Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kajaaniin pakolaisia

Anonyymi

Näyttää nyt siltä että melkoinen määrä tulossa pakolaisia kajaaniin. Eipä siinä mutta onko käynyt mielessä mitä tauteja he tuovat tullessaan? Korona tilanne jo nyt erittäin huono kainuussa, mitä se on ensi kuussa??!! Tai parin viikon päästä? Tuntuu että koko tauti on unohtunut sodan jalkoihin.

113

2657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ne Suomeen tulee ? Iso riski ettå joutuvat pian hakemaa uutta suuntaa. Menisivät nato-maahan suoraan.

    • Anonyymi

      Nimenomaan ja ukrainalaisia ei saa nyt testata koronalta.

    • Anonyymi

      Nämä Ukrainasta sotaa pakoon lähteneet ovat yksi niistä pakolaisryhmistä, joiden vastaanottamisen olen valmis hyväksymään. Samalla huomautan - suhtautukaamme sivistyneesti Kainuussa ja Suomessa oleviin rehellisiin alkuperältään venäläisiin, jotka omalla työllään täällä elättävät itsensä ja perheensä - tämä sotatila Ukrainassa ei saa tehdä meistä suomalaisista räkyttäjiä ja vainoajia. nim. valtiopäivämies

      • Anonyymi

        Venäjä tulee vapauttamaan kansalaisensa asuivatpa he missä hyvänsä. Lyhytnäköisyys on eräs pöljyyden muoto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjä tulee vapauttamaan kansalaisensa asuivatpa he missä hyvänsä. Lyhytnäköisyys on eräs pöljyyden muoto.

        Ei niitä Putinin tarvitse tulla erikseen vapauttamaan. He itse ovat ihan vapaaehtoisesti tänne tulleet ja jos täällä on paha olla, niin täältä pääsee pois. Me suomalaiset voimme laittaa ne junalla takaisin Venäjälle.


    • Anonyymi

      Sitten kun venäjä tulee suomeen niin uudestaan saa kaikki paeta suomesta muualle maailmaan..Sellainen kierre siis tulee tästä pakolais hommasta..

    • Anonyymi

      Kainarissa pyydettiin lahjoittamaan uusia petivaatteita ja patjoja. Jotkut kannusti kaupunkia ostamaan uudet petaukset heille.
      On se kummaa, kyllä käytetyt ja puhtaat kelpaa.
      Tällä lyödään vaan juopa tavallisten kantasuomalaisten väliin joka joutuu venyttään senttejään kokoajan.

      • Anonyymi

        Minäkin ihmettelin, kun vaatimuksena oli UUSIA petivaatteita. Kenellä on jemmassa uusia? Kyllä ne ovat itsellä käytössä. Puhtaat ja käytetyt on riitettävä. Asuinalueellani on aina asunut paljon maahanmuuttajia ja olen ihmetellyt, kun Sotkan auto ajaa heille autolasteittain uusia huonekaluja ja petivaatteita. Sitten kun nämä tulokkaat keksivät häipyä muualle, niin he kantavat tavarat ulos roskakatoksen viereen. Olen omin silmin nähnyt miten hyviä huonekaluja kantoivat vesisateeseen. Jos kantasuomalainen hakee sossusta muuttoapua ja rahaa huonekaluihin, niin ei tipu. Käsketään mennä kirpparille tai kierrätyskeskukseen. Avustus ja laki eivät ole kaikille samoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin, kun vaatimuksena oli UUSIA petivaatteita. Kenellä on jemmassa uusia? Kyllä ne ovat itsellä käytössä. Puhtaat ja käytetyt on riitettävä. Asuinalueellani on aina asunut paljon maahanmuuttajia ja olen ihmetellyt, kun Sotkan auto ajaa heille autolasteittain uusia huonekaluja ja petivaatteita. Sitten kun nämä tulokkaat keksivät häipyä muualle, niin he kantavat tavarat ulos roskakatoksen viereen. Olen omin silmin nähnyt miten hyviä huonekaluja kantoivat vesisateeseen. Jos kantasuomalainen hakee sossusta muuttoapua ja rahaa huonekaluihin, niin ei tipu. Käsketään mennä kirpparille tai kierrätyskeskukseen. Avustus ja laki eivät ole kaikille samoja...

        Kellään ei uusia varastossa, niinkö.
        No minulla kyllä on.
        Ja sinäkin voit niitä ostaa.
        Tai antaa rahana.

        Mutta kirjoituksestasi huomaan, että olet niitä, jotka ei auta. Ei se mittään. Onneksi meitä on monta, jotka autamme.
        Voisit kuitenkin pitää suusi kiinni, yrität vaan tarinoillasi puolustella huonoa omaatuntoasi.

        Miksi puhut sossusta. Eihän nämä ihmiset varattomia ole. He ovat kodittomia ja maattomia. Kolutettua väkeä. Ikävä kyllä kielitaitoihin ei kuulu piskuinen suomenkieli. (outoa, eikö?)

        Toisekseen nämä haluavat palavasti palata kotimaahansa jos vain voivat. Eivät he tänne halunneet.


      • Anonyymi

        Venytä nyt sitten niin perrr. leesti.
        Venytä venytä. Koti sulla kuitenkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellään ei uusia varastossa, niinkö.
        No minulla kyllä on.
        Ja sinäkin voit niitä ostaa.
        Tai antaa rahana.

        Mutta kirjoituksestasi huomaan, että olet niitä, jotka ei auta. Ei se mittään. Onneksi meitä on monta, jotka autamme.
        Voisit kuitenkin pitää suusi kiinni, yrität vaan tarinoillasi puolustella huonoa omaatuntoasi.

        Miksi puhut sossusta. Eihän nämä ihmiset varattomia ole. He ovat kodittomia ja maattomia. Kolutettua väkeä. Ikävä kyllä kielitaitoihin ei kuulu piskuinen suomenkieli. (outoa, eikö?)

        Toisekseen nämä haluavat palavasti palata kotimaahansa jos vain voivat. Eivät he tänne halunneet.

        Olet väärässä jorinoinesi. Kirjoitan omasta kokemuksestani, kun poikani oli työtön ja muutti omaan asuntoonsa. Tylyä oli kohtelu sossussa. Sukulaisilta kerättiin asumiseen tarvittavat tavarat. Ja sinulle väärinkäsittäjä ilmoitan, että eläkkeeni on vähän alle 1000 euroa kuukaudessa puhtaana käteen ja olen laittanut keräyksiin rahaa mielestäni ihan riittävästi. Nyt laitoin Ukrainan keräykseen 12 euroa. Mielelläni antaisin enemmän, mutta vuokran, ruuan ja lääkkeiden jälkeen ei oikein jää annettavaa. Olen luonteeltani auttavainen ja nytkin toimin avustajana muutamalle vanhalle mummolle. Käyn kaupassa jne. Minulla ei ole huonoa omaatuntoa, joten pidä haiseva turpasi kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin, kun vaatimuksena oli UUSIA petivaatteita. Kenellä on jemmassa uusia? Kyllä ne ovat itsellä käytössä. Puhtaat ja käytetyt on riitettävä. Asuinalueellani on aina asunut paljon maahanmuuttajia ja olen ihmetellyt, kun Sotkan auto ajaa heille autolasteittain uusia huonekaluja ja petivaatteita. Sitten kun nämä tulokkaat keksivät häipyä muualle, niin he kantavat tavarat ulos roskakatoksen viereen. Olen omin silmin nähnyt miten hyviä huonekaluja kantoivat vesisateeseen. Jos kantasuomalainen hakee sossusta muuttoapua ja rahaa huonekaluihin, niin ei tipu. Käsketään mennä kirpparille tai kierrätyskeskukseen. Avustus ja laki eivät ole kaikille samoja...

        Ne olivatkin suvakkien rakastamia raketti-insinöörejä sekä somalialaisia lääkäreitä sekä sairaanhoitajia. Nämä ovat tottuneet nukkumaan uusissa lakanoissa, koska paskasta tehtyjen savimajojen tuoksu tarttuu vuodevaatteisiin, jolloin uusiin on vaihdettava joka päivä. Sama juttu huonekaluissa. Paskan haju tarttuu niihin ja elämä on käynnyt heille tosi rankaksi, kun päivittäin on poltettava paskamajassa olevat huonekalut.


      • Anonyymi

        Kajaanista on saatava nämä vetelehtivät ja loisivat somput ja irakitaustaiset kurdit pois. Tekopakolaisia ja ovat tulleet sosiaalietuisuuksien perässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kellään ei uusia varastossa, niinkö.
        No minulla kyllä on.
        Ja sinäkin voit niitä ostaa.
        Tai antaa rahana.

        Mutta kirjoituksestasi huomaan, että olet niitä, jotka ei auta. Ei se mittään. Onneksi meitä on monta, jotka autamme.
        Voisit kuitenkin pitää suusi kiinni, yrität vaan tarinoillasi puolustella huonoa omaatuntoasi.

        Miksi puhut sossusta. Eihän nämä ihmiset varattomia ole. He ovat kodittomia ja maattomia. Kolutettua väkeä. Ikävä kyllä kielitaitoihin ei kuulu piskuinen suomenkieli. (outoa, eikö?)

        Toisekseen nämä haluavat palavasti palata kotimaahansa jos vain voivat. Eivät he tänne halunneet.

        Mitä vittua sä selität. Ehkä sä oot noin "varakas" mut ei kaikki oo eikä oo varaa antaa uusina ku itekki tarvii ja vitun outoo et puhtaat käytetyt ei kelpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kajaanista on saatava nämä vetelehtivät ja loisivat somput ja irakitaustaiset kurdit pois. Tekopakolaisia ja ovat tulleet sosiaalietuisuuksien perässä.

        No jep Kajaanissa joka toisella on varakas perhe vaatteet ja autot


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin, kun vaatimuksena oli UUSIA petivaatteita. Kenellä on jemmassa uusia? Kyllä ne ovat itsellä käytössä. Puhtaat ja käytetyt on riitettävä. Asuinalueellani on aina asunut paljon maahanmuuttajia ja olen ihmetellyt, kun Sotkan auto ajaa heille autolasteittain uusia huonekaluja ja petivaatteita. Sitten kun nämä tulokkaat keksivät häipyä muualle, niin he kantavat tavarat ulos roskakatoksen viereen. Olen omin silmin nähnyt miten hyviä huonekaluja kantoivat vesisateeseen. Jos kantasuomalainen hakee sossusta muuttoapua ja rahaa huonekaluihin, niin ei tipu. Käsketään mennä kirpparille tai kierrätyskeskukseen. Avustus ja laki eivät ole kaikille samoja...

        Mielestäni kohtuutonta haluta uusia, eihän niitä ole kuin myyntiliikkeiden omistajilla. Tuntuisi oudolta ajatella että minulla olisi "varastossa" uusia petivaatteita.
        Ei ole enkä tiedä miksi pitäisi olla.

        Rajansa kaikella. Kerjätessäkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä jorinoinesi. Kirjoitan omasta kokemuksestani, kun poikani oli työtön ja muutti omaan asuntoonsa. Tylyä oli kohtelu sossussa. Sukulaisilta kerättiin asumiseen tarvittavat tavarat. Ja sinulle väärinkäsittäjä ilmoitan, että eläkkeeni on vähän alle 1000 euroa kuukaudessa puhtaana käteen ja olen laittanut keräyksiin rahaa mielestäni ihan riittävästi. Nyt laitoin Ukrainan keräykseen 12 euroa. Mielelläni antaisin enemmän, mutta vuokran, ruuan ja lääkkeiden jälkeen ei oikein jää annettavaa. Olen luonteeltani auttavainen ja nytkin toimin avustajana muutamalle vanhalle mummolle. Käyn kaupassa jne. Minulla ei ole huonoa omaatuntoa, joten pidä haiseva turpasi kiinni!

        Sinä olet oikeassa- Jokainen kykyjensä mukaan. ---ei siinä vertailuja tarvita. Luulen että mummot ovat niitä jotka saavat enemmän kuin joku muu kohde. Ovat lähellä sinua ja näät auttamisesi tuloksen. Tuo on paljon parempaa kuin laittaminen vähistä varoistaan rahaa vaikka Ukrainaan. Sinne sitä kyllä syydetään miljoonia nämä mummot saavat osakseen sitä jokapäiväistä apua mitä tarvitsevat.

        Hienoa sulle. Unohda muu ja pidä mummoista huolta. Olet oikealla asialla, raha on täyttä sontaa muuten kun jos sillä pitäisi maksaa jotain.

        Toimit oikein ja Kajaanissa syntyneenä ihailen toimintaasi.


    • Anonyymi

      Piti tulla naisia lapsineen Kajaaniin ja Suomussalmelle pakoon Ukrainan sotatilannetta...

      16-20v maitopartalapsilauma 20-30v körmyjoukkio olivat jo ostoksilla L-kaupassa. Ihan samaan malliin kuin vuoden 2015 "pakolaislapsi"-invaasiossa.
      Milloinkahan ne äidit tulee?

      • Anonyymi

        Kajaanissa oli s-marketissa pakolaiset mies tytön kanssa , ostivat 2pakettia kaljaa ja kaalia.


    • Anonyymi

      Höpö höpö taas, taitaa kajaanilaisilla olla enemmän kynsisientä omissa varpaissa kun tulijoilla, saatatte olla kohta itekkin talsimassa tornionjokea kohti jos tuo pulteri vallassa pysyy.

      • Anonyymi

        Miika Kortelaiselle kiitos..kynttäläkulkue oli i hyvä huomio ja osoitus sodan aiheuttamista kärsimyksistä


      • Anonyymi

        Mitään ei opittu Merkelin/Sipilän toilailuista.
        Kepukokkareiden "pakolais-/marjanpoimijabisnes" vihervassareiden tuella elää ja voi hyvin. Etenkin tyhjenevissä kunnissa joissa "liikemiehet" ostaneet velkarahalla lakkautettujen kouluja ja asukkaista tyhjenneitä vuokrataloja.

        "Ilmaiset" EU:n ja valtion tukimiljoonat koukuttaa ja houkuttaa helppona ratkaisuna kunta- ja hyvinvointialuepäättäjiä kuin kuseminen housuihinsa pakkasen kiristyessä.

        Joko varusmiehet on komennettu Tornion tullissa kantamaan pakolaispoikien*) kasseja linja-sutoihin?
        *) paenneet rintamalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään ei opittu Merkelin/Sipilän toilailuista.
        Kepukokkareiden "pakolais-/marjanpoimijabisnes" vihervassareiden tuella elää ja voi hyvin. Etenkin tyhjenevissä kunnissa joissa "liikemiehet" ostaneet velkarahalla lakkautettujen kouluja ja asukkaista tyhjenneitä vuokrataloja.

        "Ilmaiset" EU:n ja valtion tukimiljoonat koukuttaa ja houkuttaa helppona ratkaisuna kunta- ja hyvinvointialuepäättäjiä kuin kuseminen housuihinsa pakkasen kiristyessä.

        Joko varusmiehet on komennettu Tornion tullissa kantamaan pakolaispoikien*) kasseja linja-sutoihin?
        *) paenneet rintamalta

        Paljonko tulijoissa on troijalaisia, so. ukrainalaisina esiintyviä putinilaisia ja heidän tulkkejaan?
        Koronavarianteilla höystettyinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miika Kortelaiselle kiitos..kynttäläkulkue oli i hyvä huomio ja osoitus sodan aiheuttamista kärsimyksistä

        Kiitokset Miikka! Miikka on pätevä hoitamaan homman kuin homman. Valtuuston puheenjohtajuus oli hyvä esimerkki siitä, miten valtuustoa johdetaan. Minulla on ikävä sitä aikaa, kun Miikka oli puheenjohtaja. Nykyisin en voi edes katsoa valtuuston kokousta, kun homma ei toimi ja valtuutetuista näkee miten he ovat vaivautuneen oloisia.


      • Anonyymi

        Eikös ole jännä kun ihan lääketieteen edustajat ovat sitä mieltä että tämä aiheuttaa monenlaista sairauden leviämistä maailmalle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös ole jännä kun ihan lääketieteen edustajat ovat sitä mieltä että tämä aiheuttaa monenlaista sairauden leviämistä maailmalle...

        Korona kyllä on sellainen, josta jää sivuoireet.
        Hyvinvointiterapeutti hoitaa-sieltä saa litkuja ostaa.

        Uskoo ken tahtoo noihinkin, vaikutus taitaakin olla negatiiviinen kaikissa muodoissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitokset Miikka! Miikka on pätevä hoitamaan homman kuin homman. Valtuuston puheenjohtajuus oli hyvä esimerkki siitä, miten valtuustoa johdetaan. Minulla on ikävä sitä aikaa, kun Miikka oli puheenjohtaja. Nykyisin en voi edes katsoa valtuuston kokousta, kun homma ei toimi ja valtuutetuista näkee miten he ovat vaivautuneen oloisia.

        Vassari halusi tuoda ÄO:nsa julki tälläkin palstalla.


      • Anonyymi

        Kynsisienitrauma kommentoijalla?


      • Anonyymi

        Mukava mies- olisipa vielä valtuuston puheenjohtajana.
        Pahoinvointi näkyy kaikille/kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitokset Miikka! Miikka on pätevä hoitamaan homman kuin homman. Valtuuston puheenjohtajuus oli hyvä esimerkki siitä, miten valtuustoa johdetaan. Minulla on ikävä sitä aikaa, kun Miikka oli puheenjohtaja. Nykyisin en voi edes katsoa valtuuston kokousta, kun homma ei toimi ja valtuutetuista näkee miten he ovat vaivautuneen oloisia.

        Putinin nöyristelijä ja Merja Kyllösen tukija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin nöyristelijä ja Merja Kyllösen tukija.

        Nyt oli kyse valtuuston puheenjohtajana toimimisesta. Annan kiitokset sellaiselle puheenjohtajalle, joka osaa hommansa - olkoon hänen puoluetaustansa sitten mikä hyvänsä. Minun puolestani hän saa nöyristellä kenelle hyvänsä ja olla Merja Kyllösen tukija. Sillä ei ole minulle merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt oli kyse valtuuston puheenjohtajana toimimisesta. Annan kiitokset sellaiselle puheenjohtajalle, joka osaa hommansa - olkoon hänen puoluetaustansa sitten mikä hyvänsä. Minun puolestani hän saa nöyristellä kenelle hyvänsä ja olla Merja Kyllösen tukija. Sillä ei ole minulle merkitystä.

        Tällaiset välinpitämättömät yksilöt ovat vaarallisia esimerkkejä yhteiskunnasta.


    • Anonyymi

      Tuovat ainakin lääkkeille vastustuskykyistä tuberkuloosia ja hiv:ä samoin Lymphogranuloma venereum on yleistä naisilla. Monesti myös kysisieni vaivaa.

      • Anonyymi

        Siis suomeksi nee*erisankkeri ihan viralliselta nimeltään. Mutta eihän meillä sellaisia ihmisiäkään ole.


    • Anonyymi

      Ihan jo aiemmat matut ovat tuoneet monia sairauksia ja niiden hoitamiseen käytetään jopa kymmeniä tuhansia euroja per henkilö.

      Näiden ei tarvitse jonotella potilasjonoissa ja kaikki kustannetaan.

      • Anonyymi

        IS/Taloussanomat 7.3.:
        "VR lisää Allegro-vuoroja Pietarista – osa pyrkii kyytiin ilman terveystodistuksia tai väärän maan passilla "

        Tuliko yllätyksenä - suvakkitsuhnat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IS/Taloussanomat 7.3.:
        "VR lisää Allegro-vuoroja Pietarista – osa pyrkii kyytiin ilman terveystodistuksia tai väärän maan passilla "

        Tuliko yllätyksenä - suvakkitsuhnat?

        No mitäs tekemistä suvakeille on sen asian kanssa,että junaan pyrkii joukko ihmisiä väärän maan passilla. Onhan itsestään selvää, että ne muunmaalaisetkin haluais sieltä pois jonnekin muualle, ja muita teitä on vähän, pitää yrittää Hesan kautta.
        Mutta eivät he nyt pääse.
        Pitäisikö iloita siitäkin, jos vaikka suomalaisia ei päästettäisi sieltä pois.
        Onteillä vähän outo ajatuksenjuoksu. Tai eihän se juokse, kunhan kompuroi.


    • Anonyymi

      Vapiskaa persjalkaiset suomi naiset. Nyt tulee Ukrainasta kauniita naisia.

      • Anonyymi

        Toistaiseksi tullut enimmäkseen miespuolisia rintamakarkureita, enimmäkseen etnisyydeltään venäläisiä.
        Putinisteja huvittaa kun soluttautuminen tapahtuu EU-tsuhnien avustuksella, linja-autohakuina Puolan rajalta jne..
        Maailman tyhmin kansa; tsuhnat.

        YLE 6.3.:
        Kukaan ei tiedä, montako pakolaista Suomeen on saapunut Ukrainasta – Migri haluaisi myös tietoja saapujista


      • Anonyymi

        Ei vapista! Tavara on samanlainen, olipa se korkeammalla, tai matalammalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vapista! Tavara on samanlainen, olipa se korkeammalla, tai matalammalla...

        Pitkät aisat - enempi lystiä matkaa, meinaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkät aisat - enempi lystiä matkaa, meinaat?

        Sanna niitä on halunnut .Kajaanissa on entisestään tummia pakolaisia, nyt sitten lisää saa Kajaani


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistaiseksi tullut enimmäkseen miespuolisia rintamakarkureita, enimmäkseen etnisyydeltään venäläisiä.
        Putinisteja huvittaa kun soluttautuminen tapahtuu EU-tsuhnien avustuksella, linja-autohakuina Puolan rajalta jne..
        Maailman tyhmin kansa; tsuhnat.

        YLE 6.3.:
        Kukaan ei tiedä, montako pakolaista Suomeen on saapunut Ukrainasta – Migri haluaisi myös tietoja saapujista

        Brexit-maalla järki tallella (lainaus Iltalehdessä):
        "...Johnson ei suostu keventämään pakolaisten viisumivaatimuksia
        Britannian pääministeri Boris Johnson ilmoitti maanantaina torjuvansa maan hallituksen vaatimukset lieventää konfliktia pakeneville ukrainalaisille pakolaisille asetettuja viisumivaatimuksia.
        Johnsonin mukaan Britannian on jatkettava saapuvien henkilöiden valvontaa.
        – Olemme erittäin, erittäin antelias maa. Haluamme kuitenkin pysyä hallinnassa ja haluamme kyetä tarkastuksiin, hän kertoi toimittajille.
        – Mielestäni on järkevää Ukrainan tapahtumat huomioon ottaen varmistaa, että meillä on peruskykyä tarkistaa tulijat."


      • Anonyymi

        Näin tulee käymään ja se on moisille juopoille räkäviiksisovinisteille ihan oikein. Käykää edes suihkussa joskus.


    • Anonyymi

      Voisi tehdä niin, että karkottaisi kaikki vemäläiset Venäjälle niin olisi hyvin tilaa ukrainalaisille.

      • Anonyymi

        Toiminta on päinvastaista! Ukrainan tapahtumien varjolla soluttautuu koko ajan myös venäläisiä maahamme.
        Pakolaisten vastaanottokeskuksissa on ongelmina eristää toisiaan vihaavat ukrainalaiset ja venäläiset toisistaan. Asia ilmeni äsken erään ison vastaanottokeskuksen johtajan tv-haastattelussa. Kyseinen johtaja tosin kehui laitoksensa osaavan eristämisen ja jopa pakolaisryhmien kouluttamisen (pelottelulla?) sietämään toisiaan.

        Kauanko kestää ennenkuin ukrainalaisten ja putinistien yhteenotot EU-suomessa paljastuvat julkisuuteen? Siinä oiva syy putinistien hyökätä pelastamaan satatuhantinen venäläisväestö EU-suomalaisten kansanmurhauhalta.


    • Anonyymi

      Sotkamos ammottaa tyhjyyttään kerrostaloja sinne vaan 2000 urkanialaista

    • Anonyymi

      Kyllä ne sotapakolaisetkin pitäis koronatestata heti alussa.

    • Anonyymi

      Ihan ensimmäisenäkö aloittajalla tulee taudit mieleen ukrainalaisista pakolaisista. Aika noloa.

      Minäpä kerron sinulle, että maailmalla leviää iso n viruksen aihettama tuho.
      Sen viruksen nimi on V.PutlerSuurudenhulluGangsteri.
      Keksipä siihen rokotus!
      Minä tiedän, mitä ainesosia siihen pitäisi sisällyttää:
      - lyijyä, arsenikkia ja poloniumua.
      Niillä se virus taintuisi.
      Sitä odottaessa.....

      • Anonyymi

        Siihen ei tartte kuin puukon, astalon tai ruutiaseen.


      • Anonyymi

        Putleri rukoilee päivittäin venäläisten jumalaa, jotta saisi anteeksi murhakiimansa. Paikallinen ortodoksi päällikkö siunaa putlerin ja antaa anteeksi julmat teot, koska naiset ja lapset koetetaan tappaa nopeasti ja tehokkaasti.


    • Anonyymi

      Hyvä että Persutkin on innoissaan maahanmuutosta ja näyttävät julkisesti tukevansa ahdingossa olevia naisia ja lapsia.

      • Anonyymi

        Vähiten välittävät..oma napa aina niillä etusijalla


    • Anonyymi

      Saattas tulla teillekin itku silmään ja paska housuun jos joutuisitte kotinne jöttämään.

      • Anonyymi

        Siellä kotiuunin pankolla äitimuorin ruokinnassa onkin varmaan turvallisempaa, en epäile.
        Itse lähdin 15vuotiaana oman leivän perään, ilman itkua ja paskantamaan olin oppinut pari vuotiaana muuallekin kuin omiin housuihin.
        Joko osaat itse pyyhkiä? Jos, niin toivoa muustakin edistymisestä lienee olemassa?


    • Anonyymi

      Paholaisia tulee sankoin joukoin pitäkää varanne saattaa lompsat kadota

      • Anonyymi

        Rehellisempiä ovat kuin paikalliset. Ottakaa sivaripersut mallia siellä naisetkin ovat tarttuneet aseisiin puolustaessaan maata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellisempiä ovat kuin paikalliset. Ottakaa sivaripersut mallia siellä naisetkin ovat tarttuneet aseisiin puolustaessaan maata.

        Huono on maine vuosien varrelta ukrainalaisina marjanpoimijoina kesäisin esiintyvillä mieshenkilöillä Ylä-Kainuussa.
        Vuosi vuodelta pakettiautojen koko on kasvanut ja röyhkeys eksyä ajelemaan syrjäkylien yksittäisten talojen pihoille. Samoja autoja on liikkunut myös Sotkamossa ja Kajaanissa, mutta eri rekisterikilvissä.


    • Anonyymi

      Pitäisi selvittää nyt missä nämä ukrainalaiset vaimo ehdokkaat on majoituksessa niin menisi hakemaan itselleen vaimo ainesta sieltä tänne asuntooni..On metsää ja tiluksia missä viettää rauhallista elämää täällä maalla siis.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Raatteen tiellä taisteleltiin ukranaisia vastaan ja nyt pitäisi auttaa. Voi luoja ihmiset on pöljiä. Eivät ne teitä auttaisi mitenkään. Vaatimukset vaan nousee turvaan* tulleilla. Kaatuu tämän takia koko Suomi nyt lopullisesti.

      • Anonyymi

        Se taistellut porukka oli Neuvostoliittolaisia, sillä Ukraina oli silloin osa Neuvostoliittoa. Ukraina itsenäistyi vuonna 1993. EI PIDÄ SOTKEA ASIOITA!


      • Anonyymi

        Paskat minä en laita latiakaan niille.Isäni oli Raatteentien taistelussa ja haavoitui . Ukrainalasiten erikois joukkojen hyökkäyksessä,minun puolesta joutavat itse selvitä niin selvisi Suomikin.


    • Anonyymi

      Rokottamattomia,maskittomia sairaita turvapaikanhakijoita tulee sankoin joukoin. Niille pitäis vielä viimeisetkin työpaikat antaa kainuun työttömiltä.

    • Anonyymi

      Joko ukrainalaisdivisioonat ovat tulleet Kajaaniin?

    • Anonyymi

      Kuuluuko talouspaperi bio vai seka jätteeseen. Vihreät tulee ja pelastaa, vasurit antaa suojatulta. (kenelle) .....tarina jatkuu seuraavassa numerossa thump.

    • Anonyymi

      Rokottamattomia,maskittomia sairaita turvapaikanhakijoita tulee sankoin joukoin. Niille pitäis vielä viimeisetkin työpaikat antaa kainuun työttömiltä.
      🤣🤣 Anna mun nauraa kainuussa ei työttömänä ole koskaan tarvinnut työtön olla ellei ole turhan kranttu .
      Ja jos työkokemusta uupuu suosittelen reissuhommia.
      Töitä tekevälle löytyy oli suomalainen tai ukranalainen.
      Meillä on etuna suomenkielen taito.

      • Anonyymi

        Sanna lupasi Raimolle et laittaa 500 Ukrainalaista Kajaaniin .😎😎


    • Anonyymi

      Elokuussa saamme taas kiintiöpakolaisia ihastuttamaan (tai vihastuttamaan) kajaanilaisia.

    • Niin eipä mikään kaupunki säästy heiltä. Pian saatte minutkin kotikonnuilleni sinne Helsingistä paluumuuttajana.

      Minkälainen asuntovuokratilanne on Kajaanissa, tiedtäkö yhtään?
      Pienen koirani kanssa muuttaisimme sinne kun Helsinki ei ole se yksi vaihtoehto. Samalla jätän jo keski-ikäisen poikani ja vanhan vouhkan mieheni.

      Joka tapauksessa jonnnekin päin menen mutta tietty Kajaani syntymäkotikaupunkina on se jota mietin.

    • Anonyymi

      Mehmetit eivät tykkään maksaa veroja ja muslimit eivät ole innokkaimpia työntekoon . Keräämällä kaupunkiin paljon KE-LA - betaalar väkeä punavihreitten kannatus romahtaa ja muiden nousee. Kaupungin vetovoima alkaa laskemaan kuten on käynyt jo Helsingissä.
      .

    • Anonyymi

      ABC llä keräävät tavaraa kaupasta valvontaa lisää tai porttikielto ovelle

    • Anonyymi

      Viher-kommarien-demujen äänestäjiä ne on, jos järki olisi vallassa menolippuja piisaisi.
      Siksi tänne laahataan yhteiskunna elätiksi kaikenlaista väkeä, maksaa noin miljoona euroa kappale yhteikunnalle elättää tuollaisia elämän läpi.

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe