Mitä puhuisit

Anonyymi

kaivatullesi; jos olisi minuutti aikaa?

109

2523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysy kaivatultani. Sain pari minuuttiseni äskettäin. Kaikkea järjetöntä etten vaan sanoisi mitä ajattelen.

      • Anonyymi

        Niin siinä helposti käy 💗


      • Anonyymi

        Vastasitpas kierosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasitpas kierosti.

        Noin kävi oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasitpas kierosti.

        Kertoo vain sun kieroudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin kävi oikeasti.

        Sinä olet kaunis. älä kaipaa minua nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kaunis. älä kaipaa minua nyt

        Minä kaipaan häntä, en sinua. Et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kaipaan häntä, en sinua. Et ole hän.

        No sano. mitä ajattelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sano. mitä ajattelet

        Tarkoitin ettei tässä voi tietää ootko hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin ettei tässä voi tietää ootko hän.

        No ei voikaan mutta jos on mielessä jotain, minkä haluaa välittää, niin mikä se sinulla olisi hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei voikaan mutta jos on mielessä jotain, minkä haluaa välittää, niin mikä se sinulla olisi hänelle?

        Sanoisin hänelle, että oletko huomannut miten kovasti susta tykkään ja miten paljon pelkään, etten sua enää koskaan näkisi. Ehkä noin tai jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisin hänelle, että oletko huomannut miten kovasti susta tykkään ja miten paljon pelkään, etten sua enää koskaan näkisi. Ehkä noin tai jotain.

        Minä sanoisin hänelle, että mäkin tykkään ja me nähdään kyllä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo vain sun kieroudesta.

        Tää ei muuten ollut tuolta kenelle vastasit, joku huuteli sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanoisin hänelle, että mäkin tykkään ja me nähdään kyllä vielä.

        Se olisi kiva vastaus häneltäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kaipaan häntä, en sinua. Et ole hän.

        Rakkaalleni jonka menetin yllättäen useampi vuosi sitten........hän kuoli....
        Sanoisin vain: Rakastan Sinua ikuisesti!


    • Anonyymi

      Kertoisin mun terveydentilasta 😂

      • Anonyymi

        No niinhän sä teet 😉🤣


    • Anonyymi

      Oot komea😗

      • Anonyymi

        Pinnallista imartelua.


    • Anonyymi

      Sopisin miehen kanssa treffit! 😍❤👍

    • Anonyymi

      Halaisin.

    • Anonyymi

      Sanoisin että hän ihanin, kaunein ja seksikkäin nainen maan päällä ja että rakastan häntä 😍😊💗

      • Anonyymi

        Tää on tasan mulle! 😍🤗😊❤️‍🔥


    • Anonyymi

      Saisinko edes sanaa suustani...

      • Anonyymi

        Aina ei tarvitse sanoa mitään. Lähelläolo ja katseet viestivät yhtä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ei tarvitse sanoa mitään. Lähelläolo ja katseet viestivät yhtä lailla.

        Silloin toivoisin, että edes toinen uskaltaisi sanoa jotain, muutakin kuin moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin toivoisin, että edes toinen uskaltaisi sanoa jotain, muutakin kuin moi.

        Minuuttiin on helppo suoltaa "moin" tueksi vaikkapa; onpas kiva nähdä. Voitais käydä kahvilla tuossa vieressä olevasssa kuppilassa, tai kävelläänkö vaan, vai onko sulla muuta mielessä. Pitää jotain uskaltaa suustaan päästää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuuttiin on helppo suoltaa "moin" tueksi vaikkapa; onpas kiva nähdä. Voitais käydä kahvilla tuossa vieressä olevasssa kuppilassa, tai kävelläänkö vaan, vai onko sulla muuta mielessä. Pitää jotain uskaltaa suustaan päästää.

        Oikeassa olet. Mutta sen voisi sanoa kumpi vaan, ihan jäätä rikkomaan. Juttelen mielelläni ihan kaikesta, kun alkujännityksestä pääsen. Liika jännittäminen on kurja asia. Sen takia menettää kaikki tilaisuudet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa olet. Mutta sen voisi sanoa kumpi vaan, ihan jäätä rikkomaan. Juttelen mielelläni ihan kaikesta, kun alkujännityksestä pääsen. Liika jännittäminen on kurja asia. Sen takia menettää kaikki tilaisuudet.

        Totta. Helppoa keskustelun avaaminen ei kaikille ole, vaikka on toisesta kiinnostunut. Eihän ensisanojen lausuminen toiselle luulisi olevan mitenkään vaikeata. Aiheen kun voi ottaa ihan mistä vaan.


    • Anonyymi

      Anteeksi törkeistä puheistani, niistä kaikista. Tykkään sinusta kuin hullu puurosta. Siihen menisi noin 15 sek, loppuaika pusipusi.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä sanoisin. Siksi on parempikin kai ettemme nyt noin vaan kohtaa. Nolaisin itseni ja sen naisen kumminkin.

    • Anonyymi

      Hetken tiemme oli kevyt

    • Anonyymi

      Et sä ole mun kaivattu, koska en vienyt sitä eteenpäin. Pytäisin anteeksi sitä että aiheutin ehkä pahaa mieltä, koska en selkeällä tavalla vastannut ajatuksiin, joita saattoi olla ilmassa. Se ei ollut mitään tahallista välinpitämättömyyttä vaan olin tilanteessa, missä en kyennyt vastaamaan tuntemuksiin. Tämä kirjoitukseni on miehelle, jolla on kaunis mieli ja suuri sydän, joka on valtavan lahjakas ja ainutlaatuinen. Miehelle, jossa eleganttius, vaatimattomuus, kiltteys ja sivistys kohtaa vastustamattomalla tavalla.

      • Anonyymi

        Kuulostaa tooosi paljon täällä käyvältä mieheltä.


      • Anonyymi

        Kiitos. Tämä paketoikin jo kaikenkattavasti sen, mitä oli.


      • Anonyymi

        Sanoisitko siis, että sinua on aivan turha kaipailla täällä, koska se ei tule johtamaan mihinkään?


      • Anonyymi

        Olisit jättänyt kirjoittamatta tän 👌🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit jättänyt kirjoittamatta tän 👌🏻

        Miksi?
        Ei hän kaipaile minua nyt täällä, en ole sellaista huomannut,vaikken tosin näitä alvariinsa kurki.
        Jos tekstissä on sana elegantti se ei ole suunnattu kaikille palstan narsisteille.
        Se saattaa olla kohdistettu jollekin oikeasti sen ansaitsevalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi?
        Ei hän kaipaile minua nyt täällä, en ole sellaista huomannut,vaikken tosin näitä alvariinsa kurki.
        Jos tekstissä on sana elegantti se ei ole suunnattu kaikille palstan narsisteille.
        Se saattaa olla kohdistettu jollekin oikeasti sen ansaitsevalle.

        Kommenttisi kertoo aivan kaiken tarpeellisen. Olisit jättänyt kirjoittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommenttisi kertoo aivan kaiken tarpeellisen. Olisit jättänyt kirjoittamatta.

        Mitä olisi ollut hyvä kirjoittaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoisitko siis, että sinua on aivan turha kaipailla täällä, koska se ei tule johtamaan mihinkään?

        Ei nyt hätiköidä ja sekoiteta asioita.
        Voisi nimittäin olla minultakin tuo luonnekuvaus, mutta ei ole.

        Itse en vastannut vastaavassa tilanteessa, koska sain ilmeisesti kokea positiivisen kokemuksen overflown, ja olin hiukan hämmentynyt.
        Mutta hyvällä tavalla.
        Niin saattaa käydä.
        Toivottavasti hän sen ymmärtää, eikä pahastu.


      • Anonyymi

        Tuommoisia sanoja olen kuullut pari kertaa sanottavan minusta. Mutta ne ovat vain sanahelinää. Kuitenkin ovat sanoneet sen vain tarpeettomasta säälistä, sen ovat teot osoittaneet aina joka kerta. Kehutaan ja puhutaan kaikenlaista, mutta kuitenkin pidetään paskana ja hävitään kuin tuhka tuuleen tai valitaan kuitenkin toinen.

        Naiset osaavat olla kieroja ja kylmiä. Kerran olin ystävänä yhdelle. Tuin ja autoin häntä hänen vaikeina aikoina. Hän oli aina kiitollinen ja kehui kuinka jaksan auttaa. Kunnes hänen vaikeat ajat loppuivat, muutti muualle eikä sen jälkeen kuulunut enää pihaustakaan. Se siitä kiitoksesta.

        Ihminen voi sanoa vaikka mitä, mutta ne teot sen paljastavat aina.

        Enkä ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään erikoisena. Teen vain juttuja ja asioita tapahtuu. Nörtittelen koneella ja ihmettelen maailmaa.

        T: Joku ihmisroskakori J.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoisia sanoja olen kuullut pari kertaa sanottavan minusta. Mutta ne ovat vain sanahelinää. Kuitenkin ovat sanoneet sen vain tarpeettomasta säälistä, sen ovat teot osoittaneet aina joka kerta. Kehutaan ja puhutaan kaikenlaista, mutta kuitenkin pidetään paskana ja hävitään kuin tuhka tuuleen tai valitaan kuitenkin toinen.

        Naiset osaavat olla kieroja ja kylmiä. Kerran olin ystävänä yhdelle. Tuin ja autoin häntä hänen vaikeina aikoina. Hän oli aina kiitollinen ja kehui kuinka jaksan auttaa. Kunnes hänen vaikeat ajat loppuivat, muutti muualle eikä sen jälkeen kuulunut enää pihaustakaan. Se siitä kiitoksesta.

        Ihminen voi sanoa vaikka mitä, mutta ne teot sen paljastavat aina.

        Enkä ole koskaan pitänyt itseäni mitenkään erikoisena. Teen vain juttuja ja asioita tapahtuu. Nörtittelen koneella ja ihmettelen maailmaa.

        T: Joku ihmisroskakori J.

        Olet ihan oikeassa, että sanoja nuo ovat vain, ja tänne ihmiset runoilevat vaikuttavastikin välillä, mutta se on vain silmälumetta. Halusin omat sanani ilmaista kun hän on tänään mielessäni. Tarkoitan niitä kyllä. eikä me olla näkemässäkään enää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puuta heinää vaan, oikea kaivattu sais kyllä langan päästä kiinni

    • Anonyymi

      Moi. Oli tosi kiva, kun hymyilit mut nähdessäsi, kun autoin sinua sinun tuskaisessa projektissasi. Haluat muutenkin uutta.
      Meillä oli toistemme kanssa todella kiva olla, ainakin minulla oli luonteva olla seurassasi. Sinua saattoi sillä toisella kerralla hieman ärsyttää innokkuuteni, mutta en pahastunut. Hermostunut olit.
      Olet mukava ja olisi ihana tutustua. On numerosi, mutta hävettää laittaa viesti, jos pidätkin minua rumana. Tilanne on muutenkin vähän outo😂 En vain saa sua O päästäni.

      • Anonyymi

        Kivaa luettavaa. Nyt kun oot saanut tekstin ruutuun, sun on helpompi viestittää se sun oikealle kaivatullesi. Tiedä vaikka kuinka mukavaksi tuleva kesä kehittyisi.
        😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa luettavaa. Nyt kun oot saanut tekstin ruutuun, sun on helpompi viestittää se sun oikealle kaivatullesi. Tiedä vaikka kuinka mukavaksi tuleva kesä kehittyisi.
        😋

        Jännittää 😶 Pitää vielä jäsentää. Kauheasti ei ole moiselle aikaa, mutta eiköhän se tästä.
        Yritän uskaltaa ja, jos en uskalla, niin jää hän sydämeeni.
        Yllätyin itsekin miten reagoin, kun näin hänet uudelleen.
        Reagoin vahvasti ja hyvin iloisesti. Näemme varmasti vielä, mutta pelkään, että en uskalla olla enää yhtä lähellä.


    • Anonyymi

      Varmaan toistelisin itseäni.

    • Anonyymi

      Totuuden

    • Kiitos rakkaani kaikesta, nyt lähdetään yhdessä ikuisuuteen.

      • Anonyymi

        Täh!
        Eihän noin saa sanoa, ei!


      • Anonyymi

        Onko tää nyt sitä suomalaista kulttuuria 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tää nyt sitä suomalaista kulttuuria 😂

        Se on faktaa, että olen jäänyt parikymmentä vuotta ns.jälkeen, välillä havahdun siihen, että hyvä kun ei koske minua.


    • Anonyymi

      Tässäkö tää nyt oli? Eikö me saatu yhtään enempää irti itsestämme. Tähän on tultu, oli kiva olla sun seurassa, hyvä mieli jää kaikesta joka tapauksessa mieleen. Kohta lentelen enkelin siivin pilvien seassa, toivottavasti ei ole sateinen päivä niin on enemmän nähtävää tuolla ylä illoissa.

    • Anonyymi

      Yrittäisin näyttää vihaiselta mutta samaan aikaan alkaisi varmasti naurattaa...😉🤣 senkin jekuttaja 😝 mutta silti 🥰😚

      • Anonyymi

        Jonkun seurassa tilanteet hoituvat kuin itsestään. Jekuttajan saa helposti puolelleen omine tulkkauksineen ja oikeine sanoineen😍


    • Anonyymi

      Taidan lähteä nukkumaan💤oon väsy. Hyvää Yötä.

    • Anonyymi

      Miten tämän kertoisin... Olen ihastunut sinuun jo aikoja sitten. Huomasin, kun katselit minua vastapäisestä pöydästä. Oli huono iltapäivä, mutta muistan sinut selvästi. Seuraavalla kerralla, kun nähtiin, tulit viereeni istumaan ja tuli pakottava tarve ottaa sinun kädestä kiinni. Siitä lähtien olen kaivannut sinua. Kaikki ne viestit jotka olen laittanut on huonoa yritystä tulla huomatuksi. Että sinä huomaisit, kuinka paljon sinusta tykkään. Viimeksi, kun nähtiin kolme viikkoa sitten sain olla lähelläsi ja olin niin onnellinen. En uskaltanut tulla vielä lähemmäs, mutta ne kaikki pienet kosketukset jäi mieleen ikuisiksi ajoiksi. Tiedän kyllä, että et ole täydellinen, mutta olet silti unelmieni mies ❤️ Taisin rakastua...

    • Anonyymi

      Sanoisin moi. Siihen menisi se 2 sekuntia. Hymyilisin kuin idiootti 30 sekuntia. Joku tulisi selittämään väliin 23 sekuntia. Ehtisin vielä kysyä viimeisen 5 sekunnin aikana mennäänkö. 🙄😶 Oh, well 🤷🏼‍♀️😂

    • Anonyymi

      Katsoisin syvälle silmiin ja kuiskaisin että on ollut ihan hirveä ikävä, onpa ihana nähdä vihdoin💗💋

    • Anonyymi

      Sanoisin. Että anteeksi että kaipailin. En ymmärtänyt että se on niin noloa. En tajunnut että kerrot siitä kaikille ja syytät sitten minua että sinua sen takia kiusataan. Viestini olivat sellaisia että ei niistä kukaan muu kuin sinä ehkä olisi voinut päätellä että sinua kaipaan. Enkä halua saada enää yhtää salaprofiili viestiä keneltäkään jotka ovat uhkaavia. Olen antanut sinun olla rauhassa.

    • Anonyymi

      Pä pääsisinkö Fa Facebook kaverikses kiitos

    • Anonyymi

      Ei ehtisis sanoa mitään kun suut olisi koko minuutin yhdessä

      • Anonyymi

        Tämä! Ja alahuulta puraisisin myös, että jäisin mieleen💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä! Ja alahuulta puraisisin myös, että jäisin mieleen💋

        Ootko suudellu häntä
        Aikaisemmin? Ja kuinka monesti?

        Selvänä vai päihtyneenä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko suudellu häntä
        Aikaisemmin? Ja kuinka monesti?

        Selvänä vai päihtyneenä?

        En ole päässyt niin lähelle vielä💋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole päässyt niin lähelle vielä💋

        Taidat narrata, eli ootpas, et oo vaan uskaltanut toimia😁😘🤔


    • Anonyymi

      On se ilmoja pidellyt..

    • Anonyymi

      Ehkä ihan hyvä ettei ole sitä minuuttia aikaa. Toisaalta en käyttäsi sitä turhaan lörpöttelyyn vaan tekisin joatin sellaista mihin aloittaja ei ole ikinä kyennyt.

      • Anonyymi

        Olen aina valmis ottamaan oppia toisesta oikealla tavalla, mitä se eri tilanteissa vaatii. Mielenkiinnosta kysynkin. Mitä tekisit lörpöttelyvaihtoehdon tilalle, jota niin ponnekkaasti ajat takaa?
        Itseltä puuttuu tarvittava työkalu, joten toimintasäteeni on harmittavan puutteellinen:(


    • Anonyymi

      Miksi minuutti, meinaatko elinkaaren viimeistä minuuttia?

    • Anonyymi

      Kysyisin ja varmistaisin että sillä on kaikki hyvin…kertoisin kuinka tärkeä on minulle ja jos ei enää tämän jälkeen nähtäisi niin toivoisin että pitää itsestään huolta niin kuin tähänkin mennessä ja että kulkee aina mukanani minun sydämessä…

    • Anonyymi

      Nainen, olemme yhteydessä koko ajan. Et vain tiedä sitä, esiinnyn toisena prepaidin avulla 😉

      • Anonyymi

        Tiedän, honey bun.


    • Anonyymi

      Rakastan sinua niin paljon Kaunotar, elämä ilman sinua on surullista! Vain sinä sinä voit sen kaipauksen roihun sammuttaa ei kukaan muu.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu🥰😍


    • Kysyisin häneltä, että olisiko sinulla minuutti aikaa? Sitten olisin hiljaa koko loppuminuutin.

      • Anonyymi

        Aika järjetön kyssäri sulta. Voihan tuo tietty toimiakin toivotulla tavalla 😉


    • Anonyymi

      Mennäänkö meille vaiko teille :)

    • Anonyymi

      Koska lähet kahville? Esiliinat voi ottaa mukaan🧑

      👩👨‍🦲👨‍🦳

    • Anna mulle se kaivattu eka, niin kerron sitten, mitä en osaa itsellenikään sanoa

    • Anonyymi

      En puhu enkä pussaa. Hyppään selkään.

      Mutta tuolta löysin sijoittamiseen vinkkiä: https://vaurastuviisaasti.webnode.fi/sijoitusvinkkeja/

      Toinen linkki hukkui, mutta liittyi samaan aiheeseen, se oli jotain Saksalaista hydrauliikkaa tai siis puolustusvälineteollisuutta. Eli ensin vedän ostohousut jalkaan, sitten hyppään emännän selkään. Biisin sanoin, ”mä joka päivä naulaan ja naputan ja kaikki illat sun pyllyäsi taputan..”

      • Anonyymi

        Kunnon pano on aina paikallaan 👍🏽


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää❤️Yötä

      • Anonyymi

        Hyvää yötä, mäkin menossa nukkumaan. Älä rakas ihminen etsi mua täältä nyt jos olet hän. Tiedä että oot mulle mielessä silti. Oo onnellinen, olethan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, mäkin menossa nukkumaan. Älä rakas ihminen etsi mua täältä nyt jos olet hän. Tiedä että oot mulle mielessä silti. Oo onnellinen, olethan.

        Aivan onnellisia me kaikki ollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä, mäkin menossa nukkumaan. Älä rakas ihminen etsi mua täältä nyt jos olet hän. Tiedä että oot mulle mielessä silti. Oo onnellinen, olethan.

        Hyvää sunnuntaita.
        Aprikoin nykytapahtumia ja elämää yleensäkin. Elettyä että tulevaa, kuinka loihtia jotain mitä oli ennen aikaa...Onnellisuus ei ole itsestään selvyys, siksi en annakaan periksi. Pyrin sydämen kestävään Onneen. En tosin tiedä, minkä taistelun joudun läpikäymään. Vai kulkeeko se elämässäni vain unelman muodossa...


    • Anonyymi

      Kirjoitan tämän viestini, sillä koen sen olevan terapeuttista. Sanoisin hänelle että kadun sitä että pakenin hänen luotaan. Uskalluksen puute. Paniikki iski. En heti tajunnut että se johtui suoranaisesta rakastumisestani häntä kohtaan mutta oivalsin nopeasti että juuri siitä se johtui. En ikinä uskonut rakkauteen ensi silmäyksellä, mutta hänen kohdallaan minulle kävi niin. Kun lähdin, oli kuitenkin jo liian myöhäistä sillä emme enää näkisi toisiamme. Siitä lähtien tuo kykenemättömyyteni aloitteen tekemiseen häntä kohtaan on raastanut sieluani. Aikaa on hukattu, mutta tässä nyt olemme. Vain tällä hetkellä on merkitystä, joten eläkäämme nyt eikä vasta huomenna.

    • Anonyymi

      Sanoisin hänelle, että joskus ymmärtää, että toi on sitä mistä oma sielu saa iloa, mutta ajankohta ja kaikki on ihan väärää. Eikä sitten kaipaa niin paljon kun elämä on niin kiinni toisaalla. Mut viesti on se että arvostaa eikä se ole kuvitelmaa eikä feikkiä,tietää jo että toinen on sellainen kuin ajattelee. se on ainutlaatuista kaiken tän keskellä.

    • Anonyymi

      Kertoisin, että hän on ajatuksissani päivin öin, vuoden jokaisena päivänä. Sydämeni asukki ja että hän on kaunein päällä maan.

    • Anonyymi

      en puhuisi, ottaisin kädestä ja menisin ihan lähelle...aistisin kaiken ja pliis älkää aloittako että ei voisi ,uskaltaisi, kehtaisi...MINÄ tekisin juuri näin, omalla tavallani
      n-m

      • Anonyymi

        Niin oisin onnellinen


    • Anonyymi

      Pyytäisin hänet erääseen paikkaan ja olisin aivan hiljaa tuon minuutin, sillä antaisin hänen havainnoida sen ajan.

      • Anonyymi

        Mikähän se tuollainen paikka mahtaa olla? 🤔😍


    • Anonyymi

      Kertoisin hänelle, että olet tärkeä minulle ja olet aina sydämessäni. n>m.

      • Anonyymi

        Hyvin menee sulla mielenterveyden kanssa…-sivusta


    • Anonyymi

      Aika kova on vauhti noilla naisten alppihiihtäjilläkin, kun telkkarista katsoin.

    • Anonyymi

      Kertoisin että on eräs joka ei halua että juttumme onnistuu ja yrittää pilata kaiken, hänen olisi hyvä olla siitä tietoinen, ja hänellä on siis kaikki keinot tehdä somessa ihan mitä lystää!! Kertoisin myös että on ollut hirmuinen ikävä ❣

    • Anonyymi

      vill du ha satsen på pattarna?

      • Anonyymi

        HYIIIIIIIIII!!!!


    • Anonyymi

      Ei se aloittajalle kuulu mitenkään.

    • Anonyymi

      En kommentoi.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe