Skoda tukee Putinia

Skoda ei ole aikeissa vetäytyä tämän hetkisten tietojen mukaan Venäjältä. Toisin sanoen, kuten on aikaisemminkin sanottu, Skoda on itäauto. Venäjän peesissä mennään siis kuten se on tiedettykin.

Mitenkään asiaa dramatisoimatta, miltä se tuntuu?

35

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten se E enijakki toimii siperiassa?

      • Anonyymi

        Landlord on siis kotoisin Siperiasta. Testailee siellä sähköautoa. Tuskin maltamme odottaa vastausta.


    • Anonyymi

      Auto valitaan järjellä eikä tunteella.

    • Anonyymi

      Toyotan luottomyyjä antaa kahvia, pullaa ja keksejäkin.

      • Anonyymi

        Sehän on tavattoman miellyttävää.


      • Anonyymi

        Konela-auton luottomyyjä sen sijaan pummaa asiakkaalta mahorkkasätkän ja ryypyn votkaa.


    • Anonyymi

      Landlordin valeuutisia taasen. Tuomitaan 15 vuodeksi vankeuteen.

      • Anonyymi

        Putin passittaa sen Siperiaan.


    • Anonyymi

      Skoda..niin sehän on se ehta itäauto

      • Anonyymi

        Joo...niin on..mutta mitä sitten?


    • Anonyymi

      Ei ole riemulla rajaa kun Toyotalla ajaa ja nautiskella saa. Minä aina huudan ja irvistelen tien penkoilla röhnöttäville skodille ja muille romuautoille ja niiden kuljettajille, kerran yksi skodisti yritti heittää kivellä mutta ohi meni.

      • Anonyymi

        Sulla ei köyhä varaa ajaa laatu autolla


    • Anonyymi

      Tuntuu samalta kuin ennenkin: Aloittaja "landlord", "kyykman" tms. nimimerkki ON venäjä-trolli.

      Aktiivisuus venäjän hyökättyä Ukrainaan on selvä todiste, missä jampan prioriteetit ovat. Venäjä on hänelle tärkeä asia, ukrainalaiset eivät...

      • Skodan ostaminen on selvä merkki Venäjä-myönteisyydestä.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Skodan ostaminen on selvä merkki Venäjä-myönteisyydestä.

        Toistat väitteesi, ts. myönnät olevasi venäjä-trolli.

        Trollit eivät keskustele, vaan toistavat mantraansa.

        Olisiko sinulla jotain sanottavaa Ukrainan ydinaseista?


      • Anonyymi

        Skodatrollit yrittävät yhä kehua surkeaa kippaansa kun rupla on romahtanut :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodatrollit yrittävät yhä kehua surkeaa kippaansa kun rupla on romahtanut :D

        Toistat väitteesi, ts. myönnät olevasi venäjä-trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistat väitteesi, ts. myönnät olevasi venäjä-trolli.

        Trollit eivät keskustele, vaan toistavat mantraansa.

        Olisiko sinulla jotain sanottavaa Ukrainan ydinaseista?

        Mites se etuvetoinen 180hv farmari-urheiluauto?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toistat väitteesi, ts. myönnät olevasi venäjä-trolli.

        Huutista, RS-poju hiljeni heti kun kysyin vähän etuvedon urheiluauto-ominaisuuksista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huutista, RS-poju hiljeni heti kun kysyin vähän etuvedon urheiluauto-ominaisuuksista

        Hyvää uutta viikkoa Sinulle, tänään on kuin eilen, viime viikolla, viime vuonna...:

        Toistat väitteesi, ts. myönnät olevasi venäjä-trolli.


    • Anonyymi

      Landlord ja Putin ovat menneisyyden vankeja.

      • Anonyymi

        Ostaako kukaan täysjärkinen enää skodaa nyt kun kortit on paljastuneet ja naamiot riisuttu.
        Skoda on näyttänyt "kyntensä" ja kahdessa tehtaassa venäjällä niitä kyhätään politrukkien ja diktaattoriputinin suojeluksessa. Ostaisitko tällaisen valmistajan auton? Veikkaan että monilla merkki vaihtuu. Hyvä niin!


      • Anonyymi

        skodan sekaantuminen ukrainan sisäisiin asioihin oli sen viimeinen teko


    • Anonyymi

      Tanssiva Skoda vodka Putin
      tekee piruetin ja
      onnellisuus taputtaa.

    • Anonyymi

      Meitsi taas huudattaa Toitsuu Skodan romuille ihan täysii! Skodisteja rupee pelottaa ku sportti-Corolla rääkäsee tunnelis 8500 rpm!

    • Anonyymi

      Vaikea on tosiaan Skodan poistua Venäjältö :)

    • Meinaatteko vielä ostaa Skodaa vai laitatteko boikottiin kun Skodaa kasataan Venäjällä?

    • Anonyymi

      Toyota ja Putin ovat voittajia eeppisessä taistelussa ja Neuvostoliitto syntyy uudestaan.

      • Anonyymi

        Sori, tarkoitin skooda, suunnitelmatalouden helmi.


    • Anonyymi

      Siis tietääköhän lukijat että Skodalla ei oikeasti ole yhtään tehdasta venäjällä - toisin kuin vaikkapa Toyotalla, Fordilla tai BMW:llä.

      Perinteisten itäautojen aika on ollut ohi jo pitkään. Nykyajan itäautot tulevat edelleen idästä, Venäjän itäisestä naapurista.

      • Anonyymi00033

        KALUGA!


    • Anonyymi

      Skoda kuuluu kyllä osana VW korniin

    • Anonyymi00032

      Tarvitaan totuuskomissio selvittämään kuinka syvälle Putinin lonkerot tunkeutuvat Skoda Avto Groupiin!

    • Anonyymi00034

      Tsekki vihaa venäläisiä, sillä heillä on ryssän vallasta kokemusta ja tietenkään Skoda ei tuo Putinia. Vain todella lapsellinen ja sairas hölmö voi tuollaista väittää.

      • Anonyymi00035

        Eikä ihme jos vihaa. Veihän Ruski Nizhny Novgorodin Skodan tehtaan. 9.4.2021 Skoda juhli tästä tehtaasta valmistunutta Kodiqia, nro. 750.000. Sieltä ne tuli Suomeenkin vaan eivät tule nyt. Slovakia joka on Venäjä ystävällinen tekee niitä nyt. Ja toki muita VAG:n ja Porschen kamppeita. Harmin paikka Slovakialle tuo Venäläisen energian saannin epävarmuus.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      131
      1352
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1044
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      305
      828
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      638
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe