tällaista matkaa siis suunnittelen. Oletko tehnyt sen ja kuinka rankka ajomatka se on, onko helppo löytää matkanvarrelta yöpymispaikkoja/ruokapaikkoja? Matkan pituus näyttäisi olevan n. 4000km, kerro kokemuksistasi, kiitos!
Henkilöautolla suomesta Fuengirolaan...
Anonyymi
3
887
Vastaukset
- Anonyymi
Huomenta
Eipäs ole vastauksia näkynyt, mutta hiven samalla asialla olen.
Tarkoitus olisi ajaa Espanjaan ja vinkkejä olisi mahtava saada. Samoin, mahdollisia matkakertomuksia tms.
Yöpymispaikat, reittivaihtoehdot, tietullit, lautat, eli ihan mitä vain.
Kiitoksia..- Anonyymi
YouTubestä löytyy parhaat vinkit. Autolla Eurooppaan esim., Kuten myös tietulleista tietoa.
- Anonyymi
Tässä vinkkejä ainakin Saksaan saakka
Tässä asiallinen Via Balticalla reissaajien Facabook ryhmä. https://www.facebook.com/groups/632850304257024/?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601