Miksi mies ei näy varattuna

Anonyymi

Minä olen soittanut pari kertaa näkijälle, joka on nähnyt aikaisemmin minulle todella hyvin.
Nyt hän näkee lähelläni olevan miehen, kuvannut ulkonäön, luonteen todella tarkkaan nähnyt hyvin konkreettisia tilanteita mitä tämän miehen kanssa tapahtunut mm. tapaamiset ja keskustelut. Eli mielestäni erehdy ihmisestä.
Tämä kyseinen mies on varattu, mutta näkijä ei näe häntä varattuna. Mistä tämä voisi johtua? Sanonut, ettei näe tunnesidettä heidän välillään.
Toinen myös kokenut näkijä näki myös, että tämä mies elämässäni ja näki, että hänellä nainen kodissa, mutta että suhteessa ei kaikki kunnossa.
Jos täällä on näkijöitä, kiinnostaisi kuulla näkemyksiä tähän.

5

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos kerran on varattu, miksi sinun pitäisi asiasta enemmän tietää?
      Meinaatko sitten alkaa varattua miestä vonkata. Tämä nyt vain villi arvaus, muta arvaan että on aika paljon pareja, joilla ei ole isompaa tunnesidettä välillään. Jos on kuitenkin varattu niin eikös se ole syy pitää näpit erossa?

      • Anonyymi

        No kysymykseni oli, miksi näkijä ei näe häntä varattuna. En ole vonkaamassa varattua, vaikka olemme molemmat äärimmäisen ihastuneita toisiimme ei ole mitään aikeita rikkoa kenenkään liittoa. En ole helposti ihastuvaa tyyppiä, eikä hänkään - mitä olen oppinut tuntemaan. Joskus ei vain voi tunteen mitään, mutta sille voi mitä niiden kanssa tekee.

        Lähinnä yritin kysyä sitä, että voiko varattu henkilö näkyä vapaana - jos hänellä ei ole tunnesidettä ihmiseen - vaikka onkin parisuhde. Koska toinen näkijä näki, että ei ole tunteita heidän välillään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysymykseni oli, miksi näkijä ei näe häntä varattuna. En ole vonkaamassa varattua, vaikka olemme molemmat äärimmäisen ihastuneita toisiimme ei ole mitään aikeita rikkoa kenenkään liittoa. En ole helposti ihastuvaa tyyppiä, eikä hänkään - mitä olen oppinut tuntemaan. Joskus ei vain voi tunteen mitään, mutta sille voi mitä niiden kanssa tekee.

        Lähinnä yritin kysyä sitä, että voiko varattu henkilö näkyä vapaana - jos hänellä ei ole tunnesidettä ihmiseen - vaikka onkin parisuhde. Koska toinen näkijä näki, että ei ole tunteita heidän välillään.

        Hyvä näkijä näkee kyllä sen, että on sidos vaikkei ole tunteita enää. Kohdallani todella vapaana näkyneet ovat olleet tosiaan vapaita parisuhteesta/avioliitosta ja tulleet myöhemmin vastaan, vaikka koitin kuin yhdistää toisen kenties eron partaalla olevaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä näkijä näkee kyllä sen, että on sidos vaikkei ole tunteita enää. Kohdallani todella vapaana näkyneet ovat olleet tosiaan vapaita parisuhteesta/avioliitosta ja tulleet myöhemmin vastaan, vaikka koitin kuin yhdistää toisen kenties eron partaalla olevaan.

        Voi toki olla näinkin, mutta tämä näkijä nähnyt hyvin konkreettisia asioita, joita tämän miehen kanssa tapahtunut kuten hän nähnyt. Kuvannut miehen luonteenpiirteet ja ammattialan sekä ulkonäön uskomattoman hyvin.
        Olen soittanut näkijöille, koska juuri toivon löytäväni vapaan miehen. Tämä mies kuitenkin aina kuvataan.


    • Anonyymi

      Ei näkijöillä saa käydä.Ei sieltä mitään oikeaa auttavaa tietoa tule.Tulee vain ongelmia.Raamatussa Jumala varoittaa tietäjähengen vallassa olevista tietäjistä jotka ennustavat. Se että tietäjä sanoo jotakin mikä osa voi olla tottakin on hämäävää ja siksi ihminen helposti uskoo myös valheenkin. Noituus ei ole Jumalasta vaan Saatanasta ja Saatana ei halua ihmisille mitään hyvää ja siksi Jumala varoittaa eksyttävistä hengistä. Samaan kategoriaan kuuluu kaikenlaiset Raamatun sanan vastaiset enkelioppaat ym. enkeltenpalvonta ja niiltä avun pyytäminen ja vainahenkiin yhteyden ottaminen. Ei siellä mitään vainajia ole vaan Saatana eksyttämässä ja esittämässä jotain vainajaa.
      Apostolien teot 16 LUKU.
      Paavali ajaa ulos tietäjähengen eräästä palvelijattaresta jakeet 16-18

      16Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
      17Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
      18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.
      19Mutta kun hänen isäntänsä näkivät, että tulojen toivo oli heiltä kadonnut, ottivat he Paavalin ja Silaan kiinni ja vetivät heidät torille hallitusmiesten eteen.

      3 Mooseksen kirja 19 luku jae
      31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

      Jumala ei turhaan varoita näistä sanassaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      140
      2046
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1672
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1374
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1354
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      134
      1188
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1182
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      903
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      871
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      803
    Aihe