Moi! Mopona minulla on fantic 2018 vuoden performance. Mopo ollut minulla viime keväästä asti ja viimekesänä ajossa. Syksyllä ennen varastoon laittamista huomasin että sarvet ja ohjaustanko ei oikein tahdo kääntyä jos oli vaikka yön seissyt ulkona tai parikin päivää huonon ajo sään vuoksi. Ohjaustanko lähti kumminkin kääntymään hieman voimalla sitä heilutellen. Mopo laitettiin varastoon ja ollut siellä nyt koko talven. Nyt kun sitä tässä olen käynyt katsomassa niin ei tahdo kääntyä ollenkaan. Voimalla saa käännettyä juuri ja juuri edes takaisin mutta hitaasti. Onko kellään käynyt samanlailla ja mikä voisi olla syynä? Itse mietin että onko ohjaustangon laakerit menneet pilalle tai jotenkin rikki, että pitääkö ne vaihtaa. Jos joku nyt osaa auttaa paremmin niin voisi auttaa mielellään.
Mopon ohjaustanko ei käänny
Anonyymi
3
770
Vastaukset
Apua toivon pikaisesti ettei jos vain sellaista on mahdollista saada :D
- Anonyymi
joo taitaa se ohjauslaakeri olla vaihtokunnossa.
- Anonyymi
laakerissa tuskin vika itellä 2013 mopo jossa alkuperäiset, avaaat keulan t palan ja peset ne liuottavalla aineella sitten uutta rasvaa laakereihin, sitten pyydät jonkun joka tehnyt sen ennen siihen tai käytät järkeä kun kiristät sen takasin se kuuluu kirtistää eka pohjaan vähän voimaa käyttämällä (laakerit asettuu näin) sitten löystät että liikkuu vapaasti mutta ettei ole väljä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371966
- 49836
- 84831
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76441