Kikkeli-pt podcast on täällä!

Anonyymi

”Asiaa kikkeleistä kaikille kikkelisille ja kikkeleistä kiinnostuneille.” Eikö kuulostakin ihan PODCASTILTÄ?! 💜

KIKKELI PT -podcast starttaa intagramissa ja erityisesti kikkeleitä rakastavien naisten NAISTENPÄIVÄNÄ (myös kikkeleistä rakastavat miehet tietysti voivat kuunnella ja tulla mukaan) eli ensi tiistaina 8.3. ja uudet jaksot julkaistaan siitä lähtien aina tiistaisin.

Aiheiksi olen valinnut kanssa erektiosta, ehkäisystä, ejakulaatiosta, seksistä, halusta, yhdynnästä ja kikkelivaivoista puhumisen. Ja vitsit miten hauskaa minulla on ollut! Jotenkin kikkelijuttuja tarkastelevan miehen näkökulmia avatessa olen saanut jo tässäkin vaiheessa todella monta hullunhauskaa oivallusta ja toivottavasti sen myötä saatte ehkä tekin! 🙏🏻

Kikkeli Pt -podissa olen itsenäni ja avoimena. Joka jaksossa jaan myös miesten kikkeliterveyteen erikoistuneena peeteenä oppimaani. 💕

Olette niin äärettömän tervetulleita kuuntelemaan! 💜🙏🏻

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis oikeesti hauska nähdä millainen kohu tästä nousisi kun Rampo aloittaisi kikkelipodcastin kun samaan aikaan "fanit" peukuttaa pimppipeeteen juttuja kuinka ihania ne on 😵‍💫

    • Anonyymi

      Kikkelijumppa tai 21-päivän kikkelihaaste olisi myös kiva. Sitten voisi katsella mitä Rosanna ja Piritta keksii vastineeksi. :)

    • Anonyymi

      😝🤣😆

    • Anonyymi

      Kikkelin terveys ja terveydenhoito on vaiettu asia! Kikkeleistä ei koskaan puhuta liikaa!

    • Anonyymi

      Missä kikkelipodcastia voi kuunnella ja KATSELLA?

      • Anonyymi

        Kalliossa baarissa


    • Anonyymi

      Olen tosi kiinnostunut tästä!

    • Anonyymi

      Missä tää podcast sitten on vai onko tää joku vitsi ei löydy ainakaan Storytelista?!?

    • Anonyymi

      Mistä ladattavissa podcast?

    • Anonyymi

      Niin, ohan niitä kaikenlaisia vagina-podcasteja yms, missä naiset rohkeasti keskustelevat niin naiseudesta, seksuaalisuudesta että myös itse värkistä. Näillehän ei saa nauraa, mutta kikkeli-podcasthan olisi tietenkin julkisen ivailun kohde.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe