Mua pitää kiinni sinussa

Anonyymi

se mielikuva, että sinäkin rakastuin samalla tavalla kuin minä.
Siksi mikään "pidähän kiirettä tai otan toisen" ei tässä nyt auta.
Minä haluan sinut ja rakkautta, en joko tai.

35

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiselle sanoisin samoin. Sen jotenkin vain tuntee. Sitä tunnetta ei pysty karistamaan.

      • Anonyymi

        Joo, samalta tuntuu. Luulen että molemmat sen tietää toisesta, vaikka molemmat epäilee toisen tunteita.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niin se kai on, jos pointtisi oikein ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se kai on, jos pointtisi oikein ymmärrän.

        Jos meillä ei ole tarinaa
        Näemme vain tämän huoneen
        Jos meillä ei ole tarinaa
        Kaikki virtaa tiehensä:
        Ja eräänä aamuna
        Kukaan ei rakasta mitään
        Ei kuule puhetta tuulten
        Puiden haikeaa kuisketta

        CMX

        Rakkaus ja rakastaminen tekee ihmisestä epäitsekkään, tai niin sen pitäisi ainakin olla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos meillä ei ole tarinaa
        Näemme vain tämän huoneen
        Jos meillä ei ole tarinaa
        Kaikki virtaa tiehensä:
        Ja eräänä aamuna
        Kukaan ei rakasta mitään
        Ei kuule puhetta tuulten
        Puiden haikeaa kuisketta

        CMX

        Rakkaus ja rakastaminen tekee ihmisestä epäitsekkään, tai niin sen pitäisi ainakin olla..

        Jep, en ihan nyt saa selvää, mitä yrität sanoa tai miksi. Unohdetaan tämä. Vietetään kiva päivä kukin tahoillamme.


    • Anonyymi

      No,... mun pitee kyllä vielä jatkoo unia tälle uamulle, kun mäni vähän poskelleen jälleen viime yön nukkuminen.

      Mutta jos vaikka keskellä kirkasta päivee nähtiin, vaikka klo 14...?? Ellen tule liian sairaaks vielä ennen sitäkin.

      Niin tossa jos koljonniemenkadunkulmassa vaikka onkin liian pimeää(:lue: liian valoisaa siis ) Mutta ymmärrätkö kun kuun vaiheissa mieli pimenöö??

      T.

      Mie

      • Anonyymi

        Joo, ei mennyt savoon tuo aloitus.


    • Anonyymi

      Ei tätä tunnetta aika syö eikä vähennä.
      Kukaan muu paikkaasi ei vie sydämestäni, sen vuoksi ei kiirehtiä tarvitse. Kunhan kuitenkin ennen kuin kuolo korjaa jotain tapahtuisi.

      • Anonyymi

        Kyllä minä haluaisin ihan heti. Jo tänään, eilen jo ja toissapäivänä, aina. En vaan osaa sitä sulle kertoa. En löydä sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä haluaisin ihan heti. Jo tänään, eilen jo ja toissapäivänä, aina. En vaan osaa sitä sulle kertoa. En löydä sanoja.

        Kumpikin sen kait tietää jo, ei siinä paljon sanoja tarvita enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikin sen kait tietää jo, ei siinä paljon sanoja tarvita enää.

        Ehkä noin, kyllä tää tästä etenee, oletan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä noin, kyllä tää tästä etenee, oletan..

        Kyllä, yhtä vauhdikkaasti kuin tähänkin asti. Ihan jo huimaa tämä vauhdin huuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, yhtä vauhdikkaasti kuin tähänkin asti. Ihan jo huimaa tämä vauhdin huuma.

        Vauhti on hidasta, totta. Mutta sitten tulee ihan uskomattomia spurtteja.. joista toinen ei ehkä tiedä mitään. Mutta ne on spurtteja matkalla häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vauhti on hidasta, totta. Mutta sitten tulee ihan uskomattomia spurtteja.. joista toinen ei ehkä tiedä mitään. Mutta ne on spurtteja matkalla häneen.

        Spurtteja tiedossa... lupaavaa


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloittaja niin Rakkaudessa pitää ollakin, ei mitään joko tai ei. Rakkaus on tai sitä ei ole. Tässä taas kirjoitan hänelle, hän on se Kaunotar jota Rakastan: Oli lämmin toukokuun päivä 2021, mikä siitä päivästä tekikään erikoisen? Se oli hän joka teki siitä unohtumattoman. Ja,kuka onkaan hän? Hän on se nainen joka toi minulle Rakkauden sydämeeni, noin kahdeksasn kuukautta aikaisemmin olemalla vain olemassa. Lumouduin täysin kun Rakastuneena katsoin häntä, hänen tietämättään kun hän istui siinä penkillä. Mitä minun Rakastuneet silmäni näkivät, ne näkivät Kauniin naisen säteilevine kasvoineen. Se näky sai ajan pysähtymään, kun katsoin häntä ja hänen Kaunista olemustaan. Kun, lopulta aika jatkoi kulkuaan, olin puolituntia vain katsonut häntä. Silloin tajusin kaiken, mitä olin saanutkaan häneltä. Olin löytänyt hänessä Rakkauden suurimman olemuksen, mitä kukaan ihminen voi antaa. lopuksi hänelle: Tuen sinua kaikessa mitä teet, autan sinua kaikessa missä apuani tarvitset. Jaan kanssasi kaiken kokemasi. Rohkaisen sinua kaikessa mitä yrität. Haluan ymmärtää kaiken mitä sinulla on sydämessäsi. Rakastan kaikkea sitä mitä sinä olet.

      • Anonyymi

        Ken tietää onko kyseessä sama, ajanjakso osui kohdalle. Monta asiaa on kesken, tunne hiipi sen kaiken keskelle kuin varkain. En tiedä mitä siitä voisi edes ajatella, kun asiat on miten on isekullakin. Hiljaa jotain tulee, mutta mitä, se jää nähtäväksi. Tunteita on enkä varmaan saa niitä kätkettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ken tietää onko kyseessä sama, ajanjakso osui kohdalle. Monta asiaa on kesken, tunne hiipi sen kaiken keskelle kuin varkain. En tiedä mitä siitä voisi edes ajatella, kun asiat on miten on isekullakin. Hiljaa jotain tulee, mutta mitä, se jää nähtäväksi. Tunteita on enkä varmaan saa niitä kätkettyä.

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Olisiko hirveää sanoa se, eikä laittaa samalla sanoja toisen suuhun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ken tietää onko kyseessä sama, ajanjakso osui kohdalle. Monta asiaa on kesken, tunne hiipi sen kaiken keskelle kuin varkain. En tiedä mitä siitä voisi edes ajatella, kun asiat on miten on isekullakin. Hiljaa jotain tulee, mutta mitä, se jää nähtäväksi. Tunteita on enkä varmaan saa niitä kätkettyä.

        Ajanjakso ei todellakaan osu. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Olisiko hirveää sanoa se, eikä laittaa samalla sanoja toisen suuhun?

        Juu, empäs laittanut perään että "t. Ap" oletko nyt mustis kun tämä julkaisu ei pyörikkään sinun ympärillä? Vastasin koska olen nainen ja tuo kirjoituksen ajanjakso sopii aika hyvin elämääni ja kyseiseen kohtaamiseen. Hauskaa jatkoa vaan sinullekin, olen pahoillani, mutta en kyllä ole varma että mistä sen herneen löysit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, empäs laittanut perään että "t. Ap" oletko nyt mustis kun tämä julkaisu ei pyörikkään sinun ympärillä? Vastasin koska olen nainen ja tuo kirjoituksen ajanjakso sopii aika hyvin elämääni ja kyseiseen kohtaamiseen. Hauskaa jatkoa vaan sinullekin, olen pahoillani, mutta en kyllä ole varma että mistä sen herneen löysit.

        En ole mustasukkainen. Älä ole typerä. En vaan halua että kaivattuni luulee sinua minuksi. Olet vähän liian plääh mun makuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ei ole aloittajan kommentti. Olisiko hirveää sanoa se, eikä laittaa samalla sanoja toisen suuhun?

        En laittanut että"t. Ap"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajanjakso ei todellakaan osu. Ap

        Minulle ajanjakso sopii. Sivusta kommentoin.


    • Anonyymi

      Tunne on edelleen olemassa, ei se kuole vaikka sen yrittänyt myrkyttää myös laastarilla. Odotan vaan päivää milloin tunne katoaa ja voin alkaa elämään. Rakastuminen on syvältä💔

      • Anonyymi

        Se on elämän eliksiiri

        Suola

        Rakkaus


        Elämää ja erotiikkaa. . ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on elämän eliksiiri

        Suola

        Rakkaus


        Elämää ja erotiikkaa. . ,

        Kaipuun tuska eliksiiriä?


    • Anonyymi

      Aloittaja se on hyvä että sydämesi osaa Rakastaa. Minun kirjeeni joita olen hänelle kirjoitellut täältä kautta usean kuukauden ajan. Mielestäni se kertoo omaa tarinaa, se on minun tarina häneen. Olen rehellisesti kertonut hänelle kaikki tunteeni mitä tunnen häntä kohtaan. Jos, en olisi häntä kadottanut, en varmaan koskaan olisi paljastanut tunteita häneen. Se, on aika paradoksaali tilanne, pitää kadottaa ihminen että avaat sydämesi hänelle. Jos, pystyisin Rakastamaan häntä niin että hän olisi vain mukana sydämessä, enkä tuntisi kaipauksen tuomaa ikävää. Kai se olisi se Rakkauden ylin olemus, niin ainakin luulen. Mutta en pysty siihen, olen jokainen päivä,ilta yö ajatellut vain häntä. Ensimmäinen kerta elämässäni kun joku on takertunut sydämeeni, enkä saa pois sitä sieltä millään. Josku mietin sitä että jos muutan erittäin etäs hänestä, niin voisinko sillä saada tämän loppumaan. Ei, se onnistu, ei mikään välimatka häneen lopeta kaipaustani häneen. Nyt, tiedän että olen ensimmäistä kertaa oikeasti Rakastunut elämässäni. Hän kaunis kasvoinen Kaunotar teki sydämessäni ja sielussani jotain sellaista mitä oikeasti en tiennyt olevan olemassakaan. Hän, täytti minut kokonaan itsellään. Mitä tarvittiin siihen että häneen ihastuin, Rakastuin? Tarvittiinko monet treffit tai illan istuaiset hänen kanssaan? Ei, tarvittu kun yksi kohtaaminen ja joittenkin sanojen vaihtaminen hänen kanssaan, siinä oli kaikki mitä tarvittiin siihen mitä nyt tunnen häntä kohtaan. Ei, joskus tarvita sen enempää kuin tälläinen kohtaaminen. Hänelle sanoisin että minä en voinut sille mitään mitä minussa tapahtui, sinä sait tämän aikaan ei kukaan muu. En, koskaan tässä elämässä tule Rakastamaan ketään niinkuin sinua olen Rakastanut. Olen aina ajatellut miksi hän? Eikä kukaan muu koko maailmassa, ole saanut tälläista tunnetta aikaan. Tietysti hänen ulkoinen kauneus tyrmäsi minut täysin, mutta ei se yksin riitä selitykseksi tähän. Olen vaan niin Rakastunut häneen ollut. Mutta Rakkaudessa on aina kaikki vapaaehtoista, ei kenenkään Rakkautta voi vangita eikä omistaa. Ei, villieläinkään ole onnellinen häkissä, vaan se kaipaa aina vapauteen. Niin, on myös Rakastuneen sydämen laita.

    • Anonyymi

      Samoin sanoin on sellaista yhdenlaista santsausta.

      • Anonyymi

        Kommentoit niin ympäri pyöreitä, ettei sitä voi ymmärtää.


    • Anonyymi

      Juurikin näin taisi käydä. 😱

    • Anonyymi

      Ei tässä nyt olla mihinkään päin hötelehtimässä,
      kukkaan.

    • Anonyymi

      Olet niin kovin rakas.

      • Anonyymi

        Hei mutta tuohan toimii jopa anonyymina.. hymyilen sulle.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe