Kukas tuolla eilen iltapäivällä veteli mopolla/kevytmoottoripyörällä ilman kypärää ylinopeutta ympäri kyliä? Punainen mopo jossa kauheat äänet ja useita vaarallisia ohituksia. Koitin pysäyttää että voisin puhua vähän järkeä, mutta kuski ei ollut aikeissa pysähtyä. Kyllä pian tulee henkilövahinkoja jos ympäri kylää vedetään jäisillä teillä luultavasti n. 100km/h ilman kypärää. Olen vain huolissani nuorten terveydestä ja ettei kellekkään sattuisi mitään. Kannattaa suoraan varmaankin ilmoittaa poliisille jos näkee vielä, kyllähän siinä vielä muidenkin hengen vaarantaa, ja nuoret eivät välttämättä ymmärrä mahdollisia tekojensa seuraamuksia, kunnes poliisi niistä huomauttaa mahdollisesti sakolla tai jopa rekisterikilven ja kortin pois viemisellä.. Rekisteritunnusta en saanut ylös, koska kilpi oli väännelty ns. piiloon, jos oikein näin. Hetken ajelin takana kunnes hirveää vauhtia ohitti jäisellä tieosuudella edessä ajavan kuorma-auton. On toki järkeviäkin nuoria vielä jäljellä, mutta kaikilla ei ole järkeä päässä. En ihmettelisi vaikka joku vetäisi autolla yli, jos tämmönen pelleily jatkuu täällä Sysmän raitilla
Mopolla hurjastelu
5
1043
Vastaukset
- Anonyymi
Näin tuon saman ja mielestäni se oli venäjältä pakeneva putin.
- Anonyymi
Ei ollut pyörän omistaja joka ajoi vaan kaveri lähti ”vähän” koeajolle ilman lupaa..
- Anonyymi
Kyllä pitäisi teidän nuorten pitää vähän parempaa huolta pyöristänne, rikosilmoitusta käyn kirjaamaan kohta, jos ei lopu, rek.nro kun on jo selvillä,, äiti ja isä ostanut kalliit vehkeet ja ei pidetä yhtään huolta!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pitäisi teidän nuorten pitää vähän parempaa huolta pyöristänne, rikosilmoitusta käyn kirjaamaan kohta, jos ei lopu, rek.nro kun on jo selvillä,, äiti ja isä ostanut kalliit vehkeet ja ei pidetä yhtään huolta!!
Kyllä, rekisterinumeron avulla taisikin jo löytyä kyseisen kuskin äitin nimi, ei muutakun yhteyttä ottamaan, Fonectasta löytyi puhelinnumerokin. En viitsi tässä niitä levittää, mutta jokainen voi itse käydä tarkistamassa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516640- 765955
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1054978Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273675- 2063236
- 413055
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/243004mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132879- 1561671
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3521629