Loimaan paras siivouspalvelu

Anonyymi

Mikä siivousfirma on loimaalla paras mistä kannattaa ottaa siivouspalvelu

20

1780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siivous ja kotiapu Irene on loistava, palvelu pelaa ja kohtuulliset hinnat.

      lajijasuris

      • Anonyymi

        Eikö tuolla ollut taksa siis 35 euroa tunti? Itse näin akateemikkona ihmettelen, että jos lääkäri saa 40 euroa tunnilta palkkatyössä, niin miten voi siivooja laskuttaa 35 euroa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuolla ollut taksa siis 35 euroa tunti? Itse näin akateemikkona ihmettelen, että jos lääkäri saa 40 euroa tunnilta palkkatyössä, niin miten voi siivooja laskuttaa 35 euroa?

        Tavanomainen siivous ja kotiapu on itse asiassa 32€/h, siis. alv. Liikaako siivoustaksa??!
        Tekis mieli sanoo, että on vähän läppää sinun kysymys, mutta helppo vastaus on ettei voi verrata suoraan palkkatyötä ja yritystoimintaa. Luullakseni, jonkin verran taloutta ja yritysten toimintaa ymmärtävänä, tuo hinta on itse asiassa pikemminkin tiukka. Joitain kuluja mainitakseni; yrittäjän palkkavaatimus/työntekijän palkka, sos.vak.-maksut, lomat, sairausajan palkat, vakuutukset, autokulut/km-korv, tarvikkeet ja alv, mutta ei ole kulu. Siispä se yrittäjän todellinen palkka on useimmiten todella paljon pienempi kuin taksa!

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavanomainen siivous ja kotiapu on itse asiassa 32€/h, siis. alv. Liikaako siivoustaksa??!
        Tekis mieli sanoo, että on vähän läppää sinun kysymys, mutta helppo vastaus on ettei voi verrata suoraan palkkatyötä ja yritystoimintaa. Luullakseni, jonkin verran taloutta ja yritysten toimintaa ymmärtävänä, tuo hinta on itse asiassa pikemminkin tiukka. Joitain kuluja mainitakseni; yrittäjän palkkavaatimus/työntekijän palkka, sos.vak.-maksut, lomat, sairausajan palkat, vakuutukset, autokulut/km-korv, tarvikkeet ja alv, mutta ei ole kulu. Siispä se yrittäjän todellinen palkka on useimmiten todella paljon pienempi kuin taksa!

        lajijasuris

        Itselläni ulkomailla siivooja laskutti 2.5 tunnin siivouksesta 25 puntaa. Kolme kerrosta ja useampi huone, kerran viikossa kävi läpi hiukan eri asioita, niin aina oli puhdasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni ulkomailla siivooja laskutti 2.5 tunnin siivouksesta 25 puntaa. Kolme kerrosta ja useampi huone, kerran viikossa kävi läpi hiukan eri asioita, niin aina oli puhdasta.

        Joo-o, jos tarkoitat brittipuntaa niin kyllä ihmettelen tai sitten käteismaksu, sun välineet,kulkee kävellen/pyörällä tai jotain tämän tapaista.
        Sitten eri maiden kohdallakaa ei saisi suoraan verrata, vaan pitäisi ostovoimakorjata. Käytännössä mielessään suhteuttaa maan palkkatasoon ja elinkustannuksiin.

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo-o, jos tarkoitat brittipuntaa niin kyllä ihmettelen tai sitten käteismaksu, sun välineet,kulkee kävellen/pyörällä tai jotain tämän tapaista.
        Sitten eri maiden kohdallakaa ei saisi suoraan verrata, vaan pitäisi ostovoimakorjata. Käytännössä mielessään suhteuttaa maan palkkatasoon ja elinkustannuksiin.

        lajijasuris

        Kyllä, minun välineillä siivosi ja hyvin siivosikin. Ja minua ei kiinnosta millä kulkee, avaimet olivat talooni ja tuli sovitusti silloin kun olin itse töissä, kävi vuosia. Suomessakin kun olisi tällaista enemmän cash in hand menoa niin kyllä löytyisi ihmisille töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minun välineillä siivosi ja hyvin siivosikin. Ja minua ei kiinnosta millä kulkee, avaimet olivat talooni ja tuli sovitusti silloin kun olin itse töissä, kävi vuosia. Suomessakin kun olisi tällaista enemmän cash in hand menoa niin kyllä löytyisi ihmisille töitä.

        No, eiköhän sitä yksi jos toinenkin tee jo nyt tuota ja perustoimeentulo sosiaalituista. Tämmönen joku se sinunkin siivooja varmaan oli.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      Entäs tää apuvara

      • Anonyymi

        Onko tää apuvara jo lopettanut toimintansa ja on muuttanut kun kaunismäestä jonnekin tänne keskustaan ilmeisesti. Asunto oli kauan myynnissä


    • Anonyymi

      Loimaalle perustettiin myös uusi siivouspalvelu tohon Kauppalankadun ja väinämöisenkadun risteykseen entisen matkatoimiston paikalle. Onks kenelläkään siitä mitää kokemusta, onko hyvä palvelu, onko hinta kohdallaan

    • Anonyymi

      Kehuvat siivouspalvelu ireneä apuvaraa en suosittele ja se mikä tuli matkatoimiston paikalle on hyvä. Ja 35€ ei oo kallis kun on siivousvälineet ja aineet myös mukana ja eikös apuvarakin ota yhtä paljon,mut on sit halvempi jos et tarvii kuittia

      • Anonyymi

        Eli tuovatko myös imurin mukanaan, ja ilman kuittia tuntitaksa on mikä Irenellä?


      • Anonyymi

        Eikö Apuvaran luulisi kaatuvan hetkessä, kun ilman kuittia hommia tekevät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö Apuvaran luulisi kaatuvan hetkessä, kun ilman kuittia hommia tekevät?

        Kyllä, jos liikaa innostuu!
        Pitää pitää tarpeeksi pienenä ja että paperilla on silti uskottavat luvut.
        Mieluummin ollaan spekuloimatta julkisesti tekeekö joku pimeesti, ja jos niin millä hinnalla. Tää maa kun ei muutenkaan ole mikään kovin helppo ja ystävällinen pienyrittäjälle.

        Henkilö joka säännöllisesti käyttää siivoojaa, todennäköisimmin maksaa myös tuloveroo eli on oikeutettu kotitalousvähennykseen. Tällöin tuskin pimee työ edes kannattaa. Eikä kotitalousvähennyksen hakeminen ole työläs ja vaikea homma, ei ainakaan jos edes perustason atk-taidot.

        lajijasuris


    • Anonyymi

      En usko et kaikki siivoo ilman kuittia. Mutta voi toki kysyä ,mutta silloin et voi vähentää verotuksessa kun ei ole kuittia

    • Anonyymi

      Siivouspalvelu Irene siivoo hyvin. Ikkunat kun tuo niin kirkkaiks naapurissa ja parvekelasit

      • Anonyymi

        Niin tekee ja nopeesti eli hinta - laatu kohdillaan just eikä melkein 👌

        lajijasuris


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee ja nopeesti eli hinta - laatu kohdillaan just eikä melkein 👌

        lajijasuris

        Itse tilasin Irene-firmalta siivouksen, ja olen tyytyväinen.


    • Anonyymi

      Suosittelen myös Isaa Irenen siivouspalvelusta. Ystävällinen ja joustava palvelu, aina tulee puhdasta.

    • Anonyymi

      Samoin. Irenen siivouspalvelu on paras☺️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe