Puolustusministeri lähtee perässä USA:han

Anonyymi

27

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koskee asekauppoja

      • Anonyymi

        Ja kenties jotakin maidemme välisiä sopimuksia.


    • Anonyymi

      Kanki on kohta Ykkösaamussa haastateltavana.

    • Anonyymi

      Suomella hyvä presidentti, hyvä pääministeri, hyvä ulkoministeri, hyvä puolustusministeri nämä yhdessä tekevät hyvää ulkopolitiikkaa.

      Pertikki

      • Anonyymi

        Suomessa on hyviä sämpylöitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on hyviä sämpylöitä!

        Määäää tykkään fazerin juustosämpylöistä määä


    • Anonyymi

      MITÄ siinä vielä venytellään,,,,
      HETI suomi natoon, ,,,,,
      ei ole enään yhtää aikaa venytellä

      eikä miettiä pitäskö pitäskö pitäskö pitäskö pitäiskö pitäiskö pitäiskö

      PITÄÄ HETI ,,

      • Anonyymi

        Kertokaa minulle tyhmälle.
        Kun Suomi on jo nyt hyvin velkainen valtio ja menee vielä huonommin.
        Onko täysin selviö, että Suomella on varaa liittyä Naton jäseneksi ja että Suomi otetaan mukaan.
        Toinen kysymys koskee sotimaan lähtöä.
        Onko kaikki vanhemmat valmiita luovuttamaan poikansa ja tyttärensä tai pojanpojan jne kaikkien Natomaiden sotatantantereelle.
        Vai kysytäänkö sitä enää siinä vaiheessa keneltäkään.
        Onko niin osallistuttava yhteistuumin.
        Ja haluaisin tietää missä Nato on toiminut ihan viimeisen päälle?
        Ja vielä kun Englanti ei ole Eussa onko se Natossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa minulle tyhmälle.
        Kun Suomi on jo nyt hyvin velkainen valtio ja menee vielä huonommin.
        Onko täysin selviö, että Suomella on varaa liittyä Naton jäseneksi ja että Suomi otetaan mukaan.
        Toinen kysymys koskee sotimaan lähtöä.
        Onko kaikki vanhemmat valmiita luovuttamaan poikansa ja tyttärensä tai pojanpojan jne kaikkien Natomaiden sotatantantereelle.
        Vai kysytäänkö sitä enää siinä vaiheessa keneltäkään.
        Onko niin osallistuttava yhteistuumin.
        Ja haluaisin tietää missä Nato on toiminut ihan viimeisen päälle?
        Ja vielä kun Englanti ei ole Eussa onko se Natossa.

        Nato on puolustusliitto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa minulle tyhmälle.
        Kun Suomi on jo nyt hyvin velkainen valtio ja menee vielä huonommin.
        Onko täysin selviö, että Suomella on varaa liittyä Naton jäseneksi ja että Suomi otetaan mukaan.
        Toinen kysymys koskee sotimaan lähtöä.
        Onko kaikki vanhemmat valmiita luovuttamaan poikansa ja tyttärensä tai pojanpojan jne kaikkien Natomaiden sotatantantereelle.
        Vai kysytäänkö sitä enää siinä vaiheessa keneltäkään.
        Onko niin osallistuttava yhteistuumin.
        Ja haluaisin tietää missä Nato on toiminut ihan viimeisen päälle?
        Ja vielä kun Englanti ei ole Eussa onko se Natossa.

        Kyllä
        Kyllä
        Kyllä
        jne.
        -
        Ennen järjestäymistään NATO taisteli voittaen kaksi maailma-sotaa.
        Suomi potki vähän koipiin toisinaan.
        Suomi kun oli silloinkin vahvasti itsenäinen kansa.
        Ei siis Ranskan-tyyppinen raukka.

        H.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa minulle tyhmälle.
        Kun Suomi on jo nyt hyvin velkainen valtio ja menee vielä huonommin.
        Onko täysin selviö, että Suomella on varaa liittyä Naton jäseneksi ja että Suomi otetaan mukaan.
        Toinen kysymys koskee sotimaan lähtöä.
        Onko kaikki vanhemmat valmiita luovuttamaan poikansa ja tyttärensä tai pojanpojan jne kaikkien Natomaiden sotatantantereelle.
        Vai kysytäänkö sitä enää siinä vaiheessa keneltäkään.
        Onko niin osallistuttava yhteistuumin.
        Ja haluaisin tietää missä Nato on toiminut ihan viimeisen päälle?
        Ja vielä kun Englanti ei ole Eussa onko se Natossa.

        Oliko se eilen kun luin, vai lienenkö nähnyt unta, että britit ovat tarpeen tullen luvanneet tulla antamaan aseellista apua Ruotsille.
        Suomesta en tiedä, vai kuvittelevatko jo nyt Suomen kuuluvan Venäjään.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Oliko se eilen kun luin, vai lienenkö nähnyt unta, että britit ovat tarpeen tullen luvanneet tulla antamaan aseellista apua Ruotsille.
        Suomesta en tiedä, vai kuvittelevatko jo nyt Suomen kuuluvan Venäjään.

        Jossittelet.


      • huruksz kirjoitti:

        Kyllä
        Kyllä
        Kyllä
        jne.
        -
        Ennen järjestäymistään NATO taisteli voittaen kaksi maailma-sotaa.
        Suomi potki vähän koipiin toisinaan.
        Suomi kun oli silloinkin vahvasti itsenäinen kansa.
        Ei siis Ranskan-tyyppinen raukka.

        H.

        ...maailman-sotaa.

        H.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa minulle tyhmälle.
        Kun Suomi on jo nyt hyvin velkainen valtio ja menee vielä huonommin.
        Onko täysin selviö, että Suomella on varaa liittyä Naton jäseneksi ja että Suomi otetaan mukaan.
        Toinen kysymys koskee sotimaan lähtöä.
        Onko kaikki vanhemmat valmiita luovuttamaan poikansa ja tyttärensä tai pojanpojan jne kaikkien Natomaiden sotatantantereelle.
        Vai kysytäänkö sitä enää siinä vaiheessa keneltäkään.
        Onko niin osallistuttava yhteistuumin.
        Ja haluaisin tietää missä Nato on toiminut ihan viimeisen päälle?
        Ja vielä kun Englanti ei ole Eussa onko se Natossa.

        Tarvitset pohjatietojesi kertausta, paremmin lisäoppia hatarien tietojesi lisäksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jossittelet.

        Tietysti jossittelen, sillä eihän tilanne vielä ainakaan ole päällä, että Ruotsi aseellista apua tarvitsisi, mutta j o s tilanne vaatisi, niin britit ovat luvanneet olla valmiita auttamaan.
        Tarkistin, ettei se ollut unta.


    • Anonyymi

      Yksi hyöty Natosta nousisi ylitse muiden: Naton peruskirjan 5. artiklan mukainen turvatakuu. Sehän on Naton kova ydin ja liittoutumisen tarkoitus.

      Turvatakuiden hinta on edullinen, kun summa on prosenttia Suomen puolustusbudjetista.

      Se ei ole juuri mitään kun ottaa huomioon sen, että sillä saadaan Yhdysvaltain turvatakuut.

      Mikään maa maailmassa ei voi toivoa enempää, kun puhutaan turvatakuista. Yhdysvallat on vielä pitkään maailman ykkönen.

      • Anonyymi

        po. Turvatakuiden hinta on edullinen, kun summa on prosentti Suomen puolustusbudjetista.


    • Anonyymi

      Suomi liittyi Naton rauhankumppanuusohjelmaan 1994.
      Tiedoksi henkilölle, joka ei osaa nettiä käyttää:
      Britannia liittyi Natoon 4.9.1949.

    • Anonyymi

      Rautaa tarvitaan.

      • Anonyymi

        Muuten tulee anemia.
        Ohikulkija


    • Anonyymi

      Juolahti kyllä melkein heti ekaksi mieloseen, miksi piti pikakäväistä kääntymässä ympäri ison veden takana, kun nykypäivänä on kaikki hienot yhteydenottovälineet, joita muutkin käyttävät. - Nm. Meidän maneilla

      • Anonyymi

        Mania! Nyt ei kysellä pikkurahan perään, kun suurista asioista puhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mania! Nyt ei kysellä pikkurahan perään, kun suurista asioista puhe.

        Vaikka sitten jätettäisiin rahakin pois aiheen käsittelystä, niin siinä pyörähtämisessä ei ollut yhtään mitään järkeä. Kun kerran nykyaikana on pelit ja vehkeet yhteyksiä varten. Sitäpaitsi; suuriin asioihin olisi jaksanut panostaa enemmän ja paremmin ilman matkarasitusta. - Nm. Järjen hiven


    • Anonyymi

      Tärkeät sopimukset vaativat omakätisen allekirjoituksen molempien
      osapuolien ja todistajien läsnäollessa eikä tiedustelutietoja vaihdeta etänä.

      • Anonyymi

        Olitko mukana? Mitä sopimuksia he allekirjoittivat? En jaksa uskoa, että kaikki maailmalla liikkuva tiedustelu- tms. salainen / tärkeä tieto vaihtaa paikkaa aina nenätysten ja silmätysten. - Nm. Uskomaton


    • Anonyymi

      Eppäillä aina sopii. Taidat olla kaiken lisäksi mustankippee ihminen.

      • Anonyymi

        En tiedä, kenelle sanot ja puhut, mutta en todellakaan ole. - Nm. Vatsaus ei sovi aloitukseen


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe