Kaipaan keskusteluitamme, miten luontevaa oli olla kanssasi.
Miten haluaisin keskustella, mutta menen täysin sanattomaksi/lukkoon...
Muisto vain jäljellä...
14
79
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla samoja mietteitä eräästä. Hän jäi mieleeni yhteisen tekemisen kautta. Hän leimautui suorastaan aivoihin. Ikävä on 🥺
Hankin hänen numeronsa ja mietin tässä uskallanko.- Anonyymi
Vai oisko liimaantuminen/saumaantuminen parempi kuvaus 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oisko liimaantuminen/saumaantuminen parempi kuvaus 😂
Voi olla mitä vaan. Päässä on ja pysyy. Vai pitääkö runollisesti sanoa että sydämessä.
- Anonyymi
Miten sitä puhumatta eli keskustelematta Keskustellaan sotkuista tekstiä
- Anonyymi
No siis puhutaan asioista joista on helppo puhua, mutta sitten haluaisi mahdollisesti kysellä enemmänkin ja olisi sanottavaa. Ne vaan nielaisee hermostuksissaan alas😂
Villi veikkaus? En ole aloittaja. - Anonyymi
❤❤❤❤
- Anonyymi
Miksi poistettiin järkevä kommentti 💬 Hän vain kirjoitti ettei ole vaikea tapaus. Hö. Kai tuonkin voi sitten kääntää väärin?
- Anonyymi
Miksi muisto vain?
- Anonyymi
Milloin keskusteltiin viimeksi? Puhuitko miehen vai naisen kanssa?
- Anonyymi
Oletko ap nainen vai mies? Ehkä tarvitset aikaa toisen seurassa, että voisit rentoutua? Jos olisit kaivattuni, sanoisin että älä stressaa. Itsellä oli samaa ongelmaa vähän ja nyt se alkaa helpottaa.
- Anonyymi
Olen välillä miettinyt pitäisikö vain luovuttaa. Ei minusta ole mihinkään. Olen vain häpeäpilkku muiden joukossa. Minulla on omiakin ongelmia pään sisällä ja tuntuu, että kaikki ilo häviää. En tiedä jaksanko enää jatkaa.
- Anonyymi
Voi ei 💔🖤 Ehkä tarvitset jonkun jolle siitä kertoa? Jonkun joka kuuntelee? Viihtyikö hän seurassasi? Eikö se kerro, että hän välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei 💔🖤 Ehkä tarvitset jonkun jolle siitä kertoa? Jonkun joka kuuntelee? Viihtyikö hän seurassasi? Eikö se kerro, että hän välittää.
Se on vain omaa heikkoutta jos luovuttaa mutta välillä tuntuu ettei jaksa ettei minusta ole tähän. En vain jotenkin sovi siihen muottiin ei minulla ole suuntaa eikä mitään intohimoa mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523426Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512422- 1161220
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu131203Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101109Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per49948- 46894
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019890- 39777
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt201714