Kaipaan keskusteluitamme, miten luontevaa oli olla kanssasi.
Miten haluaisin keskustella, mutta menen täysin sanattomaksi/lukkoon...
Muisto vain jäljellä...
14
65
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla samoja mietteitä eräästä. Hän jäi mieleeni yhteisen tekemisen kautta. Hän leimautui suorastaan aivoihin. Ikävä on 🥺
Hankin hänen numeronsa ja mietin tässä uskallanko.- Anonyymi
Vai oisko liimaantuminen/saumaantuminen parempi kuvaus 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oisko liimaantuminen/saumaantuminen parempi kuvaus 😂
Voi olla mitä vaan. Päässä on ja pysyy. Vai pitääkö runollisesti sanoa että sydämessä.
- Anonyymi
Miten sitä puhumatta eli keskustelematta Keskustellaan sotkuista tekstiä
- Anonyymi
No siis puhutaan asioista joista on helppo puhua, mutta sitten haluaisi mahdollisesti kysellä enemmänkin ja olisi sanottavaa. Ne vaan nielaisee hermostuksissaan alas😂
Villi veikkaus? En ole aloittaja. - Anonyymi
❤❤❤❤
- Anonyymi
Miksi poistettiin järkevä kommentti 💬 Hän vain kirjoitti ettei ole vaikea tapaus. Hö. Kai tuonkin voi sitten kääntää väärin?
- Anonyymi
Miksi muisto vain?
- Anonyymi
Milloin keskusteltiin viimeksi? Puhuitko miehen vai naisen kanssa?
- Anonyymi
Oletko ap nainen vai mies? Ehkä tarvitset aikaa toisen seurassa, että voisit rentoutua? Jos olisit kaivattuni, sanoisin että älä stressaa. Itsellä oli samaa ongelmaa vähän ja nyt se alkaa helpottaa.
- Anonyymi
Olen välillä miettinyt pitäisikö vain luovuttaa. Ei minusta ole mihinkään. Olen vain häpeäpilkku muiden joukossa. Minulla on omiakin ongelmia pään sisällä ja tuntuu, että kaikki ilo häviää. En tiedä jaksanko enää jatkaa.
- Anonyymi
Voi ei 💔🖤 Ehkä tarvitset jonkun jolle siitä kertoa? Jonkun joka kuuntelee? Viihtyikö hän seurassasi? Eikö se kerro, että hän välittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei 💔🖤 Ehkä tarvitset jonkun jolle siitä kertoa? Jonkun joka kuuntelee? Viihtyikö hän seurassasi? Eikö se kerro, että hän välittää.
Se on vain omaa heikkoutta jos luovuttaa mutta välillä tuntuu ettei jaksa ettei minusta ole tähän. En vain jotenkin sovi siihen muottiin ei minulla ole suuntaa eikä mitään intohimoa mihinkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887257
- 353403
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 23934
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642