Miksi mies ei näy varattuna

Anonyymi

Minä olen soittanut pari kertaa näkijälle, joka on nähnyt aikaisemmin minulle todella hyvin.
Nyt hän näkee lähelläni olevan miehen, kuvannut ulkonäön, luonteen todella tarkkaan nähnyt hyvin konkreettisia tilanteita mitä tämän miehen kanssa tapahtunut mm. tapaamiset ja keskustelut. Eli mielestäni erehdy ihmisestä.
Tämä kyseinen mies on varattu, mutta näkijä ei näe häntä varattuna. Mistä tämä voisi johtua? Sanonut, ettei näe tunnesidettä heidän välillään.
Toinen myös kokenut näkijä näki myös, että tämä mies elämässäni ja näki, että hänellä nainen kodissa, mutta että suhteessa ei kaikki kunnossa.
Jos täällä on näkijöitä, kiinnostaisi kuulla näkemyksiä tähän.

5

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos kerran on varattu, miksi sinun pitäisi asiasta enemmän tietää?
      Meinaatko sitten alkaa varattua miestä vonkata. Tämä nyt vain villi arvaus, muta arvaan että on aika paljon pareja, joilla ei ole isompaa tunnesidettä välillään. Jos on kuitenkin varattu niin eikös se ole syy pitää näpit erossa?

• Anonyymi

No kysymykseni oli, miksi näkijä ei näe häntä varattuna. En ole vonkaamassa varattua, vaikka olemme molemmat äärimmäisen ihastuneita toisiimme ei ole mitään aikeita rikkoa kenenkään liittoa. En ole helposti ihastuvaa tyyppiä, eikä hänkään - mitä olen oppinut tuntemaan. Joskus ei vain voi tunteen mitään, mutta sille voi mitä niiden kanssa tekee.

Lähinnä yritin kysyä sitä, että voiko varattu henkilö näkyä vapaana - jos hänellä ei ole tunnesidettä ihmiseen - vaikka onkin parisuhde. Koska toinen näkijä näki, että ei ole tunteita heidän välillään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kysymykseni oli, miksi näkijä ei näe häntä varattuna. En ole vonkaamassa varattua, vaikka olemme molemmat äärimmäisen ihastuneita toisiimme ei ole mitään aikeita rikkoa kenenkään liittoa. En ole helposti ihastuvaa tyyppiä, eikä hänkään - mitä olen oppinut tuntemaan. Joskus ei vain voi tunteen mitään, mutta sille voi mitä niiden kanssa tekee.

Lähinnä yritin kysyä sitä, että voiko varattu henkilö näkyä vapaana - jos hänellä ei ole tunnesidettä ihmiseen - vaikka onkin parisuhde. Koska toinen näkijä näki, että ei ole tunteita heidän välillään.

Hyvä näkijä näkee kyllä sen, että on sidos vaikkei ole tunteita enää. Kohdallani todella vapaana näkyneet ovat olleet tosiaan vapaita parisuhteesta/avioliitosta ja tulleet myöhemmin vastaan, vaikka koitin kuin yhdistää toisen kenties eron partaalla olevaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä näkijä näkee kyllä sen, että on sidos vaikkei ole tunteita enää. Kohdallani todella vapaana näkyneet ovat olleet tosiaan vapaita parisuhteesta/avioliitosta ja tulleet myöhemmin vastaan, vaikka koitin kuin yhdistää toisen kenties eron partaalla olevaan.

Voi toki olla näinkin, mutta tämä näkijä nähnyt hyvin konkreettisia asioita, joita tämän miehen kanssa tapahtunut kuten hän nähnyt. Kuvannut miehen luonteenpiirteet ja ammattialan sekä ulkonäön uskomattoman hyvin.
        Olen soittanut näkijöille, koska juuri toivon löytäväni vapaan miehen. Tämä mies kuitenkin aina kuvataan.

• Anonyymi

Ei näkijöillä saa käydä.Ei sieltä mitään oikeaa auttavaa tietoa tule.Tulee vain ongelmia.Raamatussa Jumala varoittaa tietäjähengen vallassa olevista tietäjistä jotka ennustavat. Se että tietäjä sanoo jotakin mikä osa voi olla tottakin on hämäävää ja siksi ihminen helposti uskoo myös valheenkin. Noituus ei ole Jumalasta vaan Saatanasta ja Saatana ei halua ihmisille mitään hyvää ja siksi Jumala varoittaa eksyttävistä hengistä. Samaan kategoriaan kuuluu kaikenlaiset Raamatun sanan vastaiset enkelioppaat ym. enkeltenpalvonta ja niiltä avun pyytäminen ja vainahenkiin yhteyden ottaminen. Ei siellä mitään vainajia ole vaan Saatana eksyttämässä ja esittämässä jotain vainajaa.
      Apostolien teot 16 LUKU.
      Paavali ajaa ulos tietäjähengen eräästä palvelijattaresta jakeet 16-18

16Ja tapahtui meidän mennessämme rukouspaikkaan, että meitä vastaan tuli eräs palvelijatar, jossa oli tietäjähenki ja joka tuotti paljon tuloja isännilleen ennustamisellaan.
      17Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
      18 Ja tätä hän teki monta päivää. Mutta se vaivasi Paavalia, ja hän kääntyi ja sanoi hengelle: "Jeesuksen Kristuksen nimessä minä käsken sinun lähteä hänestä". Ja se lähti sillä hetkellä.
      19Mutta kun hänen isäntänsä näkivät, että tulojen toivo oli heiltä kadonnut, ottivat he Paavalin ja Silaan kiinni ja vetivät heidät torille hallitusmiesten eteen.

3 Mooseksen kirja 19 luku jae
      31 Älkää kääntykö vainaja- ja tietäjähenkien puoleen; älkää etsikö heitä, ettette tulisi heistä saastutetuiksi. Minä olen Herra, teidän Jumalanne.

Jumala ei turhaan varoita näistä sanassaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe