Ristikot ikkunoihin?

Nimetön

Tietäisikö joku nettiosoitetta,josta saisi vinkkejä ikkunoitten (irrotettavien) "ristikoiden" rakentamiseen? Tai jos osaat kertoa kuinka moiset naputellaan, niin kaikki tieto on tervetullutta...

9

4173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laittaa

      ollenkaan?? Epäilen.

    • myr.
      • ristikon vanki

        Viimeksi tuota "säänkestävää pvc-muovia" käytteli laajassa mitassa Veto-stop ikkunoiden ulkoprofiileissa. Niitä ikkunoita on vaihdeltu jo vuosia kun muovit murenee sormivoimilla.

        Irtoristikot ovat aitojen jakoristikoiden kopioita, jotka a i n a näyttävät rumilta kalterimaisilta kopioilta. Halvalla saa, halvalta näyttää, eikä useimmiten sovi talon tyyliinkään.

        Anna ikkunoitten olla sellaisina kuin ne on taloon piirrettykin. Ja jos vanhaan taloon on vaihdettu vääränlaiset ikkunat, vaihda uudelleen - oppirahoina se menee.


      • :o)
        ristikon vanki kirjoitti:

        Viimeksi tuota "säänkestävää pvc-muovia" käytteli laajassa mitassa Veto-stop ikkunoiden ulkoprofiileissa. Niitä ikkunoita on vaihdeltu jo vuosia kun muovit murenee sormivoimilla.

        Irtoristikot ovat aitojen jakoristikoiden kopioita, jotka a i n a näyttävät rumilta kalterimaisilta kopioilta. Halvalla saa, halvalta näyttää, eikä useimmiten sovi talon tyyliinkään.

        Anna ikkunoitten olla sellaisina kuin ne on taloon piirrettykin. Ja jos vanhaan taloon on vaihdettu vääränlaiset ikkunat, vaihda uudelleen - oppirahoina se menee.

        No nyt on jo keksitty uusi aine eli Alumiini!
        Polttomaalattu pinta kestää kyllä!!!


      • ristikon vanki
        :o) kirjoitti:

        No nyt on jo keksitty uusi aine eli Alumiini!
        Polttomaalattu pinta kestää kyllä!!!

        Vastasin edellä tuohon aiemmin annetun linkin pvc-mainontaan, sekä sen lisäksi yleisemmin siihen kannattaako laittaa irtoristikoita.

        Alumiinin sijasta vankiloissa on ollut käytössä teräskaltereita, jos sellainen vaikutelma kiinnostaa. Nekin kestää ihan mukavasti.

        Mutta vielä kerran (ja edellistä kirjoittajaa varten tavuviivoilla ja tikkukirjaimilla):

        EI KAN-NATA LAIT-TAA IR-TO-RIS-TI-KOI-TA
        IK-KU-NOI-HIN. LOP-PU-TU-LOS TUS-KIN ON KO-VIN HY-VÄ.


      • vaan
        ristikon vanki kirjoitti:

        Vastasin edellä tuohon aiemmin annetun linkin pvc-mainontaan, sekä sen lisäksi yleisemmin siihen kannattaako laittaa irtoristikoita.

        Alumiinin sijasta vankiloissa on ollut käytössä teräskaltereita, jos sellainen vaikutelma kiinnostaa. Nekin kestää ihan mukavasti.

        Mutta vielä kerran (ja edellistä kirjoittajaa varten tavuviivoilla ja tikkukirjaimilla):

        EI KAN-NATA LAIT-TAA IR-TO-RIS-TI-KOI-TA
        IK-KU-NOI-HIN. LOP-PU-TU-LOS TUS-KIN ON KO-VIN HY-VÄ.

        Ompa ny kova hinku "kieltää"ihmisiltä mitä ne haluaa,vaikka tässä nyt oli vasta kysymys asetettu muotoon mistä,miten jne.Pidä sinä vaan huolta niistä omista ristikoistasi äläkä huolehdi muiden asioista niin hekilökohtaisesti:
        Sitä paitsi olen samaa mieltä että liimaristikko on kauniimpi(jos aitoa ei voi tai halua laittaa).
        Lopuksi Kii-tos p-a-l-a-u-t-t-e-e-s-t-a:::::::


      • on kauniit ristikot
        vaan kirjoitti:

        Ompa ny kova hinku "kieltää"ihmisiltä mitä ne haluaa,vaikka tässä nyt oli vasta kysymys asetettu muotoon mistä,miten jne.Pidä sinä vaan huolta niistä omista ristikoistasi äläkä huolehdi muiden asioista niin hekilökohtaisesti:
        Sitä paitsi olen samaa mieltä että liimaristikko on kauniimpi(jos aitoa ei voi tai halua laittaa).
        Lopuksi Kii-tos p-a-l-a-u-t-t-e-e-s-t-a:::::::

        Meidän isäntä teetti varastoomme tosi kauniit taotut rauta ristikot sepällä, kalliit oli mutta kauniitkin ovat.


      • Jim

        Tietääkö ketään onko muoviristikoita mahdollista saada muun värisenä kuin valkoisena, niin että ne olisivat mahdollisimman lähellä ulkopuitteen sävyä?


    • saat

      ristikot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe