Päivää Pertti

Anonyymi

Sori ku oon ollu hiljakseen. Yritin tossa jotain raapustaa, mut ku ei lähe, niin ei vaan lähe.
Kaikki mun yritykset tuntu vaan ihan teennäiseltä sonnalta. Joo, joskus mä en vaan kykene.
Kirjoitan sitte paremmilla fiiliksillä, jookos..

https://youtu.be/uvVyMFGvj_k

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivon että sulla on kaikki hyvin.
      En tiedä tajusitko mitä yritin sanoo tossa. Ehkä sitä että jotenkin tää maailmantilanne saa kaiken oman elämän jutut tuntuu jotenkin, en tiedä mitä sanaa tässä käyttäisin..
      En tiedä ymmärrätkö mua, toivoisin että ymmärrät.
      Ajattelen kaikkii juttuja mut sit en saa sanotuksi niitä niin kuin pitäisi ja se turhauttaa. Kun en haluu sanoo sillai asioita et kuulostaa ettei ne ois tärkeitä. Jotkut jutut on tärkeitä ja se miten ne sanoo, sillä vaan on oikeesti väliä.
      Monilla jutuilla on oikeesti väliä. Tärkeillä asioilla on väliä.

      • Anonyymi

        Ehkäpä et ymmärrä. Voi olla.
        Sä oot mulle tärkee ihminen enkä haluu kirjoittaa sulle mitään diipadaapaa, no ehkä joskus jotain..
        Tiedän mikä tilanne on, mutta näillä nyt mennään.
        Mull on tänään vähän huono fiilis, mut haluun et ymmärrät että välitän susta kuiteski.

        Mä haluun et sä ymmärrät mut oikein, se on mulle tärkeetä. Näin nyt vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä et ymmärrä. Voi olla.
        Sä oot mulle tärkee ihminen enkä haluu kirjoittaa sulle mitään diipadaapaa, no ehkä joskus jotain..
        Tiedän mikä tilanne on, mutta näillä nyt mennään.
        Mull on tänään vähän huono fiilis, mut haluun et ymmärrät että välitän susta kuiteski.

        Mä haluun et sä ymmärrät mut oikein, se on mulle tärkeetä. Näin nyt vaan on.

        Eli tykkään susta edelleen, vaikka tilanne on mikä on.
        Näin selvästi suomeksi sanottuna.


      • Anonyymi

        Henkistä väkivaltaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä et ymmärrä. Voi olla.
        Sä oot mulle tärkee ihminen enkä haluu kirjoittaa sulle mitään diipadaapaa, no ehkä joskus jotain..
        Tiedän mikä tilanne on, mutta näillä nyt mennään.
        Mull on tänään vähän huono fiilis, mut haluun et ymmärrät että välitän susta kuiteski.

        Mä haluun et sä ymmärrät mut oikein, se on mulle tärkeetä. Näin nyt vaan on.

        Mä olen tehnyt sun diipadaapasta analyysit jo aikaa sitten. Kasvaisit nyt vähän ihmisenä ja ota vastuu, ei tälläistä itsesi alentamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen tehnyt sun diipadaapasta analyysit jo aikaa sitten. Kasvaisit nyt vähän ihmisenä ja ota vastuu, ei tälläistä itsesi alentamista.

        Elo sinä katsot siis tietäväsi, että kuka kirjoittaa ja mitä ja teet upeita analyyseja sen pohjalta?sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elo sinä katsot siis tietäväsi, että kuka kirjoittaa ja mitä ja teet upeita analyyseja sen pohjalta?sivusta tämä

        En tietenkään. Ei voi vaatia näköjään jos ei ole annettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään. Ei voi vaatia näköjään jos ei ole annettu

        Melko mystistä settiä.


    • Anonyymi

      ”tilanne on mitä on ja näillä mennään”
      Tiedätkö... mun korvaan se kuulostaa jo kirosanalta. Kun ei haluis tyytyä vain latteuksiin. Tarvitsisi enemmän ja konkretiaa.

      • Anonyymi

        Sun kannattaa varmaankin sanoo se sille oikeelle ihmiselle, mä tuskin oon se sun ihminen.
        Mikä sitten on latteaa, niinpä..
        Kukapa ei kaikenlaista haluis, me ollaan ihmiset niin kovia haluamaan kaikenlaista, mutta kun se ei aina mee ihan niin.
        Mä kirjoittelen hänelle, jos hän sanoo 🛑 stop, niin se on sitten siinä ja mä tiedän kyllä koska se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun kannattaa varmaankin sanoo se sille oikeelle ihmiselle, mä tuskin oon se sun ihminen.
        Mikä sitten on latteaa, niinpä..
        Kukapa ei kaikenlaista haluis, me ollaan ihmiset niin kovia haluamaan kaikenlaista, mutta kun se ei aina mee ihan niin.
        Mä kirjoittelen hänelle, jos hän sanoo 🛑 stop, niin se on sitten siinä ja mä tiedän kyllä koska se on.

        Neuvot muita kertoo,mutta et itse tee niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Neuvot muita kertoo,mutta et itse tee niin?

        Tiedän hänen tilanteen, kun on kertonut sen mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän hänen tilanteen, kun on kertonut sen mulle.

        Mikä sitten on ongelma?


    • Anonyymi

      Ei tainnut olla Pertille tämä...

      • Anonyymi

        No hitto, oliko vertille vai jollekin muulle sinulle tutulle henkilölle siellä omassa tiheässä kuplassasi? Muista, että kaikki on samalta sinulle tutulta henkilöltä, kaikki koskee kaikkia sinulle tuttuja henkilöitä ja muutenkin olet johdonmukaisuuden kenttäkaarlo


    • Anonyymi

      Mä täytän kyllä kaikki kriteerit ja tiedän mitä voin tarjota normaaliolosuhteissa 😄👋🏻

      • Anonyymi

        Ja jotta vääriä kuvia ei päästä muodostamaan, totean etten myy itseäni tällaisilla kommenteilla. Puolustan vain totuutta.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe