin muutoksin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1039
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe