minnes on hävinnyt? konkurssiko?
ravintola Lida
8
1684
Vastaukset
- Anonyymi
Siinnähän se näyttää olevan entisen helilän teboilin tiloissa.
- Anonyymi
Veikkaan, että moninkertainen Suomen laajuisen makutestinvoittaja Sunrise Kebab on Karhulassa ja koko Kotkassa ottanut monopoliaseman. Varmaan siis Lidan on väistettävä pois kilpailijoiden tieltä. Semmoista se on, kuin monopolissa ja Sun Rise voittaa aina.
- Anonyymi
Siellähän se Karhulassa ( Vesivallintie 11). Kävin nimittäin viikko sitten luonaalla syömässä kebun salaatilla ja oli yhtä hyvä kuin aina. Täytyy käydä uudestaan kunhan taas alkaa omat eväät kyllästää.
- Anonyymi
vielä kun sais olutta ruuan kans ni ois hyvä.kuitenkin iso terassi ja kesä tulossa
- Anonyymi
Ruokamyrkytys. Ei kiitos.
- Anonyymi
Tosi paha pizza, maksoi 13 euroa surkea pieni taikinapalloa.
- Anonyymi
Ennen oli hyvä, nyt ihan kuraa.
- Anonyymi
No hyvä jos on poistunut. Pelkällä toimeentulo tuella ei ainakaan Suomalainen voi yrittää. Klaanit on taas puhunut. Ilmankos autot ovat taas kerran uudempaa vuosikertaa vaikka mitään ei tietenkään myydä mitä on menussa...tiskin alta kyllä jauhot löytyy....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460