Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naapurit valitti ääntelystä

Anonyymi

Uudet naapurit laittoivat postilaatikkoon tyttöystävälleni osoitetun lapun, jossa pyydettiin kohteliaasti pitämään pienempää ääntä yöllisissä aktiviteeteissa. Minä en noteerannut sitä mitenkään - sori naapuri, asutaan kerrostalossa, jos ei kelpaa niin kadun toisella puolella on omakotitaloja.
Ongelma tulikin tyttöystävästäni; hän on alkanut hyssyttelemään ja varoo pitämästä ääntä seksin aikana. Tosi ärsyttävää; kuvitelkaa miltä se tuntuu, kun toinen jarruttelee eikä antaudu täysillä seksiin. Entiset hyvät ajat ovat vain kaunis muisto mielessä. Tuntuu siltä, että hän ajattelee naapureita enemmän kuin minua aktin aikana!

Sanoin hänelle, että tämä hyssyttely ei oikein tunnu kivalta, niin hän tarjosi vain vaihtoehtoisia ratkaisuja:
- ettäs kehtaavatkin, itse soittavat musiikkia niin kovalla
- mennään sun kämpille, niin voidaan pitää meteliä. (Ettäkö puolen yön aikaan lähteä tien päälle - ei kiitos)
- muutaman kuukauden kuluttua muutan kuitenkin, niin pinnistellään siihen asti

Helkutti, että kaduttaa etten piilottanut sitä lappua ja hävittänyt vähin äänin!

7

1868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten lopussa totesit, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.

    • Anonyymi

      Jotkut eivät saa kunnon tyydytystä, ennen kuin ovat varmoja että naapurit kuulevat tapahtuman. Kerran oli sellaiset naapurit, että laittoivat sängynpäädyn tahallaan niin lähelle seinää, että se joka työnnöllä kopsahti kuuluvasti seinään. Sitten kun siihen päälle vielä ulisee kuin hirtettävä, niin poliisithan siihen on pakko kutsua.

      • Anonyymi

        Tollaset apinat ulkoruokintaan jos ei osaa pienemmällä volyymilla temppuja tehdä


      • Anonyymi

        Meilläkin naapuri hakkasi seinää kun minä panin eukkoani takaapäin niin että sänky ryskyi.
        Pari kertaa se jaksoi kunnes luovutti.
        Semmosia ne vammaset homepersepihtarit on. Niillä on joku pikkutakki-inssi puppelipoika äijänä joka ei osaa naista nussia mutta mersun huollon se paskahousu osaa tilata.


    • Anonyymi

      Aloittaja on idiootti.

      • Anonyymi

        Ei kun sinä ihan itse.Mietis nyt edess vähän.Aloittaja laittaa ihan oman jutun,sää vaan toistat tuota saa.Sä et edes pysty keksii omaa juttuu hönö.


    • Anonyymi

      Minun naapurini valitti myös reilu viikko sitten äänekkyydestäni mutta siitä syystä, että hänellä kuulemma alkaa seisomaan ja tekemään mieli minua, näin nätimmin kerrottuna kuinka hän oikeasti asian rivommin ilmaisi. Posket punaisina jouduin kuuntelemaan rappukäytävässä ärtyisän ja hieman pelottavankin vanhan herran vuodatusta kiusaantuneena.
      Asun yksin mutta aina kun poikaystäväni käy luonani, niin en voi rakastellessamme olla ajattelematta nyt tätä naapurin herraa joka kuuntelee nautinnon ääntelyäni!
      Mia18

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe