Polttoaineiden

Anonyymi

Hintaa pitää vielä nostaa reilusti. Joillain vielä vara käydä töissä paikkakunnan ulkopuolella.

14

1145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pakkohan se on käydä,ei tässä kylässä kaikille töitä riitä . Olisiko mielestäsi parempi olla yhteiskunnan elätti.

• Anonyymi

Kyllä se bensan hinta sieltä nousee kun Putin pistää raaka- öljyhanat kiinni. Kesällä maksetaan jo bensiinistä 3 € litralta, ehkä enemmänkin. Vihreiden Emma Kari ja Iiris Suomela tulevat epäilemättä pitämään tätä Venäjän panoksena ilmastonmuutoksen vastaiseen taisteluun.

• Anonyymi

Tärkeintä on panostaa hiilineutraaliin Suomeen, syödään sitten pettua päreen valossa.

• Anonyymi

Eipä nyt pröystäillä sen päreen kanssa, kyllä sitä pettuleipäkannikkaa voi ihan hyvin jyrsiä pimeässäkin. Suurina juhlapäivinä voi pärettä hetken aikaa polttaa, tietysti vaan jos Vihreiltä saa luvan moiseen ilmaston saastuttamiseen. Joka tapauksessa päreen poltto pitää kompensoida istuttamalla hehtaarin verran metsää.

• Anonyymi

Aloittajan toive toteutuu. Euroopan energiamarkkinat ovat kaaoksessa eikä mitään enää tarvitse ihmetellä.

• Anonyymi

kyllä viherpiipittäjät nauttii ukraidansodasta myhäilevät sisäänpäin,ei tartte polttoaineidenhintoja nostella,mutta entäs sota ilmasaastuu hirveästi missä on oikeita vihreitä jotka sitovat itsensä telakethjuihin kiinni,pommitjauhaa tulipalot ymm,saastuttaa ilmastomuuttuu kukaan eipuhu tästä missä on oikea vihreääää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä viherpiipittäjät nauttii ukraidansodasta myhäilevät sisäänpäin,ei tartte polttoaineidenhintoja nostella,mutta entäs sota ilmasaastuu hirveästi missä on oikeita vihreitä jotka sitovat itsensä telakethjuihin kiinni,pommitjauhaa tulipalot ymm,saastuttaa ilmastomuuttuu kukaan eipuhu tästä missä on oikea vihreääää.

Niin, nämä suomalaiset vihreäthän aloittivat Ukrainan sodan

• Anonyymi

Minusta jalkamiinat vois hyvin korvata liukumiinoilla ei saastuta niin paljon

• Anonyymi

Kohta 3e. Vallan mahtavaa. Ei minua koske.

• Anonyymi

Kävinpä kympin setelillä ottaan pensaa abceeltä. Sen verran lyhyt loraus että maanpuolustus tahto tipahti kerralla nollaan.

• Anonyymi

Venäjän syytähän nämä viimeiset korotukset on.

• Anonyymi

Loppui Ylivieskassa työssä käynti. Ei rahat riitä.

• Anonyymi

Huono palkka

• Anonyymi

Onkohan jollain iskeny ahneus tuolla pensan hinnalla. Hei! Me rikastutaan!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe