Rakas Jalmari

Anonyymi

Kiitos kaikista kauniista viesteistäsi, etenkin siitä viimeisimmästä sähköpostista.

Vieläkin olen ylpeä kirjallisesta lahjakkuudestani, joka suorastaan loisti älykkyyttäni. Kaikkine niine monisanaisine koukeroineen. En voi kuin hämmästellä lahjakkuuteni ilmentymistä sinun läheisyydessäsi. Olet varmasti pannut merkille tämän valtavan potentiaalin.

Odotan suurella innolla, että pääsen esittelemään sanaista arkkuani sinulle. Joutunen taasen kiistelemään puheenvuorosta, mutta onneksesi osaan myös kuunnella.

Anteeksi puuttuvat pilkut lasisilmäni on pöydällä ja pimeässä ei näe.

Alan kohta nukkumaan ja toivotan sinulle rakkaudellista ja levollista yötä. Tiedäthän, että mielelläni sinua näen. Onneksi olet ymmärtänyt, että puhelinta voi käyttää. Lähestulkoon vaadit sitä numeroa, joten pitihän se sinulle luovuttaa.

Rakastavin terveisin Tyyne

2

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🙄 Kyllä täsä silmät muljahtaa kuopistaan.

• Anonyymi

Moro Tyyne!
      Hienoo kuulla, et oot tykänny! Samat sanat täytyy kyl takaisinki laittaa!
      Oon kyl laittanu merkille sun mielettömän kirjallisen lahjakkuuden! Ei ees ne puuttuvat pilkut haittaa, mä pilkutan sun puolestas! Mut pakko myöntää et mäkin oon löytänyt sun avullas ittestäni ihan uuden puolen, näin niinku kirjoittajana ja runoilijana! Ehkä me vielä joku päivä kirjotetaan yhteinen eepos?

Luppaan olla hiljaa, jos sulla nyt sattuu joskus ihan asiaaki olevan. Säähän tahot puhua vähän höpöjä välillä (ei se kyllä haittaa).Saatan jäähä vaikka tuijottamaan ihan hiljaa niitä su lumoavia silmiäs, ai ai, on ne nii nätit...

Taidat olla jo nukkumassa, mutta kuitenki hyviä unia ja oman kullan kuvia!
      Ps. Eihän se sun puhelin numero vaan ollu siinä lautasliinassa, minkä annoit silloin kerran, että saan pyyhkiä sillä sen partaan juuttuneen sillin palasen pois😬!!! Se meni roskiin! Voi mua tahavoa!

T. Minä sun rakastava Jallus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä viidestä on valmis luopumaan venäläisestä energiasta

hinnannoususta huolimatta. Suomalaiset vastustavat tiukasti putinismia. https://yle.fi/uutiset/3-12446857
      Maailman menoa
      174
      2992
    2. Sale on loistava presidentti

Tulipa joskus kirjoitettua, että natojäsenyys tulee saada aikaa "Salen" aikana ja nyt se alkaa realisoitua " natoon jo huomenna" - teeman on hyväksyny
      Maailman menoa
      246
      2309
    3. Onko sinulla nainen sen miehen kanssa ihan älytön juttu?

Vai mitä se tämä kaikki teidän pelinne täällä oikein on? Jospa se on vain sellaista kevyttä ja ohimenevää ihastumista..? Taitaa olla. Niin minä nyt vä
      Ikävä
      114
      1370
    4. Ano Turtiainen: Suomi olisi voinut olla Pohjolan Sveitsi

Mitä kenelläkään voisi olla tällaista mielikuvaa vastaan?
      Maailman menoa
      370
      1307
    5. Kunpa voisin

Edes lähettää viestiä sulle. Olet ajatuksissa sen verran paljon.
      Ikävä
      49
      1224
    6. Toimintasi on vainoamista

Luulisi aikuisen ihmisen jo ymmärtävän..
      Tunteet
      108
      1044
    7. Eikö me nyt vaan

Voitas.....kumpikin unohtaa toisemme ?
      Ikävä
      74
      903
    8. Miksi sä oot noin kylmä?

Mitä tein väärin?
      Ikävä
      43