No nyt Persupainajainen alkaa toteutua...

Anonyymi

55

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sosialistit ovat laiskoja ja kykenemättömiä huolehtimaan edes itsestään. Muista he eivät välitä ollenkaan. Ei niillä järki toimi.

      • Anonyymi

        Räh! KYllä on komuakat aivan vastuuttomia, miyäh! Näin on. Putkonen kertoi että jotta niihin ei ole luottamista.

        Tavio on mies paikallaan. En pidä jussista kun se uhittelee Venäjälle joka vain puolustaa itseään.


      • Anonyymi

        Mites on ollut 2015 sotapakolaisten laita persujen huolehtimisen/turvaamisen suhteen?
        Kuolemankyydillä samantien takaisin?


      • Anonyymi

        mitä sä valehtelet!
        hyvinhän vihervassarisuomi on auttanut alkuun lähi-idän sotapakolaiset, nyt he osaavat suomea ja ovat töissä.
        mene itse töihin siitä luuseri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites on ollut 2015 sotapakolaisten laita persujen huolehtimisen/turvaamisen suhteen?
        Kuolemankyydillä samantien takaisin?

        Tämä on hyvä juttu.
        Tulijat ovat naisia ja lapsia.
        Jokaiselle peräkammarin miehelle riittää nyt naisia, valkoisia köyhiä naisia!!
        Lisäksi Suomen miesten y-kromosomi jakauma ei muutu, vaikka lisäännyttäisiin ukrainalaisten ihanien naisten kanssa. Y-kromosomi periytyy vain isän kanssa.
        Terv. N1c1-mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä juttu.
        Tulijat ovat naisia ja lapsia.
        Jokaiselle peräkammarin miehelle riittää nyt naisia, valkoisia köyhiä naisia!!
        Lisäksi Suomen miesten y-kromosomi jakauma ei muutu, vaikka lisäännyttäisiin ukrainalaisten ihanien naisten kanssa. Y-kromosomi periytyy vain isän kanssa.
        Terv. N1c1-mies.

        Eeeeehhhehehe, eivät ukrainaladytkään nyt sentään niin typeriä ole, että rupupersun kelpuuttaisivat rasitteekseen.
        Miehessä pitää olla ryhtiä ja elinvoimaa, eikä mikään nurkassa kitisevä lapamato.


      • Anonyymi

        Persu, läpäiseekö kallosi rotumittauksen, oletko varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites on ollut 2015 sotapakolaisten laita persujen huolehtimisen/turvaamisen suhteen?
        Kuolemankyydillä samantien takaisin?

        Miten kuolemankyyti hesassa ?
        https://yle.fi/uutiset/3-12140805


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räh! KYllä on komuakat aivan vastuuttomia, miyäh! Näin on. Putkonen kertoi että jotta niihin ei ole luottamista.

        Tavio on mies paikallaan. En pidä jussista kun se uhittelee Venäjälle joka vain puolustaa itseään.

        Hyvin on vosut hoitanut paperittomien palautukset, ei yhtään kotiinsa laiteta.
        https://yle.fi/uutiset/3-12171659


    • Anonyymi

      Kyllä taas kannataisi persujen ulista, että suomalaisten rahoja lapioidaan ulkomaalaisille.

      Ja seuraaviin vaaleihin mennään sitten teemalla "yhden tänne päästetyn ukrainalaisen hinnalla palkkaisi neljä sairaanhoitajaa".

      • Anonyymi

        Vaalivalheista ei ainakaan demarin kannattaisi huudella mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalivalheista ei ainakaan demarin kannattaisi huudella mitään.

        kuules nyt persupenska, vasemmistolainen poliitikko ei voi valehdella koskaan, porvarihyeenalehdistö naulaa välittömästi seinälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuules nyt persupenska, vasemmistolainen poliitikko ei voi valehdella koskaan, porvarihyeenalehdistö naulaa välittömästi seinälle.

        Vasureilla valehtelu on verissä, luulee puhuvansa totta vaikka valehtelee että korvat pyörivät ropelia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasureilla valehtelu on verissä, luulee puhuvansa totta vaikka valehtelee että korvat pyörivät ropelia.

        ymmärryksessäsi on pahasti vikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ymmärryksessäsi on pahasti vikaa

        Samaa mieltä, vasuri on pölvästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalivalheista ei ainakaan demarin kannattaisi huudella mitään.

        Hoitajamitoitus vaalien jälkeen laitetaan kuntoon oli demujen vaaliteema, no se siiretään seuraavalle hallitukselle tietysti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuules nyt persupenska, vasemmistolainen poliitikko ei voi valehdella koskaan, porvarihyeenalehdistö naulaa välittömästi seinälle.

        "kuules nyt persupenska, vasemmistolainen poliitikko ei voi valehdella koskaan, porvarihyeenalehdistö naulaa välittömästi seinälle."
        Hauska kommentti. Nyt kysymys, montako valhetta löydätte ko. kommentista?


    • Anonyymi

      Asumistuella asuntoja vuokraavat hierovat käsiään ei ne asunnot vielä romahtaneetkaan ?

    • Anonyymi

      40000 uutta elätettävää, kuka maksaa persut?

      • Anonyymi

        kaksinaamaista porukka persut, jos lähi-idästä tulee avuntarvitsijoita, syntyy elämää suurempi öyhötys.
        nyt kyn ukrainasta on tulossa vieläkin enemmän kuin 2015, ollaan kusi sukassa hiljaa tyytyväisiä.
        arvatkaapa persut kuinka korkealle nousette arvostuksessa?
        joo, ette nouse, olette nollan alapuolella, hyihelevetti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kaksinaamaista porukka persut, jos lähi-idästä tulee avuntarvitsijoita, syntyy elämää suurempi öyhötys.
        nyt kyn ukrainasta on tulossa vieläkin enemmän kuin 2015, ollaan kusi sukassa hiljaa tyytyväisiä.
        arvatkaapa persut kuinka korkealle nousette arvostuksessa?
        joo, ette nouse, olette nollan alapuolella, hyihelevetti!

        Sanna maksaa, velkarahalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanna maksaa, velkarahalla.

        Sekö nyt kelpaakin Persuille 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekö nyt kelpaakin Persuille 🤣🤣🤣

        Samaan konkkaan se menee, 100 tai 500 miljardia, game over.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Punikkipainajainen menossa, punikkien päälikkö tullut hulluksi, miten reagoivat Suomen vasemmistopunikit asiaan?

      • Anonyymi

        persusta tullut mamumyönteinen 🤣


      • Anonyymi

        Persun täytyy keksiä valheita peitelläkseen totuutta siitä, että tuo sekopäinen päällikkö on itseasiassa samaa laitaoikeistoa edustava kuin persu itsekin. Kommunismi kuopattiin Neuvostoliiton kanssa samaan monttuun 1991.


    • Anonyymi

      Suomi suomalaisille!

    • Anonyymi

      Persujen mielestä tulijoilla ei tarvitse olla edes passia, kunhan on vain raamattu näyttää.

      • Anonyymi

        Mutta Koraani on varma este maahanpääsylle.


    • Anonyymi

      Ne vie meidän työpaikat ja miehet, rajat kiinni!

    • Anonyymi

      Kankaanpäähän tulee kuulemma VaKe, ovatko paikallispommipersut nyt hurraamassa ja toivottamassa tervetulleeksi?

      • Anonyymi

        sullapa vaikuttaa olevan samasta syystä vehe yli 90° tanassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sullapa vaikuttaa olevan samasta syystä vehe yli 90° tanassa

        Jep, ketuttaako se? Ota viagraa ja rukkanen käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, ketuttaako se? Ota viagraa ja rukkanen käteen.

        haaahahaha osui ja upposi 🤣


    • Keskustalaisen pitää aina muistaa kuka? kutsui nämä sotapartalapset Suomeen oikein kansainväliseen levitykseen päässeellä kutsulla. Silloinen PM Sipilä!!!!!

      • Anonyymi

        Äläpä persujen laukunkantoa muiden niskoille tyrkytä.


    • Toisaalla Saarikko mietti lypsyjakkarallaan, mitä ohjeistaisi kesän puoluekokousta Nato asian suhteen.

      • Anonyymi

        Saarikko on ärsyttävä narisija, vihervasemmiston käsikassara.


    • Anonyymi

      Ilman persujen fanaattista venäjäpalvontaa koko sotaa ei olisi tullut.

      • Kun tietämättömyys ja tyhmyys yhdistyy tulos sinunlaisten kommentoinnit! Ketkä siellä Eu:n kokouksissa ovat äänestäneet tyhjää Venäjää koskevissa äänestyksissä. Herrat Heinäluoma demari ja keskustan Pekkarinen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Persujen ulina vasta alkusoittoa sille pölhöjen pelolle, että taas tulee uusia kilpailijoita Kelan hilloista? Persuista kun noin 40 % on työttömiä tai muuten työrajoitteisia.

    • Anonyymi

      Pakolaisia Ukrainasta, pakolaisia Venäjältä ja tahti alkaa nyt todella kiihtymään.
      Ei se mitään sanoo persut 🤣

      • Anonyymi

        persut ovat menneet suvaitsevaisuudessa jo suvakkienkin ohi 🤣


    • Anonyymi

      TROLLITEHTAAN AVAUS, tarkoitus aiheuttaa eripuraa Suomen kansan keskuudessa, kuten kommenteista näette, järkevintä olla kommentoimatta mitään.

      • Anonyymi

        PS on ihan omalla toiminnallaan aiheuttanut palautteensa. Sitä siis saa mitä tilaa.


    • Anonyymi

      Persuvihainen tietenkin haluaa ymmärtää kaiken persuista väärin. Persunvihaaja haluaa nähdä persut pahiksina. Persujen tavoin minäkin olen EU-myönteinen tai EU-vastainen sen mukaan, mitä EU tekee. Putinin Imperiumin alamainen ei saa olla muuta kuin imperium-myönteinen, huonosti käy jos arvostelee imperiumin johtajia. Ennen kaikkea olen EU-vastainen silloin kun EU halutaan integroida imperiumiksi, sitä en millään voi kannattaa. Sen sijaan kannatan EU:ta erittäin lämpimästi silloin kun EU:ssa ilmenee demokraattisten kansallisvaltioiden keskinäistä yhteishenkeä ja solidaarisuutta kun paha imperiumi, demokraattisten kansallisvaltioiden vihollinen uhkaa. Kannatan myös kaikkea EU:n organisoimaa vapaaehtoista yhteistyötä demokraattisten kansallisvaltioiden välillä. Millään en voi kannattaa sitä, että EU:sta itsestään tulee imperiumi. Vaikkei EU-imperiumi olisikaan yhtä paha kuin Putinin imperiumi niin se silti olisi vapaiden ja demokraattisten itsenäisten kansallisvaltioiden vihollinen.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      No kelpaako ne ukrainan pakolaiset persuille vai ei?

      • Anonyymi

        Entäs ne "partalapset", joista persut ennen jatkuvasti puhuivat ?


      • Anonyymi

        Vain parrattomat vaaleaihoiset. Muut on terroristeja.


    • Anonyymi

      Jussi "spermalinko" Halla-ahohan haluaa näitä. Aina löytyy perustelut ja vuonna 2015 oli syy se ettei hän todellakaan yksin mahtaisi mitään bodaaville korstoille

      • Anonyymi

        Jussi olmi-kehoineen ei pärjäisi edes 6 vuotiaalle tyttärelleni painissa ... eli se siitä johtajasta .. heheheh


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe