Turun Sanomat iltapäivälehdeksi

Anonyymi

Omistajat nukkuvat Turun Sanomat saapui eilen kello 13 1 . kaupunginosaan ja tänään luvattu kello 12.

Kati Ruoka, Jaakko ja Heikki Ketonen, perheet ja työntekijät jakamaan lehdet aamulla

16

722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nuo tyypit pärjää, vaikka haluatko. että he vievät köyhiltä ihmisiltä työpaikan.

    • Anonyymi

      Pilkkujen käyttö pielessä, eli puuttuvat kokonaan.
      Näin : Omistajat nukkuvat, Turun Sanomat saapui eilen kello 13 1 . kaupunginosaan, ja tänään luvattu kello 12.

    • Anonyymi

      Onko siellä turun liepeillä jotain KAUPUNKEJAKIN!? Tai edes osia? Nyt jauhaa aloittaja paskaa ja kuvittelee ihan kaupungissa oleilevansa....

    • Anonyymi

      "kello 13 1" ? Missäpäin maailmaa ko. aika on olemassa?

      • Anonyymi

        Luehan tarkemmin. Kello 13 ja 1.kaupunginosa.

        Varaa on palkata jakajia, mutta eivät näytä palkkaavan .

        Yleensä lasku maksetaan palvelun tai tavaran tultua eikä etukäteen kuten lehtitalot vaativat


    • Anonyymi

      Vielä kun saisivat tämän aviisin tabloid kokoiseksi. TS on Maaseudun tulevaisuuden ohella enää ainoa lakanamalli lehden toimittaja.

      • Anonyymi

        Mitä sinä valitat.
        Nykyaikainen ihminen lukee nettilehteä


    • Anonyymi

      Turun Sanomat siirtää toukokuussa jakelun ovien pielistä kaukana oleviin rivilaatikkoihin. Peruste on palvelun parantaminen

      Palvelu paranee, kun käy aamuvarhain kadulla hakemassa lehdykän eikä ota oven pielestä tai lattialta. Näin loogisesti ajattelevat Heikki Ketonen ja Mikko Ketonen.

      • Anonyymi

        Kuka lukee paperilehteä? Kannattaa ihan oikeasti siirtyä digilehteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka lukee paperilehteä? Kannattaa ihan oikeasti siirtyä digilehteen.

        Vatipäät ja vanhukset. Varmaan tuijottavat suu auki television paskaohjelmiakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vatipäät ja vanhukset. Varmaan tuijottavat suu auki television paskaohjelmiakin

        Kyllä nyt vatipää taitaa löytyä kirjoittajalta itseltään.
        Sellaiseksi tulee, kun lukee liikaa digilehtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nyt vatipää taitaa löytyä kirjoittajalta itseltään.
        Sellaiseksi tulee, kun lukee liikaa digilehtiä.

        Dementiasi loistaa, vatipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dementiasi loistaa, vatipää

        Ei ole dementiaa. Muisti pelaa erinomaisesti.


    • Anonyymi

      Palvelun parantamista on ottaa rahat etukäteen ja jättää lehti tuomatta ajattelee Turun Sanomien johto

    • Anonyymi

      Kuka enää lukee ko lehteä🤣

    • Anonyymi

      Minä ja moni muu lukutaitoinen .

      Turun Sanomat eli Ketonen peri etukäteen vuoden tilausmaksut ja ne saatuaan ilmoitti lopettavansa oven viereen jakeluun palvelun parantamiseksi. Jos et maksa aamun lehti pitkää noutaa matkan päästä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe