Miten nikkelitehtaan henkilökunta suhtautuu Venäjän rauhanturvausoperaatioon Ukrainassa?
Rauhanturvaajat
15
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Me lorautethan ehtoolla puoli miljoonaa litraa nikkeliä suorhaan pohjavethen.
- Anonyymi
Ikävää, kun Norilsk Nickel ei enää tee yhteistyötä Ässien kanssa.
- Anonyymi
Ei tietenkään. Mitä ne ässillä tekee kun ei mekään.
Norilsk Nickel, maailman suurin metallurgian alan venäläisyritys, osti Teemu Selänteeltä Helsingin Jokerit, ja nyt suomen ylpeyttä nöyryytetään.
Narripaidasta tuli narripaita.
- Anonyymi
Huomenna tullee ilmoitus tehtaan alasajosta, harmi juttu. Työttömiä tulee paljon.
- Anonyymi
Kenen syy? Kuka käski myydä venäläisille?
- Anonyymi
Ei sellaista tule tapahtumaan, loppuisi nikkeli patruunoista.
- Anonyymi
Onko nikkelitehdas ajettu jo alas, niin kuin joku tiesi?
- Anonyymi
Nikkelin hinta 111% et tuskinpa menee kiinni, rahantekokonehan se on...
- Anonyymi
Missä on AY-liike? Pienemmistäkin krapsauksista pysäytetään toiminta. AY näyttää hyväksyvän rauhanturvausoperaation.
- Anonyymi
AY liike on Putinin narussa?
- Anonyymi
Mitä jos pannaan rajat kiinni? Mistä tulee sen jälkeen nikkeli?
- Anonyymi
Nikkeliä on varastoituna 3v tarpeen edestä, miksei suomi voi kansallistaa sitä, niinkuin vois koko tehtaan?
- Anonyymi
Joko on ajettu alas tuanoi?
- Anonyymi
Nikkeli on myrkkyä.
- Anonyymi
Luukut kiinni, olisi siinä moni kovapalkkainen nikkelimies huuli pyöreänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165