Uudet naapurit laittoivat postilaatikkoon tyttöystävälleni osoitetun lapun, jossa pyydettiin kohteliaasti pitämään pienempää ääntä yöllisissä aktiviteeteissa. Minä en noteerannut sitä mitenkään - sori naapuri, asutaan kerrostalossa, jos ei kelpaa niin kadun toisella puolella on omakotitaloja.
Ongelma tulikin tyttöystävästäni; hän on alkanut hyssyttelemään ja varoo pitämästä ääntä seksin aikana. Tosi ärsyttävää; kuvitelkaa miltä se tuntuu, kun toinen jarruttelee eikä antaudu täysillä seksiin. Entiset hyvät ajat ovat vain kaunis muisto mielessä. Tuntuu siltä, että hän ajattelee naapureita enemmän kuin minua aktin aikana!
Sanoin hänelle, että tämä hyssyttely ei oikein tunnu kivalta, niin hän tarjosi vain vaihtoehtoisia ratkaisuja:
- ettäs kehtaavatkin, itse soittavat musiikkia niin kovalla
- mennään sun kämpille, niin voidaan pitää meteliä. (Ettäkö puolen yön aikaan lähteä tien päälle - ei kiitos)
- muutaman kuukauden kuluttua muutan kuitenkin, niin pinnistellään siihen asti
Helkutti, että kaduttaa etten piilottanut sitä lappua ja hävittänyt vähin äänin!
Naapurit valitti ääntelystä
7
1951
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten lopussa totesit, tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
- Anonyymi
Jotkut eivät saa kunnon tyydytystä, ennen kuin ovat varmoja että naapurit kuulevat tapahtuman. Kerran oli sellaiset naapurit, että laittoivat sängynpäädyn tahallaan niin lähelle seinää, että se joka työnnöllä kopsahti kuuluvasti seinään. Sitten kun siihen päälle vielä ulisee kuin hirtettävä, niin poliisithan siihen on pakko kutsua.
- Anonyymi
Tollaset apinat ulkoruokintaan jos ei osaa pienemmällä volyymilla temppuja tehdä
- Anonyymi
Meilläkin naapuri hakkasi seinää kun minä panin eukkoani takaapäin niin että sänky ryskyi.
Pari kertaa se jaksoi kunnes luovutti.
Semmosia ne vammaset homepersepihtarit on. Niillä on joku pikkutakki-inssi puppelipoika äijänä joka ei osaa naista nussia mutta mersun huollon se paskahousu osaa tilata.
- Anonyymi
Aloittaja on idiootti.
- Anonyymi
Ei kun sinä ihan itse.Mietis nyt edess vähän.Aloittaja laittaa ihan oman jutun,sää vaan toistat tuota saa.Sä et edes pysty keksii omaa juttuu hönö.
- Anonyymi
Minun naapurini valitti myös reilu viikko sitten äänekkyydestäni mutta siitä syystä, että hänellä kuulemma alkaa seisomaan ja tekemään mieli minua, näin nätimmin kerrottuna kuinka hän oikeasti asian rivommin ilmaisi. Posket punaisina jouduin kuuntelemaan rappukäytävässä ärtyisän ja hieman pelottavankin vanhan herran vuodatusta kiusaantuneena.
Asun yksin mutta aina kun poikaystäväni käy luonani, niin en voi rakastellessamme olla ajattelematta nyt tätä naapurin herraa joka kuuntelee nautinnon ääntelyäni!
Mia18
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070