Pelaillut tuossa Ukrainan tilanteen innostamana sotasimulaattoria ja todennut että Riihimäenkin liikenneympyrät on helppoja maalipisteitä pommituksiin.
Etelä-Suomen alueella saa niitä hyväksi käyttäen lamautettua liikenteen helposti.
Esim teidän Riihimäki. Pommit varuskunnan ympyrään, merkoksen nurkalle ympyrään ja salen ympyrään.
Hyvinkään puolella sahanmäen tien joka ympyrään niin saa kerralla monta suuntaa kiinni.’
Riihimäellä lienee armeijan juttuja jonkun verran kun simulaattorissa tällä saa lamautettua paljon Suomen toimintaa
Wargames2022 kokemuksia
Anonyymi
1
141
Vastaukset
- Anonyymi
Tää hulluinta on asua alle 20km armeijan paikoista.
Niihin kun aletaan pommittaa niin se on ihan sama Ootko kellarissa vai vintillä suojassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043