Bensa maksaisi kohtuullisesti ilman veroa 0,6e litra. Tästä tulee valtiolle 5 miljardia miinusta. Raha tulee takaisin, kun pakolaisten tuet lopetetaan. Kannatetaan.
Bensavero lopetettava
5
700
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän, että ukrainalaisia pakolaisia autetaan, koska he ovat naisia ja lapsia. Miehet puolustavat maataan. Nämä ns. v.2015 pakolaiskriisin pakolaiset olivat kaikki nuoria miehiä. Miksi lähi-idän, Afrikan pakolaiset olivat miehiä? Miksi he jättivät naiset ja lapset sodan keskellä ja tulivat Suomeen.? Miksei he puolustaneet maataan niin kuin sisukkaat ukrainalaiset?
- Anonyymi
Bensavero tuotto on noin 2,2 miljardia vuodessa. Voitaisiin nostaa yli 100te vuodessa tienaavien verotusta 10%. Siinä tulisi toi summa ja kaikki saisivat bensaa 60 sentin litrahinta, jos polttoaine verosta luovuttaisiin. Tämän myötä myös ruoan ja tavaroiden hinnat laskisivat, kun kuljetuskustannukset pienenisivät .
- Anonyymi
Eikä toi tunnu missään rikkailla, jos heidän verotusta nostetaan 10%. Monissa muissa Eu maissa yli 100e tienaavia verotetaan 7% kovemmin kuin Suomessa.
- Anonyymi
Rikkaiden yli 50,000 tienaavien pitäisi maksaa ylimääräistä energiaveroa kun kerta niin kovasti kannattavat näitä kauppasaartoja ja Venäjän pakotteita, köyhät kärsivät jo tosissaan. Takuulla ensivuoden vaaleissa en äänestä NATO:n kannattajia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikkaiden yli 50,000 tienaavien pitäisi maksaa ylimääräistä energiaveroa kun kerta niin kovasti kannattavat näitä kauppasaartoja ja Venäjän pakotteita, köyhät kärsivät jo tosissaan. Takuulla ensivuoden vaaleissa en äänestä NATO:n kannattajia.
Juuri näin.🤗
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230