Pystyisitkö enää parisuhteeseen ihmisen kanssa joka...

Anonyymi

On aikaisemmin torjunut sinut vuosia sitten ja on siinä välissä harrastanut irtosuhteita ja ollut parissa parisuhteessa?

60

1017

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikäli hän osaa olla hiljaa välitapahtumista niin mikä ettei! Ehdoton turn off on kaikenlaisten yksityiskohtien kertominen.

      • Anonyymi

        Kyllä saa kertoa, taitaa ukkoa pelottaa kun alkaa ohjeita antaa. Kerro vaan ei se pysty mitään tekemään, kerro kerro


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä saa kertoa, taitaa ukkoa pelottaa kun alkaa ohjeita antaa. Kerro vaan ei se pysty mitään tekemään, kerro kerro

        Voi voi. Valitettavasti tuo kommentti oli naiselta. Aloituksessahan ei mainittu kuin ihminen ja ihminen voi olla kumpaa tahansa sukupuolta. Jos haluat ukkojen vastauksen sättimistä varten, niin kirjoita tarkemmin tiedot aloitukseen!


    • Anonyymi

      Kuka sellaista enää huolisi?

    • Anonyymi

      K nainen voi suksia v**tuuun!

      • Anonyymi

        En mennyt lankaan .helposti.pysymme yhdessäTwrveiset


    • Anonyymi

      Kuka tuollaista huoraa haluaa, joka torttu levällään joka såällille. Mutta eipä sun suhteet sitten kestä. Noin monta suhdetta muutamaan vuoteen. Missä vika kysynpä vain? Oletko sellainen että kun suhteeseen tulee arki, niin et kestä sitä. Jos olet kerran antanut rukkaset, niin en usko että tässä olisi mistään rakkaudesta kyse.. Olet huomannut että et kelpaa enää kellekkään, niin kopaiset tuota miestä. Taitaa raha sokaista , muka rakastanut.

      • Anonyymi

        Kyllä niin on katkeraa tekstiä että voi voi sentään. Olet kateellinen kun sua ei kukaan huoli, kuule pidä huoli omista asioista ja neuvon että hanki kuule elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niin on katkeraa tekstiä että voi voi sentään. Olet kateellinen kun sua ei kukaan huoli, kuule pidä huoli omista asioista ja neuvon että hanki kuule elämä.

        Tais osua ja upota?


    • Anonyymi

      Anna tulla vaan kerro kerrankin kaikki, minä haluan kuulla totuutensa. Sitten varmaan saat tämän miehen kultavadilla.!

    • Anonyymi

      Pohtien kommenttia kokonaisuudessaan lyhyt vastaus on: En.

    • Anonyymi

      Taasko täällä mustamaalataan jotain raukkaa. Nyt latelet niin valheita kun olla ja taitaa. Sitä se katkeruus teettää.

    • Anonyymi

      Tottakai jos ymmärrät että oppimassa täällä ollaan eikä omaa egoa tuijottamaan tultu. Voivoi kuin ylpeinä nokkapystyssä minäminä ihmisinä mennään vaikka tosiasiassa omassa pskassa pyöritään. Jo aapinen opetti oppimaan.

    • Anonyymi

      Jos hyvin ja rehellisesti selittää tilanteen niin ehkä.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti tossa ajassa olisin päässyt yli kyseisistä haluista olla parisuhteessa tämän ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      En varmaan. Pitäköön elämänsä.

    • Anonyymi

      Mitä työ tänne tulitta katselemaan, ruohoako jota tuulet keinuttaa?

    • Anonyymi

      Vi.tu mikä valehtelija.

    • Anonyymi

      Ei se järvi kulu soutamalla!

      • Anonyymi

        Kyllä se kuluu.


      • Anonyymi

        Kyllä kuluu. Paljon soudettu nainen on käytetty nainen. Ei kukaan mies halua sellaista ellei ole ihan täysi selkärangaton nysvä.


    • Anonyymi

      Miksi hän haluaisi olla ihmisen kanssa jonka torjunut?

      • Anonyymi

        Tämä minuakin kiinnostaa.
        Eikö tilanne ole kohtuullisen harvinainen, jopa hypoteettinen?


      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Menneet ovat menneitä ja mitä hyvää olis siinä, et jos on kerran torjunut niin sit kelpaiskin?? No way. Torjuttu on torjuttu - unohda.


    • Anonyymi

      Otat elämän vähän turhan vakavasti. Itseäni ei kyllä kiinnosta onko mies ollut 10 vai 20 vai 30 kanssa ennen mua. Olen kai outo nainen. Mut koenkin olevani aika onnellinen ja musta onnellisuus on tärkeintä elämässä ja juuri tämä hetki jota nyt eletään.

      Petollisimpia on ne miehet, jotka korostavat naisissa ja itsessään sitä että ollu vain parin kanssa sillai. Niillä on kieroin mieli ja eniten petollisuutta. Vaikkei päädy sänkyyn asti niin voi olla sitten joku toinen mielessä. Tai jos ei ole niin on taipuvainen kyynisyyteen ja muiden kyräilyyn.

      Ja haukkua en tarkoita, vaan myönnän joskus itsekin olleeni sellainen kun olin vain muutaman kanssa sekstaillut. Musta ihmisluonnollekin on terveellisempää nähdä maailmaa, kuin koko elämä viettää yhdessä ja samassa sängyssä.

      Tämä vastaus ei ole kenellekään suunnattu täällä ja ei haittaa jos joku on eri mieltä. Avarakatseisuus on seksikästä ja toki myös kun asettuu, niin sitten olla uskollinen. Elämä on vain kerran ja siitä hyvä nauttia.

      Kaikille kaunista päivää, olipa kumppaneita 0 tai sata. 👍

    • Anonyymi

      Ei mua ole kukaan torjunut, mutta en haluaisi tuollaista. Sama kuin jättäisi sormet oven väliin uudelleen ja uudelleen. Se sattuu.

    • Anonyymi

      Kaipa sitä pystyisi olemaan vaikka aidanseipään kanssa jos siihen rakastuisi. Varmaan hirveästi tulisi menneitä mietittyä.

      • Anonyymi

        Vitut pystyy.

        Tai ehkä sä eimia kun oot läheisriippuvainen mut mä oon jättäny mun ex-poikaystäviä ja avokin vaikka kuinka oon rakastanu.

        Mut kato ihan niin itsetuhoinen en oo et hengaan suhteessa jossa mua satutetaan ja jossa tulevaisuuden näkymä on järjetön kärsimys ja ero joskus myöhemmin.

        Oon sen verran looginen ja laskelmoin etten ala hengaan suhtees josta näkee heti et ei oo aineksia pitkään parisuhteeseen

        Esim. Väkivalta tai alussa jo muiden naisten sängyissä vierailu ei ennusta loppuelämän kestävää rakkaustarinaaz

        Sellasesta mä häivyn vaikka kuinka rakastaisin.

        Rakastan silti itseäni enemmän ja turvaan ekana oman elämäni ja tulevaisuuteni. En tuhoo sitä jonkun epävakaan takia joka ei osaa elää itsensä ja tunteidensa kanssa joutumatta jatkuvasti hankaluuksiin


      • Anonyymi

        Kyllä ihmiset miettii yllättävän paljon asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmiset miettii yllättävän paljon asioita.

        Riippuu ihan iästä. Esim. Joskus 50 ei oikein olisi nyt vara arvostella toista eletystä elämästä.


    • Anonyymi

      En. Olen muuttunut tällä välillä.

    • Anonyymi

      En pystyisi enkä haluaisi. Miksi joku joka on antanut ns. pakit haluaisi edes mitään sen jälkeen?

    • Anonyymi

      Kelpaisiko jollekin naiselle sellainen lerppumies, jolla dildokin pelaa enää nahkavöillä tuettuna? Mikä lie riisitauti vieny kondiksen.

    • Anonyymi

      Naimakas sopisi hienosti yhdelle.

    • Anonyymi

      Kysytkö ihan tosissasi? Mistä tiedät varmaksi hänen irtosuhteensa? Oletko ollut pitelemässä jaloista kun on harrastanut irtosuhteita vai olisiko kuitenkin niin, että se keneltä kuulit hänen noin tekevän, valehteleekin? Kävikö mielessäkään? Jos et tarraa kiinni kun mahdollisuus on, on turha ruikuttaa kun hän ottaakin jonkun muun.

    • Anonyymi

      En. Enkä usko että kukaan pystyisi. Vai pystyykö aapee?

    • Anonyymi

      Oivoivoi kun ottaa egoon. Siitähän tässä on kyse.

      • Anonyymi

        No nii, tulihan se sielt.


      • Anonyymi

        Hän on pannut enemmän ja minä olen kättä käyttänytyt.yhyyyyyy. on paha hän.niin paha.💩


    • Anonyymi

      Ihan täyttä paskaa koko aloitus.

    • Anonyymi

      Riippuu miten torjunut ja oliko siihen joku pätevä syy.

      • Anonyymi

        Mikä mahtaisi olla pätevä syy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mahtaisi olla pätevä syy?

        Silloin ollut melkein suhteessa ja halunnut keskittyä häneen, toiseen. Esim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin ollut melkein suhteessa ja halunnut keskittyä häneen, toiseen. Esim.

        En itse voi arvostaa ihmistä joka on suhteessa suhteen vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En itse voi arvostaa ihmistä joka on suhteessa suhteen vuoksi.

        Tähän, kuule ei niitä suhteita heitetä romukoppaan vaan koska joku pissis haluaa, tai joku mällipää koittaa tulla tyhjentämään kassejaan. Haloo! Kaikki parisuhteet on arvokkaita, ja ne loppuu kun osapuolet niin tahtoo.


    • Anonyymi

      Jos jotain tulisi,niin lemppaisi toisenkin kerran saman henkilön. Luulen ettei ne luonteet vanhetessa muutu. Jos hän kohtaa paremman niin uskon että saat jälleen mennä häväistynä.

    • Anonyymi

      En missään nimessä! Ei herran Jumala sentäs semmoisen nöyryytyksen jälkeen sellainen tulisi koskaan enää edes kuuloonkaan!

      No ei vais. Mutta vain siinä tapauksessa! Että, olisin myös itse aikoinaan antanut pakit hänelle joka lähestyy minua vielä uudelleen. Parisuhteilla ja kuinka monta parisuhdetta on ollut, ei ole merkitystä. Ja irtosuhteitakin nyt on nykyisin vähän joka toisella nykyihmisellä.

    • Anonyymi

      Vuosia? olisiko siitä yli 10 vuotta vai pari vuotta? Tuskin haluan parisuhteeseen ihmisen kanssa, jonka kanssa halusin 10 v sitten, Siinä ajassa ehtii unohtua ja on tullut uusia jo. Ei kukaan kai niin kauan muistele oikeasti, kun on jo torjuttu. Ja jos on taas muutamassa vuodessa ehtinyt useita parisuhteita ja irtosuhteita, niin vähän liian vikkelä mulle. Ei kiitos kummassakaan tapauksessa.

    • Anonyymi

      No perspektiivi voi tuoda asioihin uutta tuntumaa, varmuuttakin. Nuoruuden rakastettuja löydetään uudelleen.

      • Anonyymi

        Nuoruuden rakastettuja ei kaivata. Nuoruuden voi kaivaa esiin kaivatusta.


    • Anonyymi

      Jos on kerran torjunut jo, niin tuskin oikeasti haluaa sellasen kans olla, vaikuttaisi melkoisen epätoivoiselta, jos huolisi kerran hylkäämänsä henkilön, vähän niinkuin paremman puutteessa toinen kelpaisi.

    • Anonyymi

      No aina ei uudempi tavarakaan osoittaudu paremmaksi, päinvastoin.

    • Anonyymi

      Harva pystyy, ainakaan toista kunnioittavaan suhteeseen? Ihmettelisin heitä, jotka tällaiseen lämpenisi, muuta kuin oma hyöty mielessä?

      • Anonyymi

        Lisään vielä, itse en pystyisi.


    • Anonyymi

      Irtosuhteet kertoo siitä että tykkää seksista, parisuhteelle ihan hyvä merkki. Vastuullisesti kun on toiminut esim. ehkäisyn kanssa niin mikäs siinnä. Sitten ne yleensä loppuu kun hyvä parisuhde löytyy. Ei tuomita jos ei ole mitään syytettävää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No ne elämän tärkeimmät saattaa yhtaikaa olla myös niitä vaikeimpia, ja joskus voimia ei ole kuin siihen helpoimman kautta menemiseen ja sitten joskus taas voi olla valmis siihen haasteeseen.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe