Moi! Oon 13 vuotias tyttö ja mulla on ollut jo muutaman päivän ajan keuhkokipuja vasemmalla puolella ja selässäkin vasemmalla. Olen altistunut asbestille, ja olen polttanut tupakkaa muutaman kerran. Koulussani on vähän päälle 1200 oppilasta, niin siellä kyllä korona kulkee. Voiko kivut olla koronasta vai jostain muusta vakavammasta 😰 olen huolissani ja olisi niin kivaa jos joku tähän joku vastaisi. Ps. Minulla on astma
Koronaa vai vakavampaa?
10
138
Vastaukset
- Anonyymi
no tee koronatesti.Pyydä vanhemman ostaa jos et itse halua ostaa.Maksaa muutaman euron kaupassa.
- Anonyymi
No meillä on niitä, mutta vanhemmat eivät tiedä tästä mitään. Niin jos teen koronatestin, niin sitten ne ihmettelee että mihkä yksi on kadonnut. En uskalla puhua vanhemmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meillä on niitä, mutta vanhemmat eivät tiedä tästä mitään. Niin jos teen koronatestin, niin sitten ne ihmettelee että mihkä yksi on kadonnut. En uskalla puhua vanhemmille.
Jos sulla on korona niin sä tartutat sun vanhemmat.Ja sit ne joutuu olee pois töistä koska sairaana ei mennä töihin.Sitäkö haluut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sulla on korona niin sä tartutat sun vanhemmat.Ja sit ne joutuu olee pois töistä koska sairaana ei mennä töihin.Sitäkö haluut.
No en :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en :(
No jos sun vanhemmat sairastuu niin se on sitten koronaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sun vanhemmat sairastuu niin se on sitten koronaa.
Hyvä tietää :)
- Anonyymi
Koronaksi nimitetään kaikkea nykyään, tilastoja ei ole edes influenssasta tehty.
Paras tapa välttyä taudeilta on olla ottamatta mRNA-injektiota. Siitä tulee tauteja, vammoja ja kuolemia. Meillä suurin osa ottaneista sairastuneita, jopa kuolleita joukossa useita jo.
Juuri piikin ottaneen seurassa ei saisi viettää pitkiä aikoja, heistä tarttuu tauteja - se on hyvin tunnettu juttu ja tutuista jo vuosi sitten tuo nähtiin.
2 viikkoa vähintään kannattaa vältellä, kuukausi mielellään, koskeivat monet lääkäritkään huolineet vastaanotollensa kuukauden sisällä piikitettyjä.
Kysymys ei ole tavanomaisesta rokotteesta vaan äärimmäisen vaarallisesta sekoituksesta, josta löytyy jopa eloperäistä.- Anonyymi
Niin siis olenko hengenvaarassa vai mitä siis 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siis olenko hengenvaarassa vai mitä siis 😳
Olisi kiva tietää ja jos joku vastaisi tähänn😩
- Anonyymi
Kuinka monennen kerran teit jo saman aloituksen pienin muutoksin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171102124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133658Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2432501Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja262455Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31800- 1981295
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491244- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591069Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771019