Moi! Mopona minulla on fantic 2018 vuoden performance. Mopo ollut minulla viime keväästä asti ja viimekesänä ajossa. Syksyllä ennen varastoon laittamista huomasin että sarvet ja ohjaustanko ei oikein tahdo kääntyä jos oli vaikka yön seissyt ulkona tai parikin päivää huonon ajo sään vuoksi. Ohjaustanko lähti kumminkin kääntymään hieman voimalla sitä heilutellen. Mopo laitettiin varastoon ja ollut siellä nyt koko talven. Nyt kun sitä tässä olen käynyt katsomassa niin ei tahdo kääntyä ollenkaan. Voimalla saa käännettyä juuri ja juuri edes takaisin mutta hitaasti. Onko kellään käynyt samanlailla ja mikä voisi olla syynä? Itse mietin että onko ohjaustangon laakerit menneet pilalle tai jotenkin rikki, että pitääkö ne vaihtaa. Jos joku nyt osaa auttaa paremmin niin voisi auttaa mielellään.
Mopon ohjaustanko ei käänny
Anonyymi
3
770
Vastaukset
Apua toivon pikaisesti ettei jos vain sellaista on mahdollista saada :D
- Anonyymi
joo taitaa se ohjauslaakeri olla vaihtokunnossa.
- Anonyymi
laakerissa tuskin vika itellä 2013 mopo jossa alkuperäiset, avaaat keulan t palan ja peset ne liuottavalla aineella sitten uutta rasvaa laakereihin, sitten pyydät jonkun joka tehnyt sen ennen siihen tai käytät järkeä kun kiristät sen takasin se kuuluu kirtistää eka pohjaan vähän voimaa käyttämällä (laakerit asettuu näin) sitten löystät että liikkuu vapaasti mutta ettei ole väljä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372