Pyörisiköhän presidentti Putinin ajatusmaailmassa jotain tälläistä???

Anonyymi

Viimeisin ilmastokokous pidettiin Glasgow`sa ( 31.10. - 2.11.2021), jossa päätettiin toimenpiteistä, joiden käyttöönotolla on tarkoitus hillitä kasvihuoneilmiötä.

Jäi mieleeni Intian edustajan kommentti, jossa hän totesi niiden käyttöönottojen aiheuttavan maassaan kuolemia.

Oikeassa oli minunkin mielestäni, koska fossiilisten polttoaineiden käytön lopettamisesta seuraa todella paljon nälkä-, ja kylmäkuolemia ympäri maailmaa.

Fossiilisten polttoaineiden käyttö energiantuotantoon on maailmanlaajuisesti noin 80%:n luokkaa.

Ilmastotutkijat ovat visioineet, että tuulimyllyillä, aurinkopaneeleilla, sähköakuilla, jne., jne., tulee yht`äkkisesti korvata fossiilisten polttoaineiden käytön lopettaminen, eli tuo 80 prossaa.

Ei tuu kuuloonkaan siksi, koska ko. ryppään rakentamiseen ympäri maapalloa ei riitä rahat, ei harvinaiset, eivätkä runsaammatkaan maametallit, ja kun noiden laitteiden käyttöikäkin on maksimissaan noin parisenkymmentä vuotta, eikä käytöstä poistettujen laitteiden kierrätyksestäkään ole puhuttu mitään, niin voihan sitä kaikenlaisia unia niin tieteilijät kuin valtioiden päämiehetkin uneksia, eli syöttää meille ruohonjuuritasolaisille pajunköyttä.

Olen kuullut ja lukenut tieteilijöiden toteavan, että planeettamme sietokyky ihmispopulaation suhteen on noin parisen miljardia ihmistä.

Muistan lukeneeni jostain, että maailman ihmiset uloshengittävät hiilidioksidia enemmän ilmakehään kuin Kiinassa poltetaan fossiilisia polttoaineita.

Kun Venäjä, Kiina, Intia ja Brasilia näyttävät vetävän yhtä köyttä ilmastonmuutostorjunnan suhteen, niin Venäjä näyttää tällä hetkellä olevan aloitteentekijä ihmispopulaation vähentämisessä, kohdistuen ensiksi länsimaihin.

Vai oliko ensimmäinen Kiina, josta koronavirus lähti valloittamaan maailmaa?

Muuten kun oman maamme sähköntuotannon turvaajiksi on meille kansalaisille kerrottu olevan maamme ydinvoimalat, niin lieneekö niin, että niiden polttoaine, uraani, on peräisin Venäjältä?

Mitenköhän käy omalle maallemmekin, kun Venäjä pistää uraanintuotannon jäihin, mukaanlukien myös sähkön ja maakaasunkin tuotannon.
Venäjältä peräisin oleva puuntuotanto on jo pistetty jäihin. Saimaan kanavan vuokrasopimuskin on jo kiikun kaakun.

No männessähän kaikki nährään ovat todenneet eswi-isämme.
Hups. Hups

5

102

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo siis ei täällä oikein voi keskustella mutta tässä se on mitä sanot
      Nälkäongelma tulee siitä että nämä nyt sotaan uponneet maat tekevät viljaa
      ja
      minä pystyn sen ostamaan vaikka hinta kymmenkertaistuisi
      ei mitään ongelmaa
      mutta nehkerit eivät joten katsotaan miten ne harventavat synnyttämishalujaan

OLEN KAUHISTUNUT KANSAINVÄLISILLÄ PALSTOILLA KEHITYSMAIDEN ÄÄLIÖISTÄ JOTKA RINNASTAVAT UKRAINAN RAISKAUKSEN IRAKIN VASTAAVAAN vaikka siis Ukraina on hieno demokraattinen valtio ja Irak kammottava islamilainen köyhäpesä sotahulluja
      Tottakai Saddam piti tuhota oli sillä massatuhoaseita tai ei
      samoin Putin pitää tuhota vaikka sillä on ydinase

• Anonyymi

Niin.
      Näinhän minä kirjoitin jo aikoja sitten.
      Siksi et saa kopiostasi vihreätä numeroa.
      -
      "Puhtaasti vihreää puoluetta ei tarvita.
      Palava-silmäisyys on aina politiikassa pahasta.
      Vaikka olisi palo vihreätäkin.
      Luonto, Magneetti-kenttineen muuttaa ilmastoa silloin ja tällöin.
      Valmistautukaamme, älkäämme tuhlatko voimia ja rahoja turhuuksiin.
      Asioihin joille emme mitään voi.
      -
      Suomessa on kaksi omaa ja arvokasta.
      Ja niitä on riittävästi.
      Metsä ja maa.
      Kaivakaamme ja kaatakaamme siis.
      Tuki-pylväänä meillä on Turve.
      Polttakaamme siis sitä.
      Mutta ei ihan kaikkea.
      Helle-kesinä me tarvitsemme jokiimme Vettä.
      Turpeen imemää sade-vettä.
      Ja vielä.
      Öljy ei ole kaukana Norjasta.
      Jospa ei ole kaukana meistäkään.
      Poratkaamme jalkojemme alta.
      Keräten samalla talteen kaikki arvokkaat Alku-Aineet sekä mineraalitkin."

H.

• Suomi ja eeuu suuntaavat energian fossiilittomaan ja uusiutuvaan energiaan yhdessä ydinvoiman kanssa näin on päätetty meillä että eeuussa, jos aiomme pelastaa maailman.

Persu mielipiteellä ei ole mitään merkitystä, lausuntonne voi heittää roskoriin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      177
      988
    2. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    3. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      76
      670
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      530
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      520
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      273
      482
    12. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      464
    13. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      455
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      431
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      428
    16. 21
      422
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    18. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      406
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      67
      398
    Aihe