Mopolla hurjastelu

Anonyymi

Kukas tuolla eilen iltapäivällä veteli mopolla/kevytmoottoripyörällä ilman kypärää ylinopeutta ympäri kyliä? Punainen mopo jossa kauheat äänet ja useita vaarallisia ohituksia. Koitin pysäyttää että voisin puhua vähän järkeä, mutta kuski ei ollut aikeissa pysähtyä. Kyllä pian tulee henkilövahinkoja jos ympäri kylää vedetään jäisillä teillä luultavasti n. 100km/h ilman kypärää. Olen vain huolissani nuorten terveydestä ja ettei kellekkään sattuisi mitään. Kannattaa suoraan varmaankin ilmoittaa poliisille jos näkee vielä, kyllähän siinä vielä muidenkin hengen vaarantaa, ja nuoret eivät välttämättä ymmärrä mahdollisia tekojensa seuraamuksia, kunnes poliisi niistä huomauttaa mahdollisesti sakolla tai jopa rekisterikilven ja kortin pois viemisellä.. Rekisteritunnusta en saanut ylös, koska kilpi oli väännelty ns. piiloon, jos oikein näin. Hetken ajelin takana kunnes hirveää vauhtia ohitti jäisellä tieosuudella edessä ajavan kuorma-auton. On toki järkeviäkin nuoria vielä jäljellä, mutta kaikilla ei ole järkeä päässä. En ihmettelisi vaikka joku vetäisi autolla yli, jos tämmönen pelleily jatkuu täällä Sysmän raitilla

5

1082

Vastaukset

• Anonyymi

Näin tuon saman ja mielestäni se oli venäjältä pakeneva putin.

• Anonyymi

Ei ollut pyörän omistaja joka ajoi vaan kaveri lähti ”vähän” koeajolle ilman lupaa..

• Anonyymi

Kyllä pitäisi teidän nuorten pitää vähän parempaa huolta pyöristänne, rikosilmoitusta käyn kirjaamaan kohta, jos ei lopu, rek.nro kun on jo selvillä,, äiti ja isä ostanut kalliit vehkeet ja ei pidetä yhtään huolta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä pitäisi teidän nuorten pitää vähän parempaa huolta pyöristänne, rikosilmoitusta käyn kirjaamaan kohta, jos ei lopu, rek.nro kun on jo selvillä,, äiti ja isä ostanut kalliit vehkeet ja ei pidetä yhtään huolta!!

Kyllä, rekisterinumeron avulla taisikin jo löytyä kyseisen kuskin äitin nimi, ei muutakun yhteyttä ottamaan, Fonectasta löytyi puhelinnumerokin. En viitsi tässä niitä levittää, mutta jokainen voi itse käydä tarkistamassa

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      253
      14399
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      149
      3896
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      129
      3755
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1585
    5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      29
      1550
    6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      382
      1545
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1296
    8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1081
    9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      47
      967
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      79
      865
    Aihe