Kikkeli-pt podcast on täällä!

Anonyymi

”Asiaa kikkeleistä kaikille kikkelisille ja kikkeleistä kiinnostuneille.” Eikö kuulostakin ihan PODCASTILTÄ?! 💜

KIKKELI PT -podcast starttaa intagramissa ja erityisesti kikkeleitä rakastavien naisten NAISTENPÄIVÄNÄ (myös kikkeleistä rakastavat miehet tietysti voivat kuunnella ja tulla mukaan) eli ensi tiistaina 8.3. ja uudet jaksot julkaistaan siitä lähtien aina tiistaisin.

Aiheiksi olen valinnut kanssa erektiosta, ehkäisystä, ejakulaatiosta, seksistä, halusta, yhdynnästä ja kikkelivaivoista puhumisen. Ja vitsit miten hauskaa minulla on ollut! Jotenkin kikkelijuttuja tarkastelevan miehen näkökulmia avatessa olen saanut jo tässäkin vaiheessa todella monta hullunhauskaa oivallusta ja toivottavasti sen myötä saatte ehkä tekin! 🙏🏻

Kikkeli Pt -podissa olen itsenäni ja avoimena. Joka jaksossa jaan myös miesten kikkeliterveyteen erikoistuneena peeteenä oppimaani. 💕

Olette niin äärettömän tervetulleita kuuntelemaan! 💜🙏🏻

10

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis oikeesti hauska nähdä millainen kohu tästä nousisi kun Rampo aloittaisi kikkelipodcastin kun samaan aikaan "fanit" peukuttaa pimppipeeteen juttuja kuinka ihania ne on 😵‍💫

• Anonyymi

Kikkelijumppa tai 21-päivän kikkelihaaste olisi myös kiva. Sitten voisi katsella mitä Rosanna ja Piritta keksii vastineeksi. :)

• Anonyymi

😝🤣😆

• Anonyymi

Kikkelin terveys ja terveydenhoito on vaiettu asia! Kikkeleistä ei koskaan puhuta liikaa!

• Anonyymi

Missä kikkelipodcastia voi kuunnella ja KATSELLA?

• Anonyymi

Kalliossa baarissa

• Anonyymi

Olen tosi kiinnostunut tästä!

• Anonyymi

Missä tää podcast sitten on vai onko tää joku vitsi ei löydy ainakaan Storytelista?!?

• Anonyymi

Mistä ladattavissa podcast?

• Anonyymi

Niin, ohan niitä kaikenlaisia vagina-podcasteja yms, missä naiset rohkeasti keskustelevat niin naiseudesta, seksuaalisuudesta että myös itse värkistä. Näillehän ei saa nauraa, mutta kikkeli-podcasthan olisi tietenkin julkisen ivailun kohde.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömän työnhakijan pääasiallinen tehtävä on työnhaku

Ja uusi työnhaun malli korostaa sitä. ”Tavoitteena on nopea työllistyminen”, sanoo TE-toimiston johtaja. Ja tässä hän aivan oikeassa, koska työttömyys
      Maailman menoa
      388
      2886
    2. Stefan Thermanin käräjät on 16/6. On jännät ajat miehellä edessään.

Neljä syytettä on nyt edessä, laittomasta uhkailusta liikenneturvallisuuden vaarantamisesta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja ampuma-aserikoksesta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1686
    3. Mitä kummaa tapahtui, että Suomalaiset yhtäkkiä Natoon haluaisivat?

Ulkomailla ihmetellään, "mikä teihin rauhanomaisiin suomalaisiin oikein meni kun, yht'äkkiä sotahulluiksi muutuitte"? Erittäin hyvä kysymys joka pitäi
      Maailman menoa
      705
      1639
    4. No niin.. nyt ihan vakavasti..

Haluisitko mies nähdä ja jutella ihan oikeasti? Kun mä haluisin.. voisitko antaa jonkun vihjeen. Tiedän että oot täällä, mut en tiedä että miksi sä tä
      Ikävä
      84
      1119
    5. Ajatus on nähdessä

Jutella ja sopia ajankanssa keskustelu edes kerran, selkiyttäisi asioita. Vain kasvotusten, vain sinulle. Katoamalla päätät toisin, oletko ihan varma
      Tunteet
      52
      822
    6. Olet kylmä mies

Vähän pelottava.
      Ikävä
      45
      790
    7. Pääsikö Martti

Esittelemään velaka mersua ja hyyryä hienostoalueella lippisjonnelle🤗😜😎
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      683
    8. Noniin tänään on ensimmäinen päivä

Jolloin aion keskittyä muuhun ja ajatella vähemmän sinua! Ei tosin alkanut kovin vahvasti. 😅 Pakko nyt vaan irrottaa ja unohtaa. Toivoa on vasta sitt
      Ikävä
      45
      662
    Aihe