Demoni lähtee omasta halustaan antaakseen tukensa sille pastorille. Saadakseen sen näyttämään Jumalan edustajalta. Tästä syystä Jeesus sanoi Matteuksen 7:22,23 sanat:
Ei jokainen, joka sanoo minulle: ’Herra, Herra’, pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon. Monet sanovat minulle sinä päivänä: ’Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.’ Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: ’En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!’
Kun joku pastori ajaa ulos demonin, se oikeasti lähtee omasta halusta
Anonyymi
2
90
Vastaukset
- Anonyymi
Siis sellaisissa tapauksissa joissa todellakin ajetaan ulos demoni. Tapaukset joissa ei siis ole joku vaan näyttelemässä riivattua. Tälläisiäkin on.
- Anonyymi
Ei tähän ihan kuulu mutta tuli vaan mieleen. Ettäkumma juttu että Afrikan maissa joissa on niitä heimouskontoja on samanlaista kielillä puhumista (sekasotkua) kuin helluntaikirkossa. Vaikka ne heimouskonnot eivät Jeesuksesta paljoakaan ajattele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!992218- 841955
- 511543
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481486- 1531466
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481364Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441294Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261156- 1091095
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251074