"Pietarilainen liikemies hankki Pyhtäältä yrityksensä lukuun 10 hehtaarin suuruisen maa-alueen kylpylää, tuulitunnelia ja surffausallasta varten. Maa-alue sijaitsee Suomen puolustuksen kannalta tärkeän, Puolustusvoimien omistaman Haukkavuoren suurtehotutka-aseman välittömässä läheisyydessä. Asemaan liittyvä tietoliikennemasto jää pietarilaisen omistaman maa-alueen sisäpuolelle.
Kylpylähotelli ja aerodynaaminen tuulitunneli valmistuivat vuosi sitten kesällä. Sirius Sport Resortin liiketoiminta on ollut kituvaa ja raskaasti tappiollista alusta lähtien."
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015031119338528
Mikä mahtaa olla tilanne tänä päivänä? Paljon ovat venäläiset tehneet maakauppoja strategisten kohteiden lähettyvillä.
Venäläisten maa- ja kiinteistökauppoja sotilaskohteiden lähellä
Anonyymi
2
1254
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö se rauennut jo vuosia sitten?
- Anonyymi
Kyllä vai ei?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882228
- 1321842
- 361729
- 1771490
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221481Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3341164- 651152
- 351126