Kartoitan, onko Huittisissa tarvetta ovelta ovelle kiertävälle konsulentille joka opastaisi ja neuvoisi kaikkia halukkaita kärestä pitäen lieteasioissa?
Konsulentin tarkoitus olisi siis saattaa kaikkien Huittislaisten tietoon oikea lietteen käsittelytapa jotta se päätyisi Huittislaiseen savipeltoon tuottamaan kasvuvoimaa.
Haluttaesa konsultti alkaisi kiertämään ovelta ovelle jo tänä keväänä.Konsulentille saa tarjota kahvia ja kastamista mutta hänellä on laktoosi intoleranssi sekä ummetusta.Mieluiten siis laktoositonta maitoa ja luumuja. Ei myöskään väkijuomia!
Konsultti ovelta ovelle
Anonyymi
3
137
Vastaukset
- Anonyymi
No johan on piru. Aina sen verran on laktomaitoa että yksi konsuli saadaan tyytyväiseksi. Kastamistakin saa. Tuskin maltamme odotella.
- Anonyymi
Haittaako konsulia jos on altistunut tietylle viirukselle?
- Anonyymi
Meilläkin olisi tarvetta konsulille. Toivottavasti konsuli jo pian oveen koputtelee..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688